Gå til innhold

Bogerud gård barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på visning der i dag og fikk et ikke helt heldig inntrykk:/

Er det noen som har barn der som kan dele erfaringer?

Anonymkode: 291b1...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderte samme barnehage, kan du dele infoen du har?

Jeg bor like ved og har hørt de spille musikk ganske høyt ute om sommeren, noe jeg reagerte på. Og at de forlot et barn gråtende når de ikke klarte roe ned med gang.

Anonymkode: e04c4...7a8

Gjest Annas1992
Skrevet

Jeg har hatt sønnen min der i 4 år og er storfornøyd! Vi har hatt én pedleder jeg ikke har vært fornøyd med, men det kan skje hvor som helst. Ellers elsker han å gå i barnehagen og vi er fornøyd med de ansatte. Ikke reagert på høy musikk ute. Eneste kjedelige var at de måtte fjerne ballbingen på grunn av klager fra naboer, men der har de nå fått et fint lekestativ. De er flinke med turdager og utetid, og generelt er tilfredsheten blant de 77% som svarte i fjor ganske bra 😃

Skrevet
Annas1992 skrev (2 minutter siden):

Jeg har hatt sønnen min der i 4 år og er storfornøyd! Vi har hatt én pedleder jeg ikke har vært fornøyd med, men det kan skje hvor som helst. Ellers elsker han å gå i barnehagen og vi er fornøyd med de ansatte. Ikke reagert på høy musikk ute. Eneste kjedelige var at de måtte fjerne ballbingen på grunn av klager fra naboer, men der har de nå fått et fint lekestativ. De er flinke med turdager og utetid, og generelt er tilfredsheten blant de 77% som svarte i fjor ganske bra 😃

Dette var gruppe 2 og pedagogisk leder virket utrolig usikker. Henvendte seg ikke til barnet .

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vurderte samme barnehage, kan du dele infoen du har?

Jeg bor like ved og har hørt de spille musikk ganske høyt ute om sommeren, noe jeg reagerte på. Og at de forlot et barn gråtende når de ikke klarte roe ned med gang.

What? Kan du fortelle mer om dette?

Jeg opplevde at hun som skal bli barnets pedagogiske leder virket utrolig usikker og ikke en gang henvendte seg til barnet . Babyen er veldig omgjengelig og smilte og lo til slutt til henne. Først tredje gang reagerte hun.

Det synes jeg er utrolig rar oppførsel. 

• Nyttig 2
Gjest Annas1992
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var gruppe 2 og pedagogisk leder virket utrolig usikker. Henvendte seg ikke til barnet .

Gruppe 2 har jeg lite kjennskap til, anna enn at jeg møter de ute. Vår gikk på gruppe 4, og der synes jeg de var flinke til å møte barnas behov. Sønnen min ble også flyttet til storbarn tidligere etter ønske fra oss og anbefaling fra pedleder der 😊

Skrevet
Annas1992 skrev (Akkurat nå):

Gruppe 2 har jeg lite kjennskap til, anna enn at jeg møter de ute. Vår gikk på gruppe 4, og der synes jeg de var flinke til å møte barnas behov. Sønnen min ble også flyttet til storbarn tidligere etter ønske fra oss og anbefaling fra pedleder der 😊

Takk for tips, har allerede bedt om bytte av gruppe, alternativt tror jeg vi dropper hele greia og søker oss inn et annet sted til høsten. 

Skrevet
Annas1992 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ønsker noen å bytte til storebarn før de må? Der er det jo mye mer støy og mange flere barn pr ansatt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Annas1992
Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ønsker noen å bytte til storebarn før de må? Der er det jo mye mer støy og mange flere barn pr ansatt.

Fordi sønnen vår alltid har likt barnehagen, men ikke trivdes med de minste et halvår før han uansett skulle opp. Han lå foran både språklig og motorisk, og hadde absolutt godt av det byttet. Han kom også på en rolig og fin gruppe. 

Endret av Annas1992
Skrevet

Hvorfor reagerer dere på at barnehagen spiller musikk? Folk er rare

Anonymkode: 2de6b...e92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer vel litt an på typen musikk; om det er musikk som er satt på fordi barna liker den eller fordi de ansatte liker den. 

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (1 time siden):

Det kommer vel litt an på typen musikk; om det er musikk som er satt på fordi barna liker den eller fordi de ansatte liker den. 

Med mindre det er russelåter de spiller bør det meste være innenfor. Vår barnehage hadde fredagsdisco med helt vanlig listepop, ungene elsket det. Ute på sommeren, inne resten av året.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi de var høy listepop hele dagen alle dager, jeg som satt hjemme hørte det godt og ble helt sprø og sliten i hodet av det, hva blir barna da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 22.44):

Fordi de var høy listepop hele dagen alle dager, jeg som satt hjemme hørte det godt og ble helt sprø og sliten i hodet av det, hva blir barna da? 

Spesielt 

• 2 måneder senere...
Skrevet

...

Anonymkode: ddd41...9ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 20.48):

Det kommer an på typen og volum. Jeg bodde ved siden av en  barnehage som spilte «voksenmusikk» på full guffe hele tiden (type radio energy). Det var ikke fir barnas del, og lydnivået var ekstremt.

Anonymkode: 2ec7d...dd0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...