AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #61 Del Skrevet 30. september 2023 Lykkedykker skrev (12 timer siden): Setter man barn til verden så bør en være innforstått med at en ikke nødvendigvis kan prioritere egne behov på 10-15år. 10-15 år? Jeg har hatt barna ca 80% i 17 år. Pt har jeg de 100% alene da far er for opptatt til å ha de. Selv om de nå er tenåringer, kan jeg ikke bare forlate de. Selvsagt er det enklere nå å kunne gjøre ærend uten de og finne på ting alene innimellom. Men er utslitt etter å ha gjort alt i mange år, så jeg har ikke overskudd. Skulle gjerne ønske at far hadde ønsket å ha de 50% da de vokste opp. Men det hadde han aldri tid til. Han måtte jo få tid til trening, kjæreste, reiser m.m. Anonymkode: a5910...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #62 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet ikke hva du snakker om. Anonymkode: 74189...03d Beste kommentaren!! Og helt riktig!! Mennesker/foreldre som tenker og virkelig mener at å ‘’trenge barnefri’’ = Å ikke verdsette familielivet.. Vet ikke hva de snakker om! Familieliv er ikke det samme for alle!! Og for mange er ikke familieliv=Fysisk, psykisk og emosjonellt påfyll🙅♀️🤦♀️ Når noen trenger ‘’barnefri’’ så handler ikke det direkte om fri fra barna! Det handler om at å føle noe annet enn bare ansvar, dårlig samvittighet, overveldelse, tap av kontroll/autonomi, søvnmangel etc, etc… Og jeg tenker ikke ikke da på de som i følge KG ‘’har drittunger’’ som bare trenger ‘’mer grenser’’! Altså newsflash KG; Å trenge alenetid fra barna handler ikke BARE om at en har gitt faen eller dullet så mye at en har fått ‘’drittunger’’!! Overraskende nok så handler ikke egen lykke -bare- om å sette grenser for seg selv💁♀️ Tro det eller ei 🤷♀️🤭🙄😁 Anonymkode: b894d...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå