AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Du som har hovedomsorgen for ungene dine og den andre parten har dem annen hver helg eller mindre. Ønsker du å ha dem Mest mulig, (mener ikke av hevnårsaker etc😜) eller kjenner du at du kunne tenke deg mer tid alene? Anonymkode: c9234...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du som har hovedomsorgen for ungene dine og den andre parten har dem annen hver helg eller mindre. Ønsker du å ha dem Mest mulig, (mener ikke av hevnårsaker etc😜) eller kjenner du at du kunne tenke deg mer tid alene? Anonymkode: c9234...6e3 Jeg var ikke uvillig til at ungene var mer hos far, men det ønsket han ikke. Anonymkode: 58052...f9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var ikke uvillig til at ungene var mer hos far, men det ønsket han ikke. Anonymkode: 58052...f9b Var du glad til at han ikke ville, så du tross alt fikk mer tid med dem? Anonymkode: c9234...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 Min ekskone har hovedomsorgen. Hun ba om dette da jeg fikk meg kjæreste (og var villig til å gå til retten for det), men jeg ønsket 50/50 og vi endte på det. Med tiden tilbød jeg henne hovedomsorgen likevel av praktiske årsaker, og hun sa raskt ja til det, men sa det var et stort offer for henne og en påkjenning. Jeg vet ikke helt om hun snudde dette for å gi meg skyldfølelse, eller om hun genuint endret mening om det. Jeg tror det er blandede følelser rundt dette hos mange. Anonymkode: 2ef90...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg er veldig glad for at jeg får så mye tid med de, selv om jeg ofte føler meg utslitt. Samtidig så skulle jeg ønske at de fikk mer tid med pappaen sin, de savner han ofte. Han er en fin fyr og en flink pappa som dessverre sliter litt med psyken. Håper det blir bedre med årene. Anonymkode: 3a182...c49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min ekskone har hovedomsorgen. Hun ba om dette da jeg fikk meg kjæreste (og var villig til å gå til retten for det), men jeg ønsket 50/50 og vi endte på det. Med tiden tilbød jeg henne hovedomsorgen likevel av praktiske årsaker, og hun sa raskt ja til det, men sa det var et stort offer for henne og en påkjenning. Jeg vet ikke helt om hun snudde dette for å gi meg skyldfølelse, eller om hun genuint endret mening om det. Jeg tror det er blandede følelser rundt dette hos mange. Anonymkode: 2ef90...54a Altså et stort offer og en påkjenning å ha barna fullt? Anonymkode: c9234...6e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Del Skrevet 29. september 2023 Min eks har hovedomsorg. Jeg har de annenhver helg. For meg er det greit fordi jeg vil ha tid med min kjæreste. Elsker ungene selvfølgelig, men det er jo slitsomt med barn, og barna vil helst være hos mor. Pluss mor har vendt de mot meg etter jeg fikk kjæreste. Føler jeg ikke kjenner de like godt lenger og at det tette båndet vi delte er borte. Helt ærlig så er jeg gladere og lykkeligere sammen med kjæresten min. Anonymkode: f679e...8bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Del Skrevet 29. september 2023 Skulle gjerne hatt 50/50%, men barnefar har ikke et liv kompatibelt med det. Så da har jeg egentid annenhver helg. Anonymkode: c6566...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg har hatt min 100% i alle år. Har ikke hatt behov for egentid, men det er syns at mitt barn har gått glipp av relasjon til faren sin. Anonymkode: 565fe...a1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg synes ordningen med langhelg hos pappa annenhver helg pluss torsdag motsatt uke har fungert veldig bra. Vi flyttet fra hverandre rett før yngste fylte ett år og har tre tette barn sammen. Nå er de så å si voksne alle sammen og har opprettholdt sammen rytmen i alle. Han har en jobb med mye reising, derfor var vi enige om denne ordningen. Han har, når han ikke har jobbet/reist, kommet og hjulpet til med kjøring til fritidsaktiviteter på mine dager og vi har begge møtt opp på kamper og annet som har foregått på den andres helg når vi har hatt fri. Så vi har hatt et bra samarbeid og begge har vært genuint interessert i ungene. Eneste som har irritert meg til tider, er at han har spurt meg litt vel ofte om å ha ungene for han som følge av at han er litt dårlig på å planlegge og derfor avtaler sosiale greier på hans samværsdager, noe jeg synes burde være unødvendig og dårlig når han har ungene såpass lite. Og jeg synes da det var slitsomt når pusterommet mitt forsvant den uken. Og før dere som alltid har vært sammen med barnefar og kommenterer at dere aldri har barnefri: Det er ksngt mer slitsomt å håndtere tre unger alene det meste av tiden og ha litt barnefri enn det er å være to om oppgaven på jevnlig basis. Til tider går det ikke opp i det hele tatt å være en voksen på tre barn. Anonymkode: 5f889...ac9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg har barnet 100 prosent. Aldri fri. Jeg ville gjerne hatt 50/50. Eller avlasting annenhver helg. Har aldri avlasting. Anonymkode: 064a9...90d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september 2023 #12 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har barnet 100 prosent. Aldri fri. Jeg ville gjerne hatt 50/50. Eller avlasting annenhver helg. Har aldri avlasting. Anonymkode: 064a9...90d Fri? Verdsetter du ikke familielivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Del Skrevet 29. september 2023 Lykkedykker skrev (2 minutter siden): Fri? Verdsetter du ikke familielivet? Verdsetter du ikke deg selv? Trenger du ikke å være noe mer enn en arbeidstaker og mor? Trenger du aldri å forlate huset etter kl 19? Trening, ikea, konsert eller lignende? Anonymkode: 8877b...480 11 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Del Skrevet 29. september 2023 Lykkedykker skrev (4 minutter siden): Fri? Verdsetter du ikke familielivet? 🤦🏻♀️ Anonymkode: 9cca1...1ef 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september 2023 #15 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verdsetter du ikke deg selv? Trenger du ikke å være noe mer enn en arbeidstaker og mor? Trenger du aldri å forlate huset etter kl 19? Trening, ikea, konsert eller lignende? Anonymkode: 8877b...480 Nei, småbarnslivet er unntakstilstand. All min fritid går til barna på et eller annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #16 Del Skrevet 29. september 2023 Lykkedykker skrev (2 minutter siden): Nei, småbarnslivet er unntakstilstand. All min fritid går til barna på et eller annet vis. Så siden du er sånn så er det normalen og alle må leve livet som deg? Hvis ikke så verdsetter de ikke familielivet? Anonymkode: 20dbd...5c3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #17 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Var du glad til at han ikke ville, så du tross alt fikk mer tid med dem? Anonymkode: c9234...6e3 Nei, ble ikke spesielt glad for der. Er tøft å være den som har 100% ansvar. Samtidig vil jeg det beste for ungene mine og det er ikke å presse de på en far som ikke vil. Anonymkode: 58052...f9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 29. september 2023 #18 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så siden du er sånn så er det normalen og alle må leve livet som deg? Hvis ikke så verdsetter de ikke familielivet? Anonymkode: 20dbd...5c3 Trodde det var normalen. Forstår ikke dette higet etter "frihet" når en får barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #19 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du som har hovedomsorgen for ungene dine og den andre parten har dem annen hver helg eller mindre. Ønsker du å ha dem Mest mulig, (mener ikke av hevnårsaker etc😜) eller kjenner du at du kunne tenke deg mer tid alene? Anonymkode: c9234...6e3 Jeg har barnet 100% alene. Jeg kunne ønske det var 80/20 eller helst 60/40. Av ulike årsaker fra fars kant så går ikke det. Jeg kan se det på den måten, savne alenetid. Eller jeg kan se det slik at jeg er heldig som får med meg alle gode (og mindre gode) øyeblikk. Anonymkode: 114fa...f21 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #20 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Min eks har hovedomsorg. Jeg har de annenhver helg. For meg er det greit fordi jeg vil ha tid med min kjæreste. Elsker ungene selvfølgelig, men det er jo slitsomt med barn, og barna vil helst være hos mor. Pluss mor har vendt de mot meg etter jeg fikk kjæreste. Føler jeg ikke kjenner de like godt lenger og at det tette båndet vi delte er borte. Helt ærlig så er jeg gladere og lykkeligere sammen med kjæresten min. Anonymkode: f679e...8bc Si den siste setningen flere ganger for deg selv, og du får svaret på hvorfor du ikke har et tett forhold til barna dine lenger. Anonymkode: 624c9...8c5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå