AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Er det noe helsepersonell her som kjapt kan si hvor Pneumovax settes? Arm, lår, rumpe, annet sted? Er greit å ha tenkt gjennom bekledningen på forhånd, så takk for evt. hjelp. Anonymkode: b8b8a...78f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #2 Skrevet 30. september 2023 Vaksiner settes i overarm. Anonymkode: 20795...bd6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #3 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vaksiner settes i overarm. Anonymkode: 20795...bd6 Takk for svar! Jeg fikk en vaksine i låret en gang, og da var jeg overhodet ikke kledd for det – jeg hadde på en buksedress så måtte sitte der i bare trusa. Det er noe av det mest pinlige jeg har opplevd, og er engstelig for å oppleve noe slikt igjen. Anonymkode: b8b8a...78f 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #4 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar! Jeg fikk en vaksine i låret en gang, og da var jeg overhodet ikke kledd for det – jeg hadde på en buksedress så måtte sitte der i bare trusa. Det er noe av det mest pinlige jeg har opplevd, og er engstelig for å oppleve noe slikt igjen. Anonymkode: b8b8a...78f Du er såpass glad i å gå med buksedress at du ikke bare kan velge todelt uten å vite det sikkert på forhånd hvor vaksinen skal settes? Anonymkode: 327e0...60d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du er såpass glad i å gå med buksedress at du ikke bare kan velge todelt uten å vite det sikkert på forhånd hvor vaksinen skal settes? Anonymkode: 327e0...60d Haha Neida, jeg er bare litt engstelig for vaksine-situasjonen og det å ikke vite hva som skal skje. Det roer meg ned å vite hva som skal skje slik at jeg er forberedt. Og jeg tenkte at det kanskje var noe helsepersonell her inne som kunne gi meg en liten pekepinn. Anonymkode: b8b8a...78f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå