Gå til innhold

Han runker med Barbie dukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle lete etter en lader på rommet til kjæresten min, åpnet en av skuffene han mente den kunne ligge i, å der fant jeg 6/7 Barbie dukker, noen med klær og uten/ opprevet klær ved bryst og rumpe på dukkene. Barbiene var også tydelig dynket i sperm på kroppen og håret🤢 Han vet ikke om funnet da han er på jobb å jeg ringte han angående lånet av laderen. Han har ikke barn, så er hans dukker.

Anonymkode: df45a...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og? Ikke verre enn å bruke en dildo som ser ut som en kanin.

Anonymkode: a0388...972

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Æsj! Jeg hadde dumpa fyren.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle lete etter en lader på rommet til kjæresten min, åpnet en av skuffene han mente den kunne ligge i, å der fant jeg 6/7 Barbie dukker, noen med klær og uten/ opprevet klær ved bryst og rumpe på dukkene. Barbiene var også tydelig dynket i sperm på kroppen og håret🤢 Han vet ikke om funnet da han er på jobb å jeg ringte han angående lånet av laderen. Han har ikke barn, så er hans dukker.

Anonymkode: df45a...704

Det høres da egentlig veldig uskyldig ut. Aldri kult å finne sexleketøyet til andre tenker jeg, men ikke noe spesielt med dette. Ikke sikkert dine fantasier er så kule for andre heller akkurat. 

Synes ikke du skal si noe, men om det er dealbreaker bør du bare gjøre det slutt uten å ydmyke ham

Anonymkode: bb41a...633

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Noen som endelig har helg ser jeg.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er faktisk nok til å gi bekymringsmelding til politiet. Disse dukkene ser ut som små barn egentlig. Viser han tendenser til pedofili? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: f53dd...d1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk nok til å gi bekymringsmelding til politiet. Disse dukkene ser ut som små barn egentlig. Viser han tendenser til pedofili? Hvor gamle er dere?

Rolig no... 

Anonymkode: c9238...dd3

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du sett en Barbie..? Har aldri sett et barn som ser slik ut! 

Anonymkode: 65933...b40

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her tok det av. Som forventet.

Anonymkode: a0388...972

• Liker 5
Skrevet

Det særeste her er vel at han ikke vasker dukkene. Det er vel sånn tenåringsgutt-opplegg å runke og legge alt i en skuff. 

Anonymkode: d2015...6cc

• Liker 1
Skrevet

Litt rart? Ja kanskje. 

Ufarlig? Antageligvis.

Rart hvordan alt av kinks osv skal dømmes av kvinner når det gjelder menn, men dere kan ha 40cm dilo, vibrator med ører som ser ut som kanin, dildo laget i alle slags former, farger og varianter.

Anonymkode: a4b9d...953

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lol? Barbiedukker skal på ingen måte forestille småbarn 🧐

Anonymkode: 9b257...e55

• Liker 2
Skrevet

Creepy historie, begynnelsen på en skrekkfilm det der....

Skrevet

Seriøst?? 
Aldri sett en barbie du da😅

Dessuten er det galskap å tenke pedofili pga. dette. Det er mer en fantasi/kink han lever ut enn pedofili. 

• Liker 2
Skrevet

Høh? Når ser barbiedukker med pupper og hofter ut som små barn? Det er jo ikke en newborn-dukke han runker til, liksom. 

Anonymkode: 9106f...f2a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

...Rart hvordan alt av kinks osv skal dømmes av kvinner når det gjelder menn, men dere kan ha 40cm dilo, vibrator med ører som ser ut som kanin, dildo laget i alle slags former, farger og varianter.

Anonymkode: a4b9d...953

Men vi klarer å vaske dem 🙃

Anonymkode: d2015...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...