AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg likte boka godt, men jeg skjønte ikke helt det aller siste avsnittet, om Katrin. "Kommet hjem og ingen skulle få forstyrre henne " - hæ? Anonymkode: 2bac5...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 Kanskje ho vil skjula noko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 Er mange år siden jeg leste den nå - men fy SØREN så skummel den der var!!!!!!!! Grøsss, kanskje jeg må lese den på nytt igjen nå! Anonymkode: 9db4f...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er mange år siden jeg leste den nå - men fy SØREN så skummel den der var!!!!!!!! Grøsss, kanskje jeg må lese den på nytt igjen nå! Anonymkode: 9db4f...2b3 Ja, den var veldig bra! Anonymkode: 2bac5...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg syns hele boken tapte seg på slutten. Den ga i bunn og grunn ingen (god) forklaring i det store og hele. Jeg tenkte at forfatteren gikk lei og bare ville avslutte… Anonymkode: 969df...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå