Gjest Inverto Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Det blir kanskje litt dumt av meg å føle skepsis angående dette, siden jeg forlater huset svært få ganger i uken. Når jeg ikke omgås med folk kan jeg heller ikke vite eller sanse hva de synes om meg og mitt utseendet. Men likevel, så tenker jeg litt over dette. Hvordan vet jeg egentlig at jeg er pen eller stygg for kvinnene? Jeg har selvsagt hørt at jeg er fin fra eldre folk, men vi vet alle at de kanskje ikke er av den kritisk ærlige sorten. Det er nokk sant at barn er de mest ærlige. Noen ganger synes jeg at jeg ser alright ut i speilet, men det er bare hvis jeg flipper håret til siden XD Om jeg ikke gjør det så ser jeg helt mongo ut. Og noen andre dager, synes jeg jeg bare ser dårlig ut. Så de få gangene jeg er i det offentlige blir jeg veldig selvbevisst. "Ser jeg rar ut? Er jeg stygg nå?" etc og tenker oftest negativt når noen ser på meg. Tenker ofte også at hvis en dame i servicebransjen (butikk, cafè etc) er hyggelig og smiler til meg så er det KUN fordi dette er company policy og et krav i jobben deres. Det er nesten som om jeg straffer meg selv om jeg tenker noe annet. Jeg har ikke lov til å tenke at der er en mulighet, fordi det er arrogant og vrangforestilt. Men det er en fin fantasi, siden det er trøstende XD Men en fantasi er en fantasi, uheldigvis Så da har jeg 2 spørsmål: 1: Hvilket (casual) tegn tyder på at noen synes du er pen eller attraktiv? 2: Hvordan klarer egentlig folk å gi seg selv en utseendet-score? Vil ikke det bare være biased og potensielt vrangforestilling?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Inverto skrev (4 minutter siden): Det blir kanskje litt dumt av meg å føle skepsis angående dette, Jepp, det er det Anonymkode: d54f6...938 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 HI er umulig å svare på uten å være i samme situasjon selv. Anonymkode: eaa6f...d41
Grüner Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Inverto skrev (8 minutter siden): Det blir kanskje litt dumt av meg å føle skepsis angående dette, siden jeg forlater huset svært få ganger i uken. Når jeg ikke omgås med folk kan jeg heller ikke vite eller sanse hva de synes om meg og mitt utseendet. Men likevel, så tenker jeg litt over dette. Hvordan vet jeg egentlig at jeg er pen eller stygg for kvinnene? Jeg har selvsagt hørt at jeg er fin fra eldre folk, men vi vet alle at de kanskje ikke er av den kritisk ærlige sorten. Det er nokk sant at barn er de mest ærlige. Noen ganger synes jeg at jeg ser alright ut i speilet, men det er bare hvis jeg flipper håret til siden XD Om jeg ikke gjør det så ser jeg helt mongo ut. Og noen andre dager, synes jeg jeg bare ser dårlig ut. Så de få gangene jeg er i det offentlige blir jeg veldig selvbevisst. "Ser jeg rar ut? Er jeg stygg nå?" etc og tenker oftest negativt når noen ser på meg. Tenker ofte også at hvis en dame i servicebransjen (butikk, cafè etc) er hyggelig og smiler til meg så er det KUN fordi dette er company policy og et krav i jobben deres. Det er nesten som om jeg straffer meg selv om jeg tenker noe annet. Jeg har ikke lov til å tenke at der er en mulighet, fordi det er arrogant og vrangforestilt. Men det er en fin fantasi, siden det er trøstende XD Men en fantasi er en fantasi, uheldigvis Så da har jeg 2 spørsmål: 1: Hvilket (casual) tegn tyder på at noen synes du er pen eller attraktiv? 2: Hvordan klarer egentlig folk å gi seg selv en utseendet-score? Vil ikke det bare være biased og potensielt vrangforestilling? Ikke bruk så mye energi på om andre synes du er pen, men bruk heller mer energi på å komme deg ut blant folk og være sammen med andre. Når du forlater huset så sjelden og er mest alene blir du veldig selvopptatt og selvkritisk, så å være så mye for deg selv gjør bare vondt verre hvis du er usikker på deg selv. 7 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 De fleste ser helt normale ut. Ikke veldig stygg eller veldig pen. Er du veldig stygg eller veldig pen, så vet du det, så da tipper jeg du havner i helt normal kategorien. Anonymkode: 49a55...4cc 7 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 Se deg selv i speilet.. så har du svaret.. Anonymkode: b0b9f...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 Behandler fremmende mennesker deg dårlig uten grunn? Nei? Da er du ikke stygg i hvertfall, vær fornøyd med det. Anonymkode: 1bf9b...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 Trur ikke folk flest for rundt å gir seg selv utseendet score. For min del er det nok pga hvordan andre mennesker har oppført seg mot meg. Folk jeg ikke kjenner som når jeg har blitt tatt bilde av på fest hvor jeg ikke kjente fotografen "fordi jeg hadde så fine kinnben" fikk bildet i etterkant og var fornøyd. Når jeg jobbet på treningsenter ble jeg ofte spurt om jeg var modell. Vært hårmodell for da fikk jeg gratis klipp. Blitt tatt bilde av i flere sammenhenger har et bilde av meg og min sønn som en annen tilfeldig fotograf tok. Mye sånne greier. Så har jeg fått høre mye at jeg er vakker, fin hud, hår osv Så har jeg alltid hatt draget, på begge kjønn gjennom livet er fortsatt slik. Men det viktigste for deg personlig er kansje mer om en enkelt objektiv person synes det om deg? Siden jeg har sett du har skrevet mye om singel liv og slikt. Det er vell og en faktor når jeg tenker over det alltid hatt menn som har ønsket forhold med meg, leid meg stolt i gata, vist meg frem til venner osv. Føler meg litt klein som svarer på dette, men du fortjener jo at jeg svarer så ærlig og ekte jeg kan når jeg først svarer ☺️ Anonymkode: b0507...1ef
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 Som vanlig er flere av svarende nedlatende. Jeg vil anbefale at du prøver et bedre forum enn dette Inverto. Anonymkode: dbb65...8ee 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Se deg selv i speilet.. så har du svaret.. Anonymkode: b0b9f...3fd Dette synes jeg er et dårlig råd. Hva du ser i speilet er mer en speiling av hvordan du selv føler deg, enn hvordan du - objektivt sett - ser ut. Til ts - hvorfor er du så opptatt av å finne ut «om du er pen?» hva skal du bruke den informasjonen til?? Tror det er best å forsøke å ikke bry seg om hvordan du ser ut. Folk går ikke rundt å bedømmer andres utseende hele tiden - de fleste er mest opptatt av seg selv. Drit i eget utseende og fokuser på det du liker og som gjør deg glad. Anonymkode: 3ec0c...365 2
Gjest Inverto Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler meg litt klein som svarer på dette, men du fortjener jo at jeg svarer så ærlig og ekte jeg kan når jeg først svarer ☺️ Anonymkode: b0507...1ef Ikke noe kleint eller galt med kommentaren din haha Jeg har altid vært livredd for å være arrogant, eplekjekk og vrangforestilt. Jeg er derfor ganske usikker og redd for å rangere utseendet mitt. Det høres selvdestruktivt ut, men jeg vil heller gi meg en score på 3-4/10 bare for å være på den sikre siden. Jeg tør ikke noe annet. Jeg har ingen anelse om jeg er pen eller ikke haha 😅 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til ts - hvorfor er du så opptatt av å finne ut «om du er pen?» hva skal du bruke den informasjonen til?? Anonymkode: 3ec0c...365 Fordi hvis en upen mann prøver å kommunisere/flørte med en pen dame, så blir den mannen automatisk stemplet som creepy eller ekkel
putaz Skrevet 29. september 2023 #12 Skrevet 29. september 2023 Jeg tror ikke det finnes noe 100% fasitsvar på om man er attraktiv eller ikke. Noen kan synes du er det, andre ikke. For eksempel er ingen av jeg og mine kompiser "enige" om hvilke damer som er attraktive. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Skrevet 29. september 2023 Inverto skrev (13 minutter siden): Ikke noe kleint eller galt med kommentaren din haha Jeg har altid vært livredd for å være arrogant, eplekjekk og vrangforestilt. Jeg er derfor ganske usikker og redd for å rangere utseendet mitt. Det høres selvdestruktivt ut, men jeg vil heller gi meg en score på 3-4/10 bare for å være på den sikre siden. Jeg tør ikke noe annet. Jeg har ingen anelse om jeg er pen eller ikke haha 😅 Fordi hvis en upen mann prøver å kommunisere/flørte med en pen dame, så blir den mannen automatisk stemplet som creepy eller ekkel Men om utseendet er 3/4 kanskje du har en personlighet som drar det enda noen hakk opp? Er mange fine trekk som gjør en mann fin annet enn utseendet feks han jeg dater nå synger mens han tar oppvasken 🤩det sjarmerer meg minst flere hakk oppover🤭 Du har helt sikkert noen sånne detaljer ved deg selv som den rette kvinnen vil se❤️ Vil også si at jeg heier på deg, du er modig som prøver å pushe deg ut av komfort sonen på ulike vis ☺️ Anonymkode: b0507...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Skrevet 29. september 2023 Hvilken kjendis ligner du mest på? Anonymkode: a4ffa...1ef
Gjest Inverto Skrevet 29. september 2023 #15 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken kjendis ligner du mest på? Anonymkode: a4ffa...1ef Overhodet ingen jeg vet om. Det eneste jeg kan si er at ansiktet mitt er symmetrisk, skarp definert kjeveform og svart hår. Jeg vet at de 2 første trekkene er ettertraktet, men det betyr ikke at resten resulterer i et utseendet damene vil like haha. Jeg er fra Ungarn, så derfor har jeg litt mørke farger. Jeg er fullt klar over at mørkere eller "unordisk" utseendet er turn-off her i Norge. Så det kan sikkert trekke ned på scoren det også
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #16 Skrevet 29. september 2023 Antakelig er du pen NOK. Og det holder lenge. Anonymkode: cbc73...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #17 Skrevet 29. september 2023 Tja du kan lage profil på tinder og se om du får noen likes? Får du likes som mann er du i allefall ganske kjekk Anonymkode: f0bdb...6c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #18 Skrevet 29. september 2023 Nå er det sånn at vi alle har forskjellig smak heldigvis, så for noen vil du være veldig attraktiv, mens andre vil synes du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: 5126f...ac0 2
Gjest Inverto Skrevet 29. september 2023 #19 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er det sånn at vi alle har forskjellig smak heldigvis, så for noen vil du være veldig attraktiv, mens andre vil synes du er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: 5126f...ac0 Innerst inne vet jeg at dette er sant. Men av og til så kan du vel si at jeg hører Djevelen hvisker "det er bare noe politisk-korrekt piss de sier" Jeg er en premie-pessimist
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #20 Skrevet 29. september 2023 Du er sikkert gjennomsnittlig. Hadde du vært lav derimot; full krise 😬 Anonymkode: 5188c...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå