Anononyma Skrevet 29. september 2023 #21 Del Skrevet 29. september 2023 Hvorfor trenger du grunner? Livet med barn er annerledes. Helt annerledes og utenfor det du kan forestille deg. For meg er det å ha barn 100% riktig. Jeg elsker det nye livet! Men om jeg skal trekke frem noe så må det være at du må kalkulere med en del sykdom på både barnet og deg selv. Det å rugge barnevogn med hylskrikende feberunge kl 03.40 når man har 39 i feber selv er faktisk et mareritt uten sidestykke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #22 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 2) Du kommer til å bekymre deg MYE. For om barnet ditt får en uhelbredelig sykdom, blir påkjørt i trafikken, blir mobbet, deprimert, roter seg bort i dop, blir voldtatt, om hen får seg jobb og et bra liv. Bekymringene tar ingen ende. Tap av nattesøvn er kjipt, men mye bedre med noen få år med lite søvn enn et helt liv med bekymringer (for jeg kommet garantert til å være bekymret når jeg er 80 år også). Anonymkode: 29a7d...260 Dette er VELDIG sant, er alltid bekymret for noe - når det går bra, så er jeg bekymret for noe annet 🙈 og hver alder kommer med noe nytt å krisemaksimere rundt 😅 kan nesten ikke huske en dag uten vondt i magen på 19 år Anonymkode: cf481...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 29. september 2023 #23 Del Skrevet 29. september 2023 Det er vel omtrent ingen som dør av fødsel nå til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #24 Del Skrevet 29. september 2023 Vi kan begynne med graviditeten -du blir hormonell (welcome back to puberty) -du kan bli fullstendig irrasjonell, igjen pga hormoner -kvalme -hårtap -du kan miste tennene dine(!) -bekkenplager -alle! vil ta på magen din for å kjenne på baby (hva faen?) -du får høre skrekkhistorier fra andres fødsel og masse råd om foreldretilværelsen. Fra totalt fremmede mennesker. Helt uten at du har sagt hei til de engang. Oh joy. -du kan få oppleve din første psykose(hormoner) -eller depresjon (hormoner igjen) -stort sett hele kroppen kan hovne opp -melkelekkasje - du får høre at "graviditet er ingen sykdom" når du triller ned gata i rullestol fordi du er ute av stand til å gå mer enn 5 skritt grunnet smerter Fødsel er et myye større og skumlere kapittel. Jeg kjenner en som opplevde at hoftene delte seg i fødsel... Men hey, hu overlevde 🫠 Og babyen overlevde. Det er alt som teller når man blir mor, sant? Anonymkode: c1d19...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #25 Del Skrevet 29. september 2023 Du blir så redd!det er det værste synes jeg. Redd for barna, at noe skal skje dem, for fremtiden dems, hvilken verden man har satt barna i, hva skjer med barna om noe skulle skje oss foreldre osv.. Anonymkode: dce52...41d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå