AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Del Skrevet 29. september 2023 Da jeg var ung var det blonde mennesker overalt i Norge. Såpass mange at man antagelig kunne hevde at de fleste i Norge var blonde. Skikkelig blonde. Men i dag er det mer uvanlig. Ikke sjeldent. Men mindre vanlig enn før. Det er nesten så man stusser når man ser en blond person. Hvorfor har det blitt sånn? Anonymkode: a6f26...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Del Skrevet 29. september 2023 Pga innvandring. Anonymkode: d86e1...435 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Del Skrevet 29. september 2023 Blondt hår trenger blondt hår både fra far siden og mor siden, rene nordiske gener er på vikende front. (Dette er fakta, ikke rasistisk for opplysning.) https://www.crigenetics.com/blog/do-you-get-your-hair-genes-from-mom-or-dad Anonymkode: 4833f...bb3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Del Skrevet 29. september 2023 Det er flere falske blondiner enn i gamle dager, fordi alle som ikke har nøttebrunt hår striper det blondt eller bleker det. Veldig kjedeleg fordi damer tør ikke å gå med sin naturlige hårfarge. Anonymkode: 8c396...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #5 Del Skrevet 30. september 2023 De får sjå å gifta dykk med dykkar eigne om de er uroa over dette. Anonymkode: d1f70...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. september 2023 #6 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da jeg var ung var det blonde mennesker overalt i Norge. Såpass mange at man antagelig kunne hevde at de fleste i Norge var blonde. Skikkelig blonde. Men i dag er det mer uvanlig. Ikke sjeldent. Men mindre vanlig enn før. Det er nesten så man stusser når man ser en blond person. Hvorfor har det blitt sånn? Anonymkode: a6f26...e47 Årsaken til det er at vi har hatt innvanding. Som gjør at det ikke er færre blonde, men flere med andre hårfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 30. september 2023 #7 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blondt hår trenger blondt hår både fra far siden og mor siden, rene nordiske gener er på vikende front. (Dette er fakta, ikke rasistisk for opplysning.) https://www.crigenetics.com/blog/do-you-get-your-hair-genes-from-mom-or-dad Anonymkode: 4833f...bb3 Sjelden jeg ser et par hvor begge er blonde. Selv om det er synd nordiske gener kanskje forsvinner, siden alle verdens gener er fine og hadde vært grei å bevare, så syns jeg fritt valg av partner er viktigst. Da får det bare gå sin gang med de blonde genene. Vi har jo uansett hårbleking og parykker om noen føler for å være blond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Del Skrevet 3. oktober 2023 On 9/30/2023 at 2:08 AM, AnonymBruker said: De får sjå å gifta dykk med dykkar eigne om de er uroa over dette. Anonymkode: d1f70...00c Der var rasistens rytter igjen ja. Anonymkode: 99c86...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 13.35): Da jeg var ung var det blonde mennesker overalt i Norge. Såpass mange at man antagelig kunne hevde at de fleste i Norge var blonde. Skikkelig blonde. Men i dag er det mer uvanlig. Ikke sjeldent. Men mindre vanlig enn før. Det er nesten så man stusser når man ser en blond person. Hvorfor har det blitt sånn? Anonymkode: a6f26...e47 Jeg vet ikke når du var ung, men da jeg var ung var det veldig vanlig at jenter bleika håret sitt skikkelig blondt. Hvor mange av dem som var blonde i virkeligheten vet jeg ikke. Anonymkode: 933c4...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg gikk på barneskolen tidlig på 90-tallet og er etnisk norsk på begge sider og så langt det kan spores. Er ikke blond, i beste fall mørk blond, men mer brunt hår tenker jeg. Gikk på mange skoler i barndommen og det var få som faktisk var helt blonde kanskje 1 og 2 i hver klasse og dette var før vi hadde så mange barn av utenlandsk opprinnelse så ingen "utvanning". De fleste hadde min hårfarge, mer brunt enn mørk blondt. Det samme når jeg bodde på bygda og det var overhodet ikke innslag av barn med annen opprinnelse en norsk. Nå bor jeg i storby og har barn i skolen selv og det er akkurat som før, en eller to helt blonde i hver klasse akkurat som det var når jeg var liten og gikk på ørten forskjellige skoler og klasser. Synes det er flott mer variasjon og det er det mye mer av i dag enn før, all slags hår og mennesker akkurat som jeg liker det. Anonymkode: 2b9c9...82d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå