AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Og det blir bare mer og mer. Jeg har tatt MR, vært hos nevrolog, ultralyd av blodårer, men ingen finner noe…. Noen som har hatt noe lignende? Veldig ubehagelig å gå med, siden venstre side er konstant nummen fra topp til tå 😔 Anonymkode: 72296...f0a
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Nerver i klem/isjas e.l? Det kan også være at du trenger påfyll av magnesium, nummenhet er veldig for magnesiummangel (kan ikke påvises ved blodprøve, så "ok" blodprøver gir falsk trygghet). Samme med b-12 forøvrig, viktig å ha gode nivåer av dette (godt innenfor normalen). Jeg gikk også konstant nummen i mange år, også venstre side. Var en blanding av behov for mer b-12 og magnesium, i tillegg til isjas. Sistnevnte ordner du hos fysio med behandling og trening. Anonymkode: 1ab67...32d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Som over her sier; Nerver i klem i skulder/rygg/hofte? Anonymkode: 03784...bc1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Jeg ble sånn etter prolaps i ryggen, da mest punktvis på hele Høyre side, foten sover konstant og jeg har vondt. Tydeligvis «ikke noe galt» Anonymkode: f766f...02c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og det blir bare mer og mer. Jeg har tatt MR, vært hos nevrolog, ultralyd av blodårer, men ingen finner noe…. Noen som har hatt noe lignende? Veldig ubehagelig å gå med, siden venstre side er konstant nummen fra topp til tå 😔 Anonymkode: 72296...f0a Har du oppsøkt en fysioterapeut? Leger vet forsvinnende lite om muskler og ledd utover ting som kan opereres. Jeg har selv vært gjennom et helt utredningsløp og blitt anbefalt operasjon for noe jeg enkelt og helt uten bivirkninger kunne trene vekk med enkle styrkeøvelser på få måneder. Ikke en eneste medisinsk ansatt nevnte det som en mulighet. Anonymkode: 006db...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå