AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Kjæresten min og jeg bodde sammen i 2 år, dypt forelsket. hadde veldig fint sammen og vi støttet hverandre. det var som en drøm. I løpet av sommeren besøkte jeg familien min i 4 uker i utlandet. Vi hadde det flott sammen før det, og vi kjøpte til og med et hus sammen. Da jeg kom tilbake, opplevde vi noen problemer og mindre interesse fra henne, og bare 2 dager etter at vi flyttet inn i det nye huset, vi hadde diskusjon og fortalte hun meg at hun hadde mistet følelsene for meg og slått opp med meg og veldig sikkert på at det kommer ikke til å funke. dagen etter så sier hun at hun harr mistet seg selv og hun føler ingenting og at hun vil komme tilbake hvi hun får følelsene sine tilbake ( det er vanskelig for meg og vite hva hun vil når hun er så usikker) .jeg forslo at vi kan jobbe oss sammen gjennom det men hun nekter. Hun ønsket å være venner og hun sier at hun er veldig glad i meg og ønsket ikke at jeg skulle flytte tilbake til hjemmebyen og gråt mye. til å med friends with benefits. hun vil ikke å miste meg. Hun sa at jeg ikke hadde vært støttende og at jeg hadde vært for sjalu, spesielt når hun var på fest med en folk .hun har også vært sjalu. Hun brakte også opp gamle problemer når vi diskuterte forholdet vårt som hun hadde aldri nevnt før. Hun nevnte at hun følte seg annerledes og gledet seg ikke til å komme hjem. Mens jeg var borte, begynte hun på høyskole, fikk nye venner, og livet hennes ble mer spennende hvor hun hadde ingen venner i 7 måneder. fra vi hadde fint sammen til at hun slo opp var det bare 4 uker som den siste uka var hektisk og stressende for begge pga flytting og problemer. Nå har jeg flyttet til en annen by og har ikke snakket med henne på over to uker. noen som er erfaring med det? vet ikke hva jeg skal gjøre? Anonymkode: fa041...aee
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Du får vel nesten akseptere bruddet. Anonymkode: fffe8...119
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Disse som ikke forstår seg på egne følelser og i tillegg veier de såppas tungt at hun drar, er bare å slå opp med. Om dere blir sammen igjen varer det bare til neste litt stressende periode med store endringer Anonymkode: 24553...168 1
Beaalfa 1999 Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse som ikke forstår seg på egne følelser og i tillegg veier de såppas tungt at hun drar, er bare å slå opp med. Om dere blir sammen igjen varer det bare til neste litt stressende periode med store endringer Anonymkode: 24553...168 Rart at noen kan forandre seg i så kort tid og bestemme seg for å slå opp uten å prøve å fikse etter at vi hadde så fint sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå