Gå til innhold

UGG plattform?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse? Hvordan er de å gå på? 

Anonymkode: b69b2...6d0

Skrevet

Følger

Anonymkode: 5f981...e7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.35):

Følger

Ts her. Har kjøpt de, og de er nydelige å ha på! 😃

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes de er litt tunge på foten, og glatte..

Skrevet

For det første så er ikke UGGs beregnet på norsk vinter, så de kommer til å være ødelagt etter en sesong. Spesielt hvis du bor i en storby med mye sot og grus, eller hvis det laver ned mye snø. Du må impregnere de i hjel. For det andre så er de såpeglatte. Husker da de var trendy da jeg gikk på videregående og folk sklei å vrikket ankelen sin hele tiden. Det er ingen støtte i de skoene. Dårlig kjøp hvis du trenger skikkelige vintersko. Håper du bor en plass i landet hvor vinteren ikke er kjempebrutal 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kullsyrevann skrev (1 minutt siden):

For det første så er ikke UGGs beregnet på norsk vinter, så de kommer til å være ødelagt etter en sesong. Spesielt hvis du bor i en storby med mye sot og grus, eller hvis det laver ned mye snø. Du må impregnere de i hjel. For det andre så er de såpeglatte. Husker da de var trendy da jeg gikk på videregående og folk sklei å vrikket ankelen sin hele tiden. Det er ingen støtte i de skoene. Dårlig kjøp hvis du trenger skikkelige vintersko. Håper du bor en plass i landet hvor vinteren ikke er kjempebrutal 😅

Ja det burde klinge en bjelle når merket er fra Australia 🤪

Anonymkode: 553c8...f48

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja at det selges her om vinteren er sløs med lammeskinn hvis du spør meg... Jeg har kjøpt UGGs en gang. Og det kjentes ut som jeg gikk på skyer med de. Men det var tøfler 😅

• Liker 2
Skrevet
Kullsyrevann skrev (1 minutt siden):

Ja at det selges her om vinteren er sløs med lammeskinn hvis du spør meg... Jeg har kjøpt UGGs en gang. Og det kjentes ut som jeg gikk på skyer med de. Men det var tøfler 😅

Ja for det er vel egentlig nesten det, jeg googla uggs og det var spørmål om de kunne brukes på snø, de er ikke vanntette eller ment for snø, bare hvis det snør veldig lett. Helst bare til og fra bilen 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja for det er vel egentlig nesten det, jeg googla uggs og det var spørmål om de kunne brukes på snø, de er ikke vanntette eller ment for snø, bare hvis det snør veldig lett. Helst bare til og fra bilen 😅

Det blir heldigvis en veldig komfortabel tur til og fra bilen. Igjen - jeg gikk på skyer 🥰 Man kan jo gå barbeint i de skoene. Forbrukervennlig er de dessverre ikke her til lands da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ts her. Har kjøpt de, og de er nydelige å ha på! 😃

Takk for update, de er så kule😍

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Merket er ikke fra Australia

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Merket er ikke fra Australia

Jo, det er det.

Anonymkode: dcac9...518

• Liker 1
Skrevet
Kullsyrevann skrev (19 timer siden):

Haha! Jeg har Uggs som jeg har hatt i snart 12 år, og de er like pene. De blir impregnert før sesongen og børstet før de settes bort for sommeren.

Når det er sagt bruker jeg dem bare når det er snø, eller når det er kaldt og tørt. Aldri i regn eller hvis det er gjørmete ute. Er jeg i tvil tar jeg noen andre sko. 

Anonymkode: 77478...afb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha! Jeg har Uggs som jeg har hatt i snart 12 år, og de er like pene. De blir impregnert før sesongen og børstet før de settes bort for sommeren.

Når det er sagt bruker jeg dem bare når det er snø, eller når det er kaldt og tørt. Aldri i regn eller hvis det er gjørmete ute. Er jeg i tvil tar jeg noen andre sko. 

Jeg bor i en by på Østlandet, forresten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo, det er det.

Nei det er amerikansk 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det er amerikansk 

Nei, det er det ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, det er det ikke.

Sorry, men du tar feil

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorry, men du tar feil

Nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei.

Jo UGG merket er fra California, USA

Our story begins in the 1970s, with a surfer who broke convention and decided to live by his own authentic rules. After realizing life as an accountant was not for him, Brian Smith moved to California and recognized a desire to create sheepskin footwear for the surfing community. With a dream, Brian bravely pursued his passion, redefining his life and our culture forever

https://www.ugg.com/our-story/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...