Gå til innhold

Jeg har brukt tolv timer om dagen på skolearbeid siden åttende. Nå orker jeg ikke jobbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt tolv timer hver dag og det inkluderer helger. Jeg har hatt kjæreste som har klaget på meg fordi jeg ikke kunne møte han oftere enn en gang i måneden og foreldre som har presset meg til å gjøre ferdig lekser. Nå er jeg omsider ferdig utdannet etter atten års skolegang og jobbsøker, men kjenner jeg ikke orker å bruke like mye energi på jobbsøkingen. Jeg er så sliten. Jeg fikk akkurat en adhd diagnose som forklarer hvorfor jeg måtte bruke så mye tid på skole, men den gir meg ikke erstatning jeg kan bruke på friår. Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: bb29b...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb er 8 timer daglig, det kan jo være gulroten du trenger?

Og jobbbsøking tar ikke timevis hver dag 

Anonymkode: 04898...2a9

• Liker 3
Skrevet

Lag en åpen søknad og en CV. Få hjelp av venner/familiene eller nav til dette.  Gå innom butikker eller annet sted du kunne tenke deg å prøve deg å spør om de har behov for en ny medarbeider. Hils pent på de ansatte, spør om en leder o.l er tilstede, gi fra deg den åpne søknaden også kan du jo se om noen tar kontakt 👍 Ikke alltid det trenger å være så vanskelig. Du kan også droppe CV og åpen søknad, bare dra innom steder å forhør deg om de trenger medarbeidere også tar du ting på sparket. Viktigste er å få deg ut i jobb, samme hva det er bare du får prøvd deg ut litt. Du får opplæring, du vil føle deg utrygg men du vil føle mestring og glede ved å jobbe mot ulike mål sammen med andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...