AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Hvilke stillinger er mest opphissende for deg når du suger han? Anonymkode: c9578...465
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Liker best at han ligger, fordi det er mest komfortabelt for ham🥰 Anonymkode: 1ce7f...7f8 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Det finnes jo ikke opphissende, gjør det kun for å glede mannen. Anonymkode: 680fb...9d1 8 2
anon01 Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 At han står oppreist mens jeg sitter. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Utrolig usexy med menn som er for opptatt av suging. For meg gir det INGEN glede eller lyst. Anonymkode: 86b7c...850 1 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 Når jeg ligger på ryggen Liker det bare med mannen Anonymkode: 9fc5a...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Utrolig usexy med menn som er for opptatt av suging. For meg gir det INGEN glede eller lyst. Anonymkode: 86b7c...850 Så du liker ikke å bli slikket? Anonymkode: 42cb8...f44 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 Jeg gjør det kun for å glede mannen, stillingen er uvesentlig. Jeg gjør det fordi jeg er glad i ham og ønsker å gjøre det godt for ham. Som han gjør før meg. Men opphisselse eller nytelse gir det meg jo ikke. Anonymkode: d4e56...3c7 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du liker ikke å bli slikket? Anonymkode: 42cb8...f44 Jeg liker i hvert fall ikke å bli slikket, gir meg null glede. Har hatt ca 40 sexpartnere, og ingen har klart å slikke meg tilfredsstillende. At menn tror dette er noe fantastiske greier hos kvinner fatter jeg ikke. Jeg har forøvrig gitt blowjobs til omtrent alle sexpartnerne mine, var kun én jeg koste meg med å suge. Han hadde perfekt størrelse og form, og han smakte godt fordi han drakk mye ananasjuice. Resten av sugejobbene var waste for min del. Kan legge til at jeg er SVÆRT seksuelt sulten, går ikke én dag uten minst et par orgasmer. Men BJ's og slikking er bare et ork. K39 Anonymkode: c56b6...9a5 4 1
Cervus Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 Kona liker å suge, det tenner henne. Så hun vil nesten alltid begynne med det. 2
Cervus Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker i hvert fall ikke å bli slikket, gir meg null glede. Har hatt ca 40 sexpartnere, og ingen har klart å slikke meg tilfredsstillende. At menn tror dette er noe fantastiske greier hos kvinner fatter jeg ikke. Jeg har forøvrig gitt blowjobs til omtrent alle sexpartnerne mine, var kun én jeg koste meg med å suge. Han hadde perfekt størrelse og form, og han smakte godt fordi han drakk mye ananasjuice. Resten av sugejobbene var waste for min del. Kan legge til at jeg er SVÆRT seksuelt sulten, går ikke én dag uten minst et par orgasmer. Men BJ's og slikking er bare et ork. K39 Anonymkode: c56b6...9a5 Da har du ikke truffet en som kan slikke...synd for deg! 1
Frkego Skrevet 29. september 2023 #12 Skrevet 29. september 2023 Jeg liker å suge og det er en viktig del av vårt sexliv. Jeg blir skikkelig tent av det og mannen nyter det (akkurat likt med slikking på meg). Stilling kommer veldig an på stemningen og målet med sugingen. Skal jeg suge bare for kosens skyld så ligger han på rygg mens jeg lener meg på magen hans. Som en del forspillet er det enten at han ligger på rygg og jeg står på kne ved siden av ham eller mellom beina hans eller 69. Skal han «knulle meg» i munnen eller hvor han har litt styringen liker jeg best å sitte på sengekanten mens han står, at jeg står på kne på gulvet eller at jeg ligger på rygg med ham over meg - gjerne mens han har et godt grep om håret mitt. Når jeg skal forføre ham liker jeg godt å stå på kne på gulvet, kle av ham og suge ham mens han står. Jeg tennes vel like mye av alt, men det kommer som sagt an på stemningen vi er i. Jeg kommer også raskere ved klitorisstimuli hvis jeg suger ham samtidig. 2 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Skrevet 29. september 2023 Cervus skrev (5 minutter siden): Da har du ikke truffet en som kan slikke...synd for deg! Veldig tydelig at du er mann i hvert fall. Av 40'ish menn har ikke én slikket meg så godt at jeg liker det. Kanskje det er meg, eller kanskje flere kvinner ikke får noe ut av slikking. Anonymkode: c56b6...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Skrevet 29. september 2023 Jeg ELSKER å suge, og gjør det mest for min egen del 😅 Veldig ofte blir det så jeg står på kne på siden hans mens han ligger på rygg og jeg suger og leker med pikken mens han fingrer meg. Det er deilig forspill. Så knuller vi litt og så suger jeg alltid mellom skifte av stillinger. Han fingrer også da, og jeg får alltid orgasme av denne fingringen. Det er superopphissende å suge. Å la den gli inn i munnen min er opphissende å se fordi jeg assosierer det med at den glir inn i fitta. Vi avslutter økten vår veldig ofte med å suge og slikke i 69 stilling med meg øverst. Ble langt dette, men svaret mitt på spm ditt er nå bakt inn i hele teksten 😃😛 Anonymkode: a195f...260 2 7
Cervus Skrevet 29. september 2023 #15 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Veldig tydelig at du er mann i hvert fall. Av 40'ish menn har ikke én slikket meg så godt at jeg liker det. Kanskje det er meg, eller kanskje flere kvinner ikke får noe ut av slikking. Anonymkode: c56b6...9a5 Som sagt, du har vært uheldig. Ja, jeg er mann (og kan slikke) 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #16 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg liker i hvert fall ikke å bli slikket, gir meg null glede. Har hatt ca 40 sexpartnere, og ingen har klart å slikke meg tilfredsstillende. At menn tror dette er noe fantastiske greier hos kvinner fatter jeg ikke. Jeg har forøvrig gitt blowjobs til omtrent alle sexpartnerne mine, var kun én jeg koste meg med å suge. Han hadde perfekt størrelse og form, og han smakte godt fordi han drakk mye ananasjuice. Resten av sugejobbene var waste for min del. Kan legge til at jeg er SVÆRT seksuelt sulten, går ikke én dag uten minst et par orgasmer. Men BJ's og slikking er bare et ork. K39 Anonymkode: c56b6...9a5 Dette skjønner jeg ingen ting av. Alt er bare ulogisk. Her er det mye som ikke stemmer. Her er det mye fri fantasi. Eller en veldig merkelig utgave av en kvinne. Anonymkode: 1476a...bed 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #17 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette skjønner jeg ingen ting av. Alt er bare ulogisk. Her er det mye som ikke stemmer. Her er det mye fri fantasi. Eller en veldig merkelig utgave av en kvinne. Anonymkode: 1476a...bed Da er vi to merkelige isåfall med samme erfaring. Tunga er for bløt til at det gir ordentlig stimulering på klitten, jeg foretrekker en kraftig vibrator.I tillegg liker jeg ikke det psykiske aspektet, at han "underkaster" seg selv med å gjøre det, siden jeg liker å bli dominert. Jeg tenner veldig på å suge. Men igjen, ikke ved at han ligger og jeg er over han, men mer at jeg sitter på kne på gulvet, og han står over meg og tar meg i munnen. Eller hvis jeg ligger på rygg i senga med hodet over sengekanten og han står på gulvet. Begge deler hvor jeg har en vibrator på klitten, da kan jeg komme fort. Jeg liker det ganske røft og bestemt og tenner på det psykiske aspektet ved at jeg underkaster meg han og blir brukt slik han vil. Anonymkode: a574f...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #18 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da er vi to merkelige isåfall med samme erfaring. Tunga er for bløt til at det gir ordentlig stimulering på klitten, jeg foretrekker en kraftig vibrator.I tillegg liker jeg ikke det psykiske aspektet, at han "underkaster" seg selv med å gjøre det, siden jeg liker å bli dominert. Jeg tenner veldig på å suge. Men igjen, ikke ved at han ligger og jeg er over han, men mer at jeg sitter på kne på gulvet, og han står over meg og tar meg i munnen. Eller hvis jeg ligger på rygg i senga med hodet over sengekanten og han står på gulvet. Begge deler hvor jeg har en vibrator på klitten, da kan jeg komme fort. Jeg liker det ganske røft og bestemt og tenner på det psykiske aspektet ved at jeg underkaster meg han og blir brukt slik han vil. Anonymkode: a574f...eb1 Da er du nok for vandt til kraftig stimuli. Pause fra vibrator kan hjelpe. Slikking trenger så absolutt ikke å være en «underkastende» handling. Han kan jo fint dominere deg ved å slikke deg? Holde deg fast, binde deg, plassere deg slik han vil for å så forsyne seg for egen nytelse. Anonymkode: 66b9e...d96 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #19 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Veldig tydelig at du er mann i hvert fall. Av 40'ish menn har ikke én slikket meg så godt at jeg liker det. Kanskje det er meg, eller kanskje flere kvinner ikke får noe ut av slikking. Anonymkode: c56b6...9a5 Mannen min er veldig god på å slikke✨ Jeg får orgasme hver gang 🎉 Han elsker det da! Koser seg skikkelig og bruker lang tid. Kuken står i helspenn hele tiden og det renner glans av den...🤤 Jeg får ikke lov til å suge ham før jeg har kommet. Også avslutter vi med doggy🤩 Anonymkode: 1ce7f...7f8 3
feliek54 Skrevet 29. september 2023 #20 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du liker ikke å bli slikket? Anonymkode: 42cb8...f44 dumt kommentar . hun kan vel like å bli slikket om hun ikke liker å suge 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå