AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #1 Skrevet 29. september 2023 Hvordan få mine barn til å drikke vann? Anonymkode: 45fa9...371
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 c_buk skrev (2 minutter siden): Ikke kjøp alternativer til vann. Det er et godt tips, og det gjør jeg. Men de drikker minimalt, og kjøper seg heller noe drikke selv. Eller/og de drikker svært lite. Anonymkode: 45fa9...371
Mt3 Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Smaker springvann hos dere godt sa tapp det på mugge eller glassflaske og ha stående i kjøleskapet, skikkelig kaldt vann er veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Skrevet 29. september 2023 Takk for tips, @Millinea og @Mt3. Anonymkode: 45fa9...371
anon01 Skrevet 29. september 2023 #7 Skrevet 29. september 2023 Ha vannflasker med litt vann i fryseren, så har man iskaldt vann hele dagen. ELLER kjøp morsomme isbitformer, ha litt bær eller fun light saft i, så det blir "morsomme isbiter" å ha i vannet. Kombinert med en fin vannflaske med stor nok åpning så man får i alle de fine isbitene. Det er jo en tred i tiktok-miljøet, at man har masse forskjellige isbitformer med bær/farge. Jeg husker jeg synes vann var "kjedelig" for noen år tilbake, og da kjøpte jeg fun light safter i flere smaker, også blandet jeg svak saft. Det gjorde det lettere å begynne med vanen å drikke vann. Etter hvert sløyfet jeg saften, da jeg rett og slett ble lei smaken.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #8 Skrevet 29. september 2023 anon01 skrev (1 minutt siden): Ha vannflasker med litt vann i fryseren, så har man iskaldt vann hele dagen. ELLER kjøp morsomme isbitformer, ha litt bær eller fun light saft i, så det blir "morsomme isbiter" å ha i vannet. Kombinert med en fin vannflaske med stor nok åpning så man får i alle de fine isbitene. Det er jo en tred i tiktok-miljøet, at man har masse forskjellige isbitformer med bær/farge. Jeg husker jeg synes vann var "kjedelig" for noen år tilbake, og da kjøpte jeg fun light safter i flere smaker, også blandet jeg svak saft. Det gjorde det lettere å begynne med vanen å drikke vann. Etter hvert sløyfet jeg saften, da jeg rett og slett ble lei smaken. Det med gøye isbiter synes jeg var en god ide Anonymkode: 45fa9...371
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 Hvorfor tror du ungene får i seg for lite væske? Virker ikke nyrene deres? Nyrene bruker å gi beskjed når væskenivået i kroppen blir for lavt. Da blir vi tørste. Og så drikker vi. Vet du at kroppen selv produserer vann? Vann er biproduktet når cellene i kroppen forbrenner næring. Når kroppen forbrenner næringen du spiser, dannes det vann. Anonymkode: f1c5c...70f 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå