Gå til innhold

Videoer på Tiktok som "spår" fremtiden, panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere videoer hvor det står at det og det vil skje, men man kan bryte det ved å dele eller kommentere.. eller lagre videoen.

Så en nå hvor det stod at den man er mest glad i vil dø i søvne, hvis man ikke kommenterer på videoen. 

Jeg blir så redd sånn! Skjønner jo det ikke stemmer, men syns det er så ubehagelig å se.

Andre som reagerer på slike videoer? Og ja jeg skjønner jeg bare kan slette tiktok, men syns noen er morsomme å følge 🙈

Anonymkode: 50c9a...eeb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, om du ikke klarer å se slike ting uten å få panikk, så kan du jo ikke ha tiktok. Enten får du slette appen, eller leve med panikken. Ditt valg.

Anonymkode: d696d...02d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har sett flere videoer hvor det står at det og det vil skje, men man kan bryte det ved å dele eller kommentere.. eller lagre videoen.

Så en nå hvor det stod at den man er mest glad i vil dø i søvne, hvis man ikke kommenterer på videoen. 

Jeg blir så redd sånn! Skjønner jo det ikke stemmer, men syns det er så ubehagelig å se.

Andre som reagerer på slike videoer? Og ja jeg skjønner jeg bare kan slette tiktok, men syns noen er morsomme å følge 🙈

Det er gode gamle kjedebrev. Bare vissvass.   Bare avfølg og finn noen andre kontoer du liker i stedet. 

Anonymkode: 35ab2...65c

• Liker 3
Skrevet

Alle medier bygger på frykt og livnærer seg av det, så er bare å holde seg unna.

Skrevet

Du er en av dem som VIRKELIG ikke burde ha tiktok. Den appen er direkte farlig. 

Anonymkode: dff75...f69

• Liker 2
Skrevet

Tiktok viser meg babyting fra tid til annen. Men jeg springer ikke akkurat på butikken å kjøper graviditetstest. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 1.27):

Tror du på sånne ting?

Skrevet

TikTok er satan. Hold dere unna. Vennlig advarsel. Få trynet opp av mobilen og lev for svarte. 

Anonymkode: 12408...a9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 1.27):

Får ikke sånne vidoer, men når det kommer noe jeg ikke bryr meg om skroller jeg fort fordi det. 

Det er som andre har skriver, det nye ‘kjedebrevet’. Men om du ser videoene, leser kommentarer, deler eller noen annen form for samhandling med de, da får du flere av slike på din feed. 

Nei, det er overhodet ikke noe sannhet i de. 

Her trenger du å gjøre en vurdering: Er det verdt å bli så skremt vs det som er morsomt? 

Anonymkode: 90d1b...f9a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 11.18):

Det er gode gamle kjedebrev. Bare vissvass.   Bare avfølg og finn noen andre kontoer du liker i stedet. 

Anonymkode: 35ab2...65c

De skremte meg også! :sjenert: Ja dette høres fakisk ut som kjedebrev. Ts, du er sikkert ikke så veldig gammel. La være å følge med på dette her. Spesielt nå i oktober ❤️

Anonymkode: 3d0ee...2bc

Skrevet

Er vel bare å sveipe videre til andre videoer på tik tok som er mere positive 🙂

Anonymkode: 0671e...ede

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TikTok er satan. Hold dere unna. Vennlig advarsel. Få trynet opp av mobilen og lev for svarte. 

Anonymkode: 12408...a9d

... Du skriver på KG med en laptop regner jeg med? En skjerm? En mobil med keyboard?

Tiktoken min består hovedsakelig av katter. Hvordan kan noe slikt være satan 🥰

• Liker 1
Skrevet

Tiktok er harry 

Anonymkode: 16529...156

Skrevet

Er mentalt syk på en måte som har gidd med nok av søvnløse netter og merkelige tanker. Kan bekrefte at ingenting vil skje deg på grunn av en video som sier noe, som slike ting heller aldri skjedde meg uansett hvor vill fantasien var 😊 

Forstår det er ekkelt, men bare prøv å unngå/ignorere sånnt, så blir det nok greit skal du se. De vil bare ha kommentarer og spiller på frykt, ikke noe verre en det. 

Anonymkode: 01b33...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...