Gå til innhold

Når får jeg hofter å pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en jente og har nettopp fyllt 16, og jeg ser at mange av venninnene mine har mye mere hofter og pupper enn det jeg har. Jeg har liksom samme kroppen som da jeg var 13, untatt at jeg er høyere da. Men kommer jeg noen gang til å få den ‘’kvinnekroppen’’? Fordi jeg vil ikke se ut som en pinne resten av livet mitt

Anonymkode: 1e07d...6ae

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ts. Du har ennå noen år på deg til å utvikle deg, så du trenger ikke bekymre deg. Vi her på KG kan ikke vite hvordan din voksne kropp vil se ut.  Men her er svar fra nettsiden ung.no https://www.ung.no/oss/321979

Anonymkode: 45ce5...5b0

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei jeg er en jente og har nettopp fyllt 16, og jeg ser at mange av venninnene mine har mye mere hofter og pupper enn det jeg har. Jeg har liksom samme kroppen som da jeg var 13, untatt at jeg er høyere da. Men kommer jeg noen gang til å få den ‘’kvinnekroppen’’? Fordi jeg vil ikke se ut som en pinne resten av livet mitt

Det kommer an på, men du kan høre med feks mor når hennes kropp utviklet seg, eller eldre søsken.  Å noen er jo bredere om hoftene og har større pupper enn andre. Noen blir bredere om hoftene etter de har født. 

Anonymkode: 2c7ca...1c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på, men du kan høre med feks mor når hennes kropp utviklet seg, eller eldre søsken.  Å noen er jo bredere om hoftene og har større pupper enn andre. Noen blir bredere om hoftene etter de har født. 

Må legge til etter de har gått gravide og født*  men kropp er kropp, hver og en er forskjellig og den er fin uansett 

Skrevet

Hvis man legger på seg legger det seg mer fett i pupper og rundt hofter. Vær glad du er slank!

Anonymkode: d36ec...5da

Skrevet (endret)

Til ts: slapp og vær takknemlig for at du er frisk og rask. Du er mer enn bare kroppen din, og det er nok lurt om du prøver å legge fokus over på andre ting ❤️ du er mer enn fin nok som du er. Kroppen din vil forandre seg masse i løpet av livet. Spis sunt, beveg deg og senk skuldrene. 

Anonymkode: 1170e...518

Ryddet for svar til slettet innhold.  Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Herregud for noen svar da... Jeg fikk ikke former selv før jeg var 17-18, noen får så klart mer enn andre. Naturlig er fint uansett, så ikke noe å stresse over :) 

Anonymkode: 924d4...eb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er deg for 20 for siden. Jeg fikk *bittelitt* større pupper i 19-20 årsalderen og endte på en b-cup. Hoftene ble ikke særlig mye bredere. Den gode nyheten er at jeg har oppdaget at damer med store pupper ofte sliter med at de er i veien, gjør det tyngre å løpe (evt må finne AKKURAT riktig trenings-bh), de siger tidligere (mine er fortsatt spretne) OG det finnes menn som liker alle typer pupper. For 20 år siden skammet jeg meg stort for de små puppene mine og trodde jeg aldri ville finne en mann. Store pupper var jo (trodde jeg) det eneste som telte i menns verden.

Jeg oppdaget også at (relativt) smale hofter gir meg en ganske atletisk figur helt gratis. Trening er bra og nyttig uansett, men det er faktisk ganske ålreit å hoppe inn i treningstøyet og se fit ut selv om det er lenge siden sist 😊 Og sist men ikke minst: ved fødsler er det ikke ytre diameter av bekkenet som har betydning, men indre. Mim bestemor har samme hofteledde som meg, og fikk beskjed av legen om at det ble tøft å føde. Men sp viste det seg at hun hadde god indre diameter, så null stress.

Alt i alt er det ikke så galt altså. Håper du klarer å innse det ganske snart. Du er hekt sikkert kjempeflott!

Anonymkode: 0ca46...a8d

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser for meg at du har en veldig fin kropp akkurat nå. Kvinner har fine former selv om de er tynne. Hos noen kommer de trekkene du etterspør senere. Av og til så sent som i slutten av 20-årene. Slike kropper holder seg ofte slanke hele livet. Det er ikke så verst det heller. 

Anonymkode: f0909...5d9

Skrevet

De fleste kvinner har ulik kropps fasong. Og Ikke alle får pære fasongen. Eller timeglass. Noen har eplefasong og mange av oss har rett fasong. Jeg er også slank/tynn. Det samme gjelder for menn. 

Anonymkode: e5cc1...ca8

• Nyttig 1
Skrevet

Og jeg har alltid ønsket meg en slank/tynn kropp. Det jeg prøver å si er at det er helt sikkert andre jenter som skulle ønske de hadde din kropp. 

Da jeg var yngre hadde jeg b-cup og var slank. Å være slank har imidlertid alltid vært en beinhard jobb og etterhvert som jeg er blitt eldre har jeg dessverre lagt på meg mer og mer. B-cup var jeg godt fornøyd med. På en slank kropp vil b-cup gi tydelige, kvinnelig former.

Uansett, prøv å like den kroppen du har. Jeg synes den høres kjempefin ut.

Anonymkode: 83668...60a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er litt over 50 år, og jeg har alltid hatt smale hofter.
Brystene gikk fra a til b-cup da jeg ble gravid.

Det er sikkert ikke hva du vil høre, men kroppen utvikler seg likevel, og jeg har en feminin kvinnekropp selv om brystene er små, skuldrene er brede, og hoftene smale.

Nå har du en tenåringskropp, du kommer ikke til å  "se ut som en pinne" resten av livet ditt, rett og slett fordi kroppen din utvikler seg.    (Jeg tror ikke helt på at du ser ut som en pinne nå heller, men jeg forstår beskrivelsen din, selv beskrev jeg meg selv som en planke da jeg var 16)

Anonymkode: cde74...658

• Liker 1
Skrevet

Om mor, tanter, bestemødre har mer former så vil det komme etter hvert, men hos noen så vil kroppen holde seg slim. 

En kan såklart trene og spise mer for å prøve å få former, det viktigste å huske på er at naturlige pupper og rumpe er fettreserver. Så det å trene seg til former er ikke så enkelt å lykkes med som en kan tro om en ser på some. 

Skrevet

Det er bare ekstremt ulikt når jenter kommer i puberteten, hvor store endringer som skjer og hvor lang tid de tar.

Da jeg var på din alder var det flere jenter som ikke hadde fått mensen engang og hadde mye igjen av puberteten, andre var nok ferdig utvokst på den alderen.

Jeg fikk mens som 12 åring og sluttet nok å vokse før jeg var 15. Men det var først ut i 20 årene jeg følte kroppen hadde landet som mer kvinnelig, enn jentete.

Anonymkode: e2eb6...818

Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelig innhold, avsporinger, gjengivelse av innhold fra ekstern side, nedsettende innhold og svar til dette 

Perelandra, mod. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Beklager avsporing, men hvem i all verden er det som er så slemme mot en ung jente at de kommer med nedsettende kommentarer, vedr. det som står over her?

Til ts: Kroppen endrer seg gjennom hele livet. Da jeg var på din alder, hadde jeg ikke pupper. Puppene dukket opp sånn ca da jeg var 19 år gammel. Jeg begynte med A-cup, men gjennom livet mitt har jeg endt opp med C-cup, så det vil nok skje at du kommer til å få større bryster med tiden.

Utviklingen av kroppen går så sakte at du nesten ikke merker det før du ser deg i speilet om noen år og plutselig oppdager at du både har bryster og hofter. 

Jeg synes du skal være fornøyd med kroppen din jeg. Det er mange jenter som ønsker seg en kropp med smale hofter og små bryster. Ikke sammenlign deg med disse damene som er i hjelopererte hvertfall :rose:

Endret av Honey Dew

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...