AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Jeg har Adhd og kvelden kan mildt sagt være utfordrende pga alle tankene som kommer. Jeg får svært realistiske klare bilder i hodet, og volum/sanger kan spilles av som om de skulle ha vært i rommet, det kan til og med bli så høyt i hodet at jeg kan virkelig føle det blir for høyt. Høres sykt ut ik.. eller kanskje ikke? Er jeg den eneste som har det sånn? Og! Når jeg ligger på venstre side dagdrømmer jeg på kvelden om en ting, etc. Voldsomme og dramatiske episoder eller scenarioer som aldri kommer til å skje. Også snur jeg meg på høyre side, og dagdrømmer plutselig om noe helt annet som minner, Venner, familie og ting som kommer til å skje dagen etter. Sanger og volum kan ofte komme på høyre side. Jeg aner ikke, hadde vært kult om jeg ikke var alene i dette, eller om noen i det hele tatt har hatt en lignende opplevelse. Anonymkode: 54ade...109 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Har det sånn selv. Veldig rart det med forskjellige tanker på forskjellige sider, men det har vel en forklaring. Hvis jeg tenker på noe fint så kan jeg ikke bytte side, for da forsvinner det. Anonymkode: e9aaf...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det sånn selv. Veldig rart det med forskjellige tanker på forskjellige sider, men det har vel en forklaring. Hvis jeg tenker på noe fint så kan jeg ikke bytte side, for da forsvinner det. Anonymkode: e9aaf...2bd Wow det er sykt kult! Finner ingenting om det på nettet så jeg går ut fra vi er spesielle, haha😂😂 Anonymkode: 54ade...109
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Kan det være noe med at blodet kommer lettere til på hver side av hjernen og at derfor ulike tankemønstre oppstår? Har ikke peiling. Men jeg skal prøve å legge merke til det neste gang jeg ligger på en side og dagdrømmer! Jeg har også ADHD, og kjenner meg en del igjen. Kan også få sånn at tankestemmen min blir skikkelig høy, og jeg nesten skriker til meg selv, om helt vanlige ting. Er litt skummelt egentlig. Lenge siden jeg har hatt det nå da, nå er det mest dagdrømming og musikk som går på repeat. Anonymkode: a4289...55c 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det være noe med at blodet kommer lettere til på hver side av hjernen og at derfor ulike tankemønstre oppstår? Har ikke peiling. Men jeg skal prøve å legge merke til det neste gang jeg ligger på en side og dagdrømmer! Jeg har også ADHD, og kjenner meg en del igjen. Kan også få sånn at tankestemmen min blir skikkelig høy, og jeg nesten skriker til meg selv, om helt vanlige ting. Er litt skummelt egentlig. Lenge siden jeg har hatt det nå da, nå er det mest dagdrømming og musikk som går på repeat. Anonymkode: a4289...55c Haha, samme her! Lå i sengen i en halvtime med en barnesang på hodet mens jeg dagdrømte om andre hendelser. Dramatisk episode hvor noen slåss også er det bare "lalala" i bakgrunnen. Det er skikkelig kaotisk😂 Ja prøv å se forskjellen! Jeg gjør det ofte om jeg får mareritt lignende dagdrømmer på kvelden så snur jeg meg også pleier det å hjelpe. Anonymkode: 54ade...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå