AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 De skal teoretisk sett være helt like, men annerledes navn. Men på aduvanz føler jeg meg mer våken og ser at pulsen er høyere. På volidax føler jeg meg trøtt og har veldig lav puls? Kan det være medisinen eller er det noe annet? Også fått mye hodepine på volidax Anonymkode: 7d733...5a4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #2 Skrevet 29. september 2023 Jeg føler jeg ble mer våken på aduvanz, den virket sterkere på en måte. Men vet de skal være like. Men jeg merket litt som du sier. Mer våken av aduvanz. Men kanskje vi bare tror det siden det heter noe annet? Fikk ikke noe bivirkninger på noen av dem. Anonymkode: e5407...7a8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #3 Skrevet 29. september 2023 Dette er det allerede opprettet en tråd om. Du kan lese svarene her: Anonymkode: ffc50...8d7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #4 Skrevet 29. september 2023 Vær glad dere får tak i. Store leveringsproblemer Anonymkode: 4c28a...103
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Skrevet 29. september 2023 Har spurt legen min om hun kan krysse av for at jeg ikke skal ha generisk bytte, men hu sier det skal veeeeldig mye til og nekter.. føler medisinen har gått fra å hjelpe meg (aduvanz) til å gjøre meg trøtt og ha hodepine så er vel ikke vits å ta den da.. dumt når jeg endelig etter prøving på Ritalin, conserta og strattera endelig fant en jeg var fornøyd med ts Anonymkode: 7d733...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå