AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #21 Del Skrevet 30. september 2023 Even Tuell skrev (13 timer siden): Det er noe magisk både med følelsen og tanken på være inne i en varm, våt og stram fitte. Forspill, oralsex, runking osv er veldig godt det, og null problem å få orgasme av det ... men det er ingenting som følelsen av å gli inn i en kåt og entusiastisk fitte. Det føles ut som en dyp kobling i hjernen som sier at dette er verdens beste sted. Det føles litt som om det er noe annet i kroppen som brått våkner opp og tar over litt... en slags hemmelig kode som aktiverer noe. Hver gang vi har sex og jeg glir inn i henne for første gang blir jeg alltid litt overrasket over hvor godt det føles. Jeg vet jo fra tidligere at det er digg, men på en eller annen måte blir jeg alltid litt overrasket ... og så tenker jeg "Hvorfor i all verden gjør vi ikke dette typ HELE tiden... hva er poenget med å gjøre noe annet?". Det første stikket, når jeg glir inn og "åpner opp" er magisk og den beste delen av samleiet. Det er sånn øynene triller rundt inne i hodet-godt. Det er intenst og som et slags høyepunkt på all forventning, spenning og kåtskap... en slags langtrukken "eeeendelig" i hele kroppen. Det hele føles litt som noe man ikke føler/kan tenke seg til, til vanlig. Utenfor fatteevne til vanlig ... et slags terningast 7. Selv er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det føles for dere kvinner å ha en mann inni seg. Jeg tenker at det for så vidt en ting at jeg har dytta pikken inn i noe/noen... det er noe litt sånn hverdagslig. Det er jo noe vi gjør til daglig (dog med andre kroppsdeler). Men det må være noe helt annet å få noe annet inn i seg. At man har en annen person inni seg. Og til slutt at han spruter noe ut, "fyller deg" opp med noe. Det hadde vært en utrolig spennende ting å prøve, så om jeg finner en magisk lampe ville jeg definitivt spurt om å få bli kvinne for en periode. (Ja, jeg skjønner at jeg teknisk sett kunne fått en annen mann til å gli inn i meg, men det blir liksom ikke det samme å få noe opp bak. Mistenker jo at det er en vesentlig forskjell på anal og vaginal sex liksom 😛 ) Akkurat den første penetreringen føles akkurat slik du beskriver for meg også, som er kvinne. Den første, forutsatt at lysten har bygget seg enormt opp i forkant (å bare startet sex med penetrering rett på gir ikke samme følelsen) kjennes helt likt ut. Noe bare kroppen må ha. Tror følelsen av å ha noe inni seg er ganske lik som å være den som er inni, delene er laget for å høre sammen så jeg innbiller meg at følelsen er ganske lik. Det psykologiske derimot, av å ha noe faktisk inni seg er nok annerledes tror jeg. Men bare som en naturlig motvekt som det er for dere å få lov til å være i en annen person. Anonymkode: e46cc...7a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 30. september 2023 #22 Del Skrevet 30. september 2023 Det er veldig deilig, men jeg vil påstå at det sitter mye i hodet. Jeg føler meg veldig heldig og veldig nær henne. Det er "the real deal". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #23 Del Skrevet 30. september 2023 Hehe, dagens spørsmål i god kg stil😉 Anonymkode: 0fd53...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #24 Del Skrevet 30. september 2023 Fordi det er deilig og vi har hormoner i kroppen som hjelper til med å føle at man har lyst og vil ha sex til slik at sæden skal havne i vagina slik at man blir gravid og reproduserer seg 😄 Nå liker vi best analsex, men det er godt med sex vaginalt en gang i blant, vi kan ikke fjerne det helt fra repertoaret 😄 Anonymkode: 8a9db...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #25 Del Skrevet 30. september 2023 Sååååå jævla deilig er det ikke. Kanskje når man er helt ung og uerfaren. Men det er med sex som med alt annet om man gjør mye av det, man blir litt lei. Anonymkode: e506a...3c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #26 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sååååå jævla deilig er det ikke. Kanskje når man er helt ung og uerfaren. Men det er med sex som med alt annet om man gjør mye av det, man blir litt lei. Anonymkode: e506a...3c5 😳 Anonymkode: 7a76a...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #27 Del Skrevet 30. september 2023 Er kvinne og ble kåt av å lese tråden her 😅 Anonymkode: c5327...517 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #28 Del Skrevet 30. september 2023 Even Tuell skrev (22 timer siden): Det er noe magisk både med følelsen og tanken på være inne i en varm, våt og stram fitte. Forspill, oralsex, runking osv er veldig godt det, og null problem å få orgasme av det ... men det er ingenting som følelsen av å gli inn i en kåt og entusiastisk fitte. Det føles ut som en dyp kobling i hjernen som sier at dette er verdens beste sted. Det føles litt som om det er noe annet i kroppen som brått våkner opp og tar over litt... en slags hemmelig kode som aktiverer noe. Hver gang vi har sex og jeg glir inn i henne for første gang blir jeg alltid litt overrasket over hvor godt det føles. Jeg vet jo fra tidligere at det er digg, men på en eller annen måte blir jeg alltid litt overrasket ... og så tenker jeg "Hvorfor i all verden gjør vi ikke dette typ HELE tiden... hva er poenget med å gjøre noe annet?". Det første stikket, når jeg glir inn og "åpner opp" er magisk og den beste delen av samleiet. Det er sånn øynene triller rundt inne i hodet-godt. Det er intenst og som et slags høyepunkt på all forventning, spenning og kåtskap... en slags langtrukken "eeeendelig" i hele kroppen. Det hele føles litt som noe man ikke føler/kan tenke seg til, til vanlig. Utenfor fatteevne til vanlig ... et slags terningast 7. Selv er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det føles for dere kvinner å ha en mann inni seg. Jeg tenker at det for så vidt en ting at jeg har dytta pikken inn i noe/noen... det er noe litt sånn hverdagslig. Det er jo noe vi gjør til daglig (dog med andre kroppsdeler). Men det må være noe helt annet å få noe annet inn i seg. At man har en annen person inni seg. Og til slutt at han spruter noe ut, "fyller deg" opp med noe. Det hadde vært en utrolig spennende ting å prøve, så om jeg finner en magisk lampe ville jeg definitivt spurt om å få bli kvinne for en periode. (Ja, jeg skjønner at jeg teknisk sett kunne fått en annen mann til å gli inn i meg, men det blir liksom ikke det samme å få noe opp bak. Mistenker jo at det er en vesentlig forskjell på anal og vaginal sex liksom 😛 ) Oh God😅🔥 den beskrivelsen din🔥 Anonymkode: d5b1b...155 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #29 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 17.27): Som kvinne kjenner jeg til slutt under sex et veldig behov for å bli penetrerer. Det er bare kroppen som må. Dette er ikke alltid den beste biten av sexen men det blir til slutt et behov som bare må tilfredsstilles. Det skal sies at jeg er en av de som nyter å bli penetrert, men det har ikke alltid vært slik. Likevel har det biologiske behovet med trangen til å bli penetrert alltid vært der. Det er da alltid deilig å kjenne øyeblikket han kommer inn i meg. Selv om noen økter med penetrering som varer over tid kanskje ikke alltid gir meg den største av alle nytelser. Vi er jo laget for dette. Det er jo bare instinkter. Kroppen vår hadde jo visst hva den trengte selv om ingen noen sinne hadde fortalt oss om hva sex var. Anonymkode: e46cc...7a6 Kunne ikke vert mer enig👍 Som mann å penetrere etter at opphisselsen har bygget seg opp, er bare himmelsk! Bare det å gjøre oss klare for den, jeg reiser meg på alle fire, hun sprer bena og jeg stiller meg mellom de, og når penis peker rett mot henne og hun tar tak i den og runker meg lett. Og det ubeskrivelige kommer når hun styrer den mot seg, og jeg setter den lett mot åpningen hennes, og gjør meg klar å dytte den inn. Deretter å kjenne den baner seg vei innover, noen ganger litt inn og ut, andre ganger rett inn, og da kjenne varmen hennes omslutte hode og skaft, er det aller deiligste! Vi er skapt for hverandre, for å ha sex, og da blir den hva vi gjør det til☺️ Anonymkode: 948e0...97b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 1. oktober 2023 #30 Del Skrevet 1. oktober 2023 Veldig, veldig oppskrytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #31 Del Skrevet 1. oktober 2023 DelvisPresley skrev (36 minutter siden): Veldig, veldig oppskrytt. 110% uenig! 🙂 Anonymkode: 2a8a0...4b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå