Gå til innhold

Hvorfor er det så deilig for de fleste menn å penetrere vagina til kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja de fleste menn vil ha oss damer seksuelt, og jeg som dame skulle ønske jeg var mann for en dag, så jeg kunne oppleve og kjent hvordan det er å penetrere ei vagina, for å bare oppleve hvordan det kjennes ut. Jeg er kanskje rar som tenker på det men. Så hvorfor er det så deilig for dere menn?

Anonymkode: b717c...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi Gud ikke kom på noe annet ved kvinnen som kunne lure oss til å bringe menneskeheten videre. 

Anonymkode: 5b68b...080

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi Gud ikke kom på noe annet ved kvinnen som kunne lure oss til å bringe menneskeheten videre. 

Anonymkode: 5b68b...080

🤣🤣

Anonymkode: 4168b...921

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har jeg igså tenkt på. Sex er jo digg for oss damer og, men selve penetreringen i seg selv er ikke helt magisk for min del..

Anonymkode: 29291...46b

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm har jeg igså tenkt på. Sex er jo digg for oss damer og, men selve penetreringen i seg selv er ikke helt magisk for min del..

Men for kremen av kvinner er det det.....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Med den perfekte tykkelsen er det det for meg. Å jeg regner meg som ei som ikke kjenner stort fra penetrasjon. Å møte en mann som er skapt slik å få beholde ha derimot, ikke lett

Anonymkode: 69bcd...d9c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi fitta er kvintessensen av en kvinne, og kuken er kvintessensen av en mann, fysiologisk. Å penetrere en kvinne oppsummerer, for en mann, all nysgjerrighet, interesse og lyst, som gradvis bygger seg større og større og større, helt til det uutholdelige, fra tidlig pubertet. Når han endelig kommer dit han har fantasert om i årevis, og kan penetrere inn i sin egen drøm, er det som om to gigantiske fjelltopper støter sammen, og gnisser de spisse alpetoppene mot hverandre. Det spruter gnistrer gjennom hele kroppens nervesystem. Men etter hvert, til vanlig, avhengig av hvor mange partnere du har, blir det en nokså vissen opplevelse, sammenlignet med de første gangene. En opplevelse som bestemmes av tykkelse, tranghet og fukt. De første gangene er hele kroppen deltagende altså, bevisstheten, tankene, alt som er av følelser i et overspent elektrisk nervesystem. Når de første gangene er overstått, blir penetreringen en mekanisk ting som først og fremst angår ei trakt og en tut som passer mer eller mindre til hverandre. Utrolig mye kjedeligere. 
Sikkert ikke dette svaret ts forventet. Men det er ingen avsporing.

Anonymkode: e30b8...d0c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du forestiller deg klitoris stor som en plomme, og sittende ytterst på en finger, så tror jeg du hadde likt å penetrere noe med den. 

Anonymkode: 9e277...106

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja de fleste menn vil ha oss damer seksuelt, og jeg som dame skulle ønske jeg var mann for en dag, så jeg kunne oppleve og kjent hvordan det er å penetrere ei vagina, for å bare oppleve hvordan det kjennes ut. Jeg er kanskje rar som tenker på det men. Så hvorfor er det så deilig for dere menn?

Jeg kan svare for meg selv. Sex for meg må være nytelse for begge(mer viktig jenta nyter)  da liker jeg å gi mye nytelse og mange jenter nyter å bli fingret i fitta. da treffer jeg klitoris og kanskje også g-punkt. Er også deilig når vi knuller og at pikken da treffer de samme steder.  Men gjør gjerne annet om det gir henne nytelse.  Er bare så veldig viktig det blir nytelse.  når jeg treffe ei dame /jente så liker jeg å vite hva som gir henne nytelse.  ER ikke så lett å finne noen som kun vil kos i Vestfold.

Endret av feliek54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er vel ikke så rart det om man er opptatt av hva den andre føler. For meg er det å kjenne varm og våte mus som jeg glir inn i. Høre lyden av stønning og kliss våt 🤤. Den deilig følelsen av at hun kommer på pikken min. Den beste orgasmen får jeg av  komme inni vagina og følelsen av å pumpe henne full er vel heller ikke feil 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi penisen har mange nervetråder som gir en god følelse når den blir stimulert. Vaginaer er varme, myke, fuktige, og kan i tillegg endre størrelse til å passe rundt penisen, slik at friksjonen mellom vaginaen og penisen gjør at penisen blir stimulert fra alle kanter.

Kan kanskje sammenlignes litt med følelsen av å putte hånden inn i en veldig myk oppvarmet dunvott. Bare 100 ganger bedre

Anonymkode: e6e32...37e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne kjenner jeg til slutt under sex et veldig behov for å bli penetrerer. Det er bare kroppen som må. Dette er ikke alltid den beste biten av sexen men det blir til slutt et behov som bare må tilfredsstilles. 

Det skal sies at jeg er en av de som nyter å bli penetrert, men det har ikke alltid vært slik. Likevel har det biologiske behovet med trangen til å bli penetrert alltid vært der. Det er da alltid deilig å kjenne øyeblikket han kommer inn i meg. Selv om noen økter med penetrering som varer over tid kanskje ikke alltid gir meg den største av alle nytelser. 

Vi er jo laget for dette. Det er jo bare instinkter. Kroppen vår hadde jo visst hva den trengte selv om ingen noen sinne hadde fortalt oss om hva sex var. 

Anonymkode: e46cc...7a6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det er noe magisk både med følelsen og tanken på være inne i en varm, våt og stram fitte. Forspill, oralsex, runking osv er veldig godt det, og null problem å få orgasme av det ... men det er ingenting som følelsen av å gli inn i en kåt og entusiastisk fitte.

Det føles ut som en  dyp kobling i hjernen som sier at dette er verdens beste sted. Det føles litt som om det er noe annet i kroppen som brått våkner opp og tar over litt... en slags hemmelig kode som aktiverer noe.
Hver gang vi har sex og jeg glir inn i henne for første gang blir jeg alltid litt overrasket over hvor godt det føles. Jeg vet jo fra tidligere at det er digg, men på en eller annen måte blir jeg alltid litt overrasket ... og så tenker jeg "Hvorfor i all verden gjør vi ikke dette typ HELE tiden... hva er poenget med å gjøre noe annet?".

Det første stikket, når jeg glir inn og "åpner opp" er magisk og den beste delen av samleiet. Det er sånn øynene triller rundt inne i hodet-godt. Det er intenst og som et slags høyepunkt på all forventning, spenning og kåtskap... en slags langtrukken "eeeendelig" i hele kroppen.

Det hele føles litt som noe man ikke føler/kan tenke seg til, til vanlig. Utenfor fatteevne til vanlig ... et slags terningast 7.

Selv er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det føles for dere kvinner å ha en mann inni seg. Jeg tenker at det for så vidt en ting at jeg har dytta pikken inn i noe/noen... det er noe litt sånn hverdagslig. Det er jo noe vi gjør til daglig (dog med andre kroppsdeler). Men det må være noe helt annet å få noe annet inn i seg. At man har en annen person inni seg. Og til slutt at han spruter noe ut, "fyller deg" opp med noe.
Det hadde vært en utrolig spennende ting å prøve, så om jeg finner en magisk lampe ville jeg definitivt spurt om å få bli kvinne for en periode.

(Ja, jeg skjønner at jeg teknisk sett kunne fått en annen mann til å gli inn i meg, men det blir liksom ikke det samme å få noe opp bak. Mistenker jo at det er en vesentlig forskjell på anal og vaginal sex liksom 😛 )

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (1 time siden):

Det er noe magisk både med følelsen og tanken på være inne i en varm, våt og stram fitte. Forspill, oralsex, runking osv er veldig godt det, og null problem å få orgasme av det ... men det er ingenting som følelsen av å gli inn i en kåt og entusiastisk fitte.

Det føles ut som en  dyp kobling i hjernen som sier at dette er verdens beste sted. Det føles litt som om det er noe annet i kroppen som brått våkner opp og tar over litt... en slags hemmelig kode som aktiverer noe.
Hver gang vi har sex og jeg glir inn i henne for første gang blir jeg alltid litt overrasket over hvor godt det føles. Jeg vet jo fra tidligere at det er digg, men på en eller annen måte blir jeg alltid litt overrasket ... og så tenker jeg "Hvorfor i all verden gjør vi ikke dette typ HELE tiden... hva er poenget med å gjøre noe annet?".

Det første stikket, når jeg glir inn og "åpner opp" er magisk og den beste delen av samleiet. Det er sånn øynene triller rundt inne i hodet-godt. Det er intenst og som et slags høyepunkt på all forventning, spenning og kåtskap... en slags langtrukken "eeeendelig" i hele kroppen.

Det hele føles litt som noe man ikke føler/kan tenke seg til, til vanlig. Utenfor fatteevne til vanlig ... et slags terningast 7.

Selv er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det føles for dere kvinner å ha en mann inni seg. Jeg tenker at det for så vidt en ting at jeg har dytta pikken inn i noe/noen... det er noe litt sånn hverdagslig. Det er jo noe vi gjør til daglig (dog med andre kroppsdeler). Men det må være noe helt annet å få noe annet inn i seg. At man har en annen person inni seg. Og til slutt at han spruter noe ut, "fyller deg" opp med noe.
Det hadde vært en utrolig spennende ting å prøve, så om jeg finner en magisk lampe ville jeg definitivt spurt om å få bli kvinne for en periode.

(Ja, jeg skjønner at jeg teknisk sett kunne fått en annen mann til å gli inn i meg, men det blir liksom ikke det samme å få noe opp bak. Mistenker jo at det er en vesentlig forskjell på anal og vaginal sex liksom 😛 )

Føles ikke i nærheten av så spennende og fantastisk du beskriver det 😂MEN super deilig med en hard pikk når man er våt og klar. Spesielt når man kjenner pikken presse mot skjede veggene, som at man omfavner den på en måte? Veldig herlig 

Anonymkode: bb42c...529

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange grunner. Deilig å føle seg «sammenkoblet», nærhet, nyte synet av den fantastiske nakne kvinnekroppen man har sex med samtidig som det gir fantastisk følelse underlivet, man kan ta på og nye hverandre mens man holder på, fantastisk å føle at penis blir fullstendig «oppslukt» av en kvinnekropp og se/kjenne den bli det. Blir bare helt vill i hode av tanken. Og noe spesielt med det å komme i munnen på en dame eller i vagina, ingen ting kan måle seg med det!!!

Må avslutte der, blir helt kokko i hode av tanken.

Anonymkode: 2a8a0...4b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde ikke Adam stukket, der Eva var sprukket.. hadde ikke vi sittet her å diskutert dette"😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menn større glede ved sex enn kvinner, og knytter menn større følelser til sex enn kvinner (i snitt)?

Anonymkode: f489d...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...