AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Oppdaget i dag at en jeg har hatt regelmessig kontakt med den siste tiden har slettet meg på snap bare helt uten videre. Tror kanskje han kan ha følt seg litt forlegen etter noe han sendte for noen dager siden som jeg ikke svarte på. Ble ganske satt ut når jeg oppdaget dette nå. Kan jeg sende han en melding på sms og spørre hva som skjedde? Eventuelt prøve å legge han til på nytt? Anonymkode: 91fec...79e
ESFP Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Nei. La ham være i fred. Hvis han har så store problemer at han plutselig sletter deg uten å gi deg en forklaring, så var det like greit å bli kvitt ham. Det er ikke din Jobb å tolke deg frem til hvorfor eller få han tilbake, det er hans jobb å gi beskjed dersom han blir forlegen. 10 2 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Oppdaget i dag at en jeg har hatt regelmessig kontakt med den siste tiden har slettet meg på snap bare helt uten videre. Tror kanskje han kan ha følt seg litt forlegen etter noe han sendte for noen dager siden som jeg ikke svarte på. Ble ganske satt ut når jeg oppdaget dette nå. Kan jeg sende han en melding på sms og spørre hva som skjedde? Eventuelt prøve å legge han til på nytt? Anonymkode: 91fec...79e Nei det er det dummeste du kunne gjort. Gå videre med livet. Anonymkode: e30f5...344 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er det dummeste du kunne gjort. Gå videre med livet. Anonymkode: e30f5...344 Hvorfor er det dumt? Hater uvisshet🤪 Anonymkode: 91fec...79e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Opplevd flere ganger. Og jeg har ikke tatt kontakt å spurt, men vært så heldig å møte enkelte hvor de da har vært veldig på og flørtende, så har jeg spurt liksom tilfeldig hvorfor de slettet meg. De har blitt forlegne og ukomfortable. Sagt at de likte meg hele veien, som jeg selvsagt ikke kjøpte. Anbefaler ikke å spør om dette med mindre du treffer de og det faller seg naturlig, du vil neppe få svar og føle deg enda verre Anonymkode: 47610...fb8 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det er det dummeste du kunne gjort. Gå videre med livet. Anonymkode: e30f5...344 dersom en person ikke klarer å komme videre på grunn av dette, så tar man vel neppe særlig langvarig skade av å bare spørre noen. Anonymkode: 14998...0a1 1
Måneskinn Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det dumt? Hater uvisshet🤪 Anonymkode: 91fec...79e Det er jo ikke uvisshet om du tenker deg om... han var da ikke interessert, ville ikke mer, eller noe i den duren og valgte den feige løsningen. Det er alt du trenger å vite. Det var din avslutning. Du kan jo spørre, men 99% sikker på at du ikke får et svar du blir tilfredsstilt av... eller, ikke noe i det hele tatt. Husk: ikke noe svar, er også et svar 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Skrevet 28. september 2023 Måneskinn skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke uvisshet om du tenker deg om... han var da ikke interessert, ville ikke mer, eller noe i den duren og valgte den feige løsningen. Det er alt du trenger å vite. Det var din avslutning. Du kan jo spørre, men 99% sikker på at du ikke får et svar du blir tilfredsstilt av... eller, ikke noe i det hele tatt. Husk: ikke noe svar, er også et svar Greien her er at jeg tror han kan ha følt seg avvist. At jeg egentlig er den kjipe. Anonymkode: 91fec...79e
Magnifique Skrevet 28. september 2023 #9 Skrevet 28. september 2023 Kommer litt an på hvor dyp relasjonen var, men synes du han virket lovende og han nå har slettet deg, synes jeg faktisk du bare kan spørre. Men spør for deg selv og ikke for han, om du forstår Hvis du trenger å vite, så spør! Også er det opp til han om han ønsker å komme med noe bullshit, eller faktisk være ærlig. Om han ikke er interessert, så vet du det i hvert fall sannsynligvis dersom han svarer ærlig.
GrønnNellik68 Skrevet 29. september 2023 #10 Skrevet 29. september 2023 Magnifique skrev (4 timer siden): Kommer litt an på hvor dyp relasjonen var, men synes du han virket lovende og han nå har slettet deg, synes jeg faktisk du bare kan spørre. Men spør for deg selv og ikke for han, om du forstår Hvis du trenger å vite, så spør! Også er det opp til han om han ønsker å komme med noe bullshit, eller faktisk være ærlig. Om han ikke er interessert, så vet du det i hvert fall sannsynligvis dersom han svarer ærlig. Syns det er innafor å spørre.. bare for å være litt pain in the ass til feige mannfolk. Regn med en dårlig unskyldning. Men dog fikk han det litt ubehagelig og kanskje neste gang sier han i fra at dette var ikke noe for han. Det er jo ikke verre en det. Men som du sier hvis han sendte noe som du ikke likte så må du nå bare si det til han .. at du ikke likte det du sendte men at resten er greit lissom hvis det er det du mener. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Skrevet 29. september 2023 Jeez. Det er jo bare å spørre. Ts taper ikke anseelse i hjemkommunen av det. Hvis hun føler på det minste av skyld og misforståelse, så er det bedre å få det oppklart. Anonymkode: bf71a...964 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Greien her er at jeg tror han kan ha følt seg avvist. At jeg egentlig er den kjipe. Anonymkode: 91fec...79e Hvorfor svarte du ikke på det han sendte da? Fordi du ikke er interessert? Savner du oppmerksomheten bare? Anonymkode: c2a59...1ae
GrønnNellik68 Skrevet 29. september 2023 #13 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor svarte du ikke på det han sendte da? Fordi du ikke er interessert? Savner du oppmerksomheten bare? Anonymkode: c2a59...1ae Kan jo være dick pics og nudes da???🤷♀️ 1
exictence Skrevet 29. september 2023 #14 Skrevet 29. september 2023 Ser ikke noe i veien for å spørre. Det hadde jeg gjort hvis jeg følte for det. Men tror faktisk jeg aldri har spurt, har aldri selv slettet noen, og synes bare det er rart hvis noen sletter noen, men de om det. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #15 Skrevet 29. september 2023 Er generelt ikke en god idé å la være å svare i flere dager. Jeg er mann selv og er ferdig med damer som ikke svarer eller ikke gir noe tilbake i samtaler, og da fjerner jeg de heller enn å skulle mase på hver bidige dame der ute som er "hard to get" eller avvisende på ulike måter. Det er mange av de der ute og jeg er lei. Dette er da tidligere datingfase, har vi datet en stund så er det annerledes. Anonymkode: d46d5...ea4 1
exictence Skrevet 29. september 2023 #16 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er generelt ikke en god idé å la være å svare i flere dager. Jeg er mann selv og er ferdig med damer som ikke svarer eller ikke gir noe tilbake i samtaler, og da fjerner jeg de heller enn å skulle mase på hver bidige dame der ute som er "hard to get" eller avvisende på ulike måter. Det er mange av de der ute og jeg er lei. Dette er da tidligere datingfase, har vi datet en stund så er det annerledes. Anonymkode: d46d5...ea4 Men hvis du ikke sletter dem, forsvinner de jo bare av seg selv på en måte, da de går lengre og lengre ned på lista. Jeg har hatt noen snapper som bare er blitt fadet ut da vi mistet kontakten. Men har ikke slettet dem for det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #17 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor svarte du ikke på det han sendte da? Fordi du ikke er interessert? Savner du oppmerksomheten bare? Anonymkode: c2a59...1ae Vet ikke helt hvorfor.. Det var ikke noe å svare på, men noen videoer som sikkert var sendt for å oppnå oppmerksomhet fra meg. Når jeg liker noen godt, er jeg veldig usikker på hva jeg skal sende tilbake, og jeg er redd det jeg sender ikke skal besvares, eller skal tolkes feil. Overtenker delux. Da kan jeg lett tenke: «Han svarer ikke. Han er ikke interessert i mer kontakt. Jeg sletter han for å slippe påkjenningen». exictence skrev (2 timer siden): Ser ikke noe i veien for å spørre. Det hadde jeg gjort hvis jeg følte for det. Men tror faktisk jeg aldri har spurt, har aldri selv slettet noen, og synes bare det er rart hvis noen sletter noen, men de om det. Jeg syns også det er rart å bare slette hvis det ikke er noen spesiell grunn for det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er generelt ikke en god idé å la være å svare i flere dager. Jeg er mann selv og er ferdig med damer som ikke svarer eller ikke gir noe tilbake i samtaler, og da fjerner jeg de heller enn å skulle mase på hver bidige dame der ute som er "hard to get" eller avvisende på ulike måter. Det er mange av de der ute og jeg er lei. Dette er da tidligere datingfase, har vi datet en stund så er det annerledes. Anonymkode: d46d5...ea4 Mulig det er slik han tenker.. Men jeg har ikke ment det på den måten. Vi datet ikke. Bare flørtende venner. Var aldri noe dårlig stemning. exictence skrev (2 timer siden): Men hvis du ikke sletter dem, forsvinner de jo bare av seg selv på en måte, da de går lengre og lengre ned på lista. Jeg har hatt noen snapper som bare er blitt fadet ut da vi mistet kontakten. Men har ikke slettet dem for det. Samme her. Man har jo mange kontakter på listen. Man går jo ikke inn og sletter alle man ikke har hatt kontakte med på en uke liksom. Var fem dager i dette tilfellet, og ja, det var min tur til å sende hvis man ser det på den måten. Anonymkode: 91fec...79e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #18 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oppdaget i dag at en jeg har hatt regelmessig kontakt med den siste tiden har slettet meg på snap bare helt uten videre. Tror kanskje han kan ha følt seg litt forlegen etter noe han sendte for noen dager siden som jeg ikke svarte på. Ble ganske satt ut når jeg oppdaget dette nå. Kan jeg sende han en melding på sms og spørre hva som skjedde? Eventuelt prøve å legge han til på nytt? Anonymkode: 91fec...79e Nei. Spør aldri pm det. Kleint. Du vet det du trenger å vite; han vil ikke ha deg på snap. Ikke grav i det. Anonymkode: e866b...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #19 Skrevet 29. september 2023 Men det er jo en grunn, du svarte han jo ikke. Hvis det er en du ikke kjenner godt så valgte han å gå videre. Jeg hadde ihvertfall gjort det. hva forventer du? At han skal fortsette å ta kontakt når du ikke gir noen respons? Anonymkode: a5476...067
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #20 Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo en grunn, du svarte han jo ikke. Hvis det er en du ikke kjenner godt så valgte han å gå videre. Jeg hadde ihvertfall gjort det. hva forventer du? At han skal fortsette å ta kontakt når du ikke gir noen respons? Anonymkode: a5476...067 Jeg har mange venner og bekjente som sender snapper til meg uten at jeg hver gang svarer. Samme er det omvendt. Vi sletter hverandre ikke av den grunn. Anonymkode: 91fec...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå