AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Situasjonen min nå er at jeg jobber 2 dager i uka via Nav, og får behandling de andre 3 dagene i uka. (Psykolog og fysioterapi) jeg er også mamma til et barnehagebarn. Jeg er mye sliten og føler at jeg egentlig ville hatt en fridag i uka der jeg kun slapper av hjemme. Det er ofte sånn at en av tingene ryker hver uke sånn at jeg får en dag til å hente meg inn, og dette er jo ikke bra. Jeg ønsker meg i fremtiden en 80% stiling slik at jeg har mulighet til dette. Det er forventet at jeg skal øke antall jobbdager etterhvert og det stresser meg. Jeg føler også på dårlig samvittighet for at jeg burde klart å være i en fulltidsjobb og ha behandling i tillegg. Andre folk klarer jo det. Tenker også at med en fridag i uka så burde jeg egentlig hatt barnet hjemme, men vet jo at jeg da ikke får slappet av. Det er jo også helt klart best økonomisk med en fulltidsjobb. Jeg lurer på om fysioterapi er det som må ryke etterhvert. Smertene er bedre, men jeg vet at de sannsynligvis kommer tilbake igjen. Jeg føler egentlig litt skam over dette. Er det greit å føle det sånn? Anonymkode: fab9e...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå