AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Fikk dere også mensen flere ganger pr måned? Når jeg tok den i august begynte jeg å blø dagen etter, fikk mensen da noen dager før jeg skulle. Denne måneden fikk jeg mensen 13 eller 14 september 2 uker før jeg skulle ha den., blødde ekstremt kraftig i flere dager, men menstruasjon stoppa også opp tidligere enn normalt. Nå har jeg begynt å få brunt og mensen igjen, opprinnelig nå jeg skal ha den. Var det sånn veldig ustabilt lenge etter på dere? Anonymkode: 9a564...20e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Jeg merka ingenting. Anonymkode: 7a937...96b 1
Topsi Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Tok en bare for å prøve det en gang, fikk mensen rett etterpå,.og ingen problemer med syklus i ettertid, bortsett fra at neste ble ca 4 uker etter angrepille, og ille vanlig
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Fikk mensen litt tidligere. Deretter normal syklus et par måneder, for jeg rett og slett hoppet over én menstruasjon. Så tilbake til normalen. Anonymkode: c0204...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå