Gå til innhold

2 års jeksler er et mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn har 4 2 års jeksler på en gang. Glad for å bli ferdig med det, men hun skriker hele tiden og har vondt og gråter, også i barnehagen. Mye våkne netter og legger seg sent fordi hun ikke får sove. Er det flere som har det på samme måte?

Anonymkode: 5a296...e0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Mitt barn har 4 2 års jeksler på en gang. Glad for å bli ferdig med det, men hun skriker hele tiden og har vondt og gråter, også i barnehagen. Mye våkne netter og legger seg sent fordi hun ikke får sove. Er det flere som har det på samme måte?

Anonymkode: 5a296...e0a

Oh yes🫠 bortsett fra at vi fikk en og en av gangen, så her drøyde herligheten et halvt års tid🤌🏼

Skrevet

Jepp, kommer to stk nå, oppkast, survete og jeg vil bare skrike litt inntil deg mamma… helst alle dager og netter og inn i øret ditt skriking… men det går over, snart er de fremme og ungen er like blid igjen. Perioder ass… det ordner seg…

Anonymkode: 7c318...5b6

Skrevet

Ja, min våknet hver til annenhver time på natt i månedesvis pga det.

Anonymkode: f2416...237

Skrevet

Nurofen til de verste nettene + Dentinox. 
Her kom alle fire på en gang. 
Det går over. ❤️

Anonymkode: 9bece...a77

Skrevet

Uff stakkars små ❤️ Dere som slet med de, var det gråt og sånn med de andre tennene og? Her har det vært mye gnaging og sikling men ellers ikke virket veldig plaget av tannfrembrudd.. Men 2årsjekslene er jo større og sikkert vondere? Mangler bare hjørnetenner og de nå. 

Anonymkode: 7e312...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...