AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Jeg er nå i uke 29, og kjenner spark hele tiden nesten. Trodde babyen inni der skulle ha mye mer "sovetid" eller ro, men det er kun unntaksvis innimellom at det er helt rolig. Den siste uka har antallene spark tatt seg veldig opp og det er MYE aktivitet inni der. Hvordan opplever dere sparkingen? Hvor langt på vei er du? Anonymkode: 0e849...f4d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Hei🙂 Jeg er i uke 27 og her er det også mye aktivitet. Virker som hun snurrer rundt og ordner hele tia:p Virker som mer åling nå enn tidligere, men kommer noen skikkelige spark innimellom. Vet du kjønnet?:) Hvis jeg kan spørre:) Anonymkode: d3982...35e
Fame Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Uke 32 her, og det er MYE aktivitet. Spesielt på kvelden og morgenen. Mulig jeg ikke merker det like godt når jeg er opptatt på jobb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei🙂 Jeg er i uke 27 og her er det også mye aktivitet. Virker som hun snurrer rundt og ordner hele tia:p Virker som mer åling nå enn tidligere, men kommer noen skikkelige spark innimellom. Vet du kjønnet?:) Hvis jeg kan spørre:) Anonymkode: d3982...35e Så gøy å høre at det er flere som kjenner det sånn! Det er en gutt inni her. Hva med der? Fame skrev (1 time siden): Uke 32 her, og det er MYE aktivitet. Spesielt på kvelden og morgenen. Mulig jeg ikke merker det like godt når jeg er opptatt på jobb Nei, det kan være. Det er jo gjerne når man sitter rolig at det kjennes best 😁 Anonymkode: 0e849...f4d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Min nå 4-åring var veldig aktiv i magen, og har alltid vært veldig aktiv utenfor også. Anonymkode: e4756...854
Lorieen Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 28+0, rolig på dagtid, EKSTREMT mye aktivitet på kveld og natt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Varierte. Var mest aktiv på kvelden. Ikke noe unormalt siden aktivitet «vugger» babyen, og når man legger seg for å slappe av feks så kvikner babyen til ☺️ Anonymkode: 34f65...ead
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 Uke 26, mye sparking og hikking døgnet rundt! Sover dårlig pga dette. Det er veldig sjeldent at det er litt stille. Anonymkode: 65d37...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå