Ladyen Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Jeg har handlet på postordre fra Ellos i over tyve år og er stortsett godt fornøyd med kvalitet og kundebehandling, men: Jeg blir så provosert av deres måte å skrive "tilbudsbrev" til oss forbrukere ! I siste brevet står det: "Hei, du har nok gått glipp av noe ! Vår innkjøper Agneta Forsman vil at jeg skal minne deg på det fine tilbudet du fikk... ...vi vil jo ikke at du skal gå glipp av noe". Og i neste brev kommer det til å stå noe sånt som: Vår innkjøper Agneta Forsman har sendt meg en beskjed fra lageret, om at du ennå ikke har utnyttet det "fine" tilbudet vi hadde til deg. Og jeg er overrasket og skuffet over dette, fordi vi hadde holdt av tilbudet spesielt for deg... For noe viss vass !!! De skriver "personlige" brev, for å spille på følelsene våre og gi oss dårlig samvittighet. Og tillater seg å mase om det i tillegg ?!? Og "de fine tingene", er noe billig plast-skvip eller stygge fleece-pledd som ingen vil ha. Er det flere som reagerer på smakløs reklame fra Ellos ? Endret 23. januar 2006 av Elmaand
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Jepp, er irriterende ja. Alt som kommer derfra går rett i søpla, tilbud eller ikke..
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Ellosklær er greit nok, men jeg ba om å bli slettet fra kunderegisteret for flere år siden, med begrunnelse misnøye med dette du også irriterer deg over. Tydeligvis er den "jevne" Elloskunden "dummere " enn meg, siden triksene fra Ellos virker så bra at de fortsatt driver med det. Skriv brev og klag!
Daria Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Er ikke bare Ellos som har sånn reklamer, synes alle postordrefirmaer er voldsomt personlige og har gode tilbud "bare til meg". Synes det er latterlig, men gidder verken irritere meg eller få dårlig samvittighet av det. Og at man synes reklamen dere er teit, er vel ikke noe å skrive dem og klage over?
Gjest christineemily Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Jeg får stadig brev av de om at jeg er en av deres beste kunder! Merkelig igrunn, for jeg har ikke handla der på 10 år !
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 Jeg får også slike brev. Og handler stadig på Ellos, fordi jeg finner mye bra til ungene der. Og dessuten digger jeg å ha konto.......
Hilde Skrevet 23. januar 2006 #8 Skrevet 23. januar 2006 Jeg syns H&M også er litt på kanten, selv om jeg ikke har noe utesteående hos de så sender de meg "regninger" der det står "makulert" i beløpsfeltet. Også står det at om jeg bruker hele kreditten min vil jeg få så så mye i månedsregning. Og selvsagt følger det med en folder med "ekstra gode tilbud akkurat nå!".
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 Hehe - de der tilbudsbrevene irriterer meg så vanvittig at jeg ikke gidder å åpne konvoluttene. Dessverre så glemte jeg at jeg hadde handlet derfra, så de konvoluttene jeg så galant hev i bosset, inneholdt purring på purring... Jeg forsto det ikke før jeg fikk et inkassovarsel i en vinduskonvolutt, hvorpå jeg ringte Ellos og kjeftet litt og fortalte at JEG hadde da ikke kjøpt noe!! Måtte skamfull betale regning+purregebyr+purregebyr+purregebyr.... Så jeg er vel muligens svartelistet der nå??
Cupcake Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Å ja, de brevene er helt utrolige! Ble litt målløs første gang jeg fikk det der "skuffet over at du ikke har benyttet deg av tilbudet" brevet. Synes det var litt drøyt. Det gikk rett i søpla. Ikke noe dårlig samvittighet her ihvertfall! Endret 23. januar 2006 av Cupcake
Pauline Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Handlet mye der da de eldste var små, men ikke lenger. De var i mine øyne et seriøst selskap i flere år. Første gang jeg fikk et slikt "personlig" brev sank de dypt i mine øyne og havna på samme nivå som blinkkjøp og andre tvilsomme aktører. Nå er det flere år siden jeg har handlet der. Likevel er jeg en av "deres beste kunder". Firmaet kan jo ikke gå særlig bra viss så er tilfelle.
abelille Skrevet 25. januar 2006 #13 Skrevet 25. januar 2006 Og når vi snakker om reklame fra ellos. Det irriterer meg at dersom jeg bestiller på skjema kan jeg velge hvilke tilbud jeg vil utnytte. Dersom jeg vil handle på nett har de lagt hele greia i en stor smørje slik at du må bestille det. Jeg har ikke lyst på et pledd eller en mp3-spiller eller en badeand eller hva det nå er de har puttet sammen. Rabatten vil jeg gjerne ha selvsagt, men resten... Ofte er det snakk om noen hundrelapper også for ting jeg ikke vil ha. Grrrrrrrrr
Gjest gjest 0 Skrevet 28. januar 2006 #14 Skrevet 28. januar 2006 Å ja, de brevene er helt utrolige! Ble litt målløs første gang jeg fikk det der "skuffet over at du ikke har benyttet deg av tilbudet" brevet. Synes det var litt drøyt. Det gikk rett i søpla. Ikke noe dårlig samvittighet her ihvertfall! ← Samme her! Jeg sjekker hva tilbudet er og hvis det er en stor rabatt 40% eller 50% kjøper jeg meg 1 ting jeg trenger/ønsker meg som er litt dyrt (kjøpte meg akkurat nike joggesko f.eks). Men jeg leser aldri de tåpelige brevene lenger... Alle tilbudene blir liggende en stund inne på nettet likevel.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #15 Skrevet 29. januar 2006 Og så sender de brev og gratulerer meg med dagen, og de kan ikke engang stave navnet mitt riktig!! ALLE sånne brev går rett i søpla.
rugrat Skrevet 29. januar 2006 #16 Skrevet 29. januar 2006 Jeg får også masse brev fra Ellos. Men jeg fortsetter å handle der, for jeg har da bedre ting å ergre meg over enn reklamen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå