AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Trenger noen tips. Det skal ikke være dyre ting, men mest for en liten oppmerksomhet i hverdagen. Anonymkode: 8434c...e91
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Utifra hva jeg har erfart fra mitt stakkars blakke studentbarn som har jobbet i flere år og bodd hjemme så tas ALT imot med stor takk. Han er dødsblakk og sliter med å få alt til å gå rundt med studielånet... Anonymkode: ea9e1...b78
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Alt fra servietter, lys, deodorant, shampo, såpe, sokker, truser, mat, godteri osv. Som AB sier over, ALT ønskes sikkert. Anonymkode: 4328d...a03 2
frkweasley Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 (endret) Tipper og de vil sette pris praktiske ting som nevnes over. Og noe kos i mellom der. Husker godt da jeg var student selv og fikk tilsendt "riktig" julebrus i en pakke hjemmefra. Da ble jeg glad da ☺️ Endret 28. september 2023 av frkweasley 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Når min datter var student og bodde på hybel, så laget jeg kalendere med nyttige ting og litt kos innimellom. Det kunne være sånne sminkefjerner servietter, Q-tips, tørrmat, marsipangris, sjokolade, sokker osv. Dette var kalendere hun satte stor pris på. Anonymkode: 9ea53...dc3
Eneri Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 "Småsulten" nøtteposer, rett-i-koppen-kakao, et blad, gryterettposer, pose bollemiks+gjær, toromiks vafler eller muffins/brownies, dusjsåpe,ansiktsmaske, håndkrem, refleks, hodelykt, flaxlodd, gavekort kino.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Så heldige de er! Tørrvarer som pasta, ris osv., kakemix eller ingredienser til å bake kake fra bunnen (google cake in a jar), dopapir, vaskemiddel, godteri, toalettsaker, flakslodd, kinogavekort, øl, vin, billett hjem hvis de bor et stykke unna, gløgg med rosiner og mandler, salve for såre muskler hvis de er stressa i eksamensperioden (apoteket selger slike som gir kjølende/varmende effekt), gode "lesesokker", te, nøtter. Anonymkode: a62f7...039
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Skrevet 29. september Sjokolade, kakao, tegneserie, kinobillett, julebrus, gløgg, pose rosiner/nøtter til gløgg, kjeks, liten julepynt, glass lokalt syltetøy, honning, twist, strømper (med julemotiv), hårstrikker, hårbørste, dusjsåpe, ansiktsmaske, klyper til poser, sugerør i plast, te. Anonymkode: bd95d...16d
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Skrevet 29. september Dette var den enkleste kalenderen jeg lagde. En student på hybel trenger alt. La inn shampo, tanntråd, fluorskyllevann, hårbørster, kakaoposer og marshmellows i dager jeg visste de hadde eksamen, suppeposer, grøtposer, kaffe osv. Og innimellom litt godis og en nisse etc før jul. Anonymkode: ea702...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Skrevet 29. september Herregud. Slutt med det tullet der. De er ikke små barn lenger. Anonymkode: 5e38a...a1c
LilleMy_09 Skrevet 29. september #11 Skrevet 29. september (endret) Folk på hybel trenger det meste, så alt er nok kjærkomment. Husker da jeg selv bodde på hybel så var jeg veldig glad for alt jeg fikk av små dagligdagse ting jeg hadde bruk for Endret 29. september av LilleMy_09 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud. Slutt med det tullet der. De er ikke små barn lenger. Anonymkode: 5e38a...a1c Det er nå koselig om de vil ha eller får selv om de er eldre? Litt glede i desember og hverdagen kan alle trenge. Anonymkode: bd95d...16d 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Kom over en slags kalendergave-generator her om dagen. Veldig kjekt verktøy, der man kunne velge mottaker og sortere på pris 😊 https://godegavetips.no/kalendergaver/ Anonymkode: 132fb...c86
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Gavekort på Godt Brød (økologisk bakst) Flaxlodd Flanellsengetøy Kinobilletter Øl Sokker Boxere Deo Hårprodukter Anonymkode: 55622...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå