AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Trenger noen tips. Det skal ikke være dyre ting, men mest for en liten oppmerksomhet i hverdagen. Anonymkode: 8434c...e91
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Utifra hva jeg har erfart fra mitt stakkars blakke studentbarn som har jobbet i flere år og bodd hjemme så tas ALT imot med stor takk. Han er dødsblakk og sliter med å få alt til å gå rundt med studielånet... Anonymkode: ea9e1...b78
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Alt fra servietter, lys, deodorant, shampo, såpe, sokker, truser, mat, godteri osv. Som AB sier over, ALT ønskes sikkert. Anonymkode: 4328d...a03 1
frkweasley Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 (endret) Tipper og de vil sette pris praktiske ting som nevnes over. Og noe kos i mellom der. Husker godt da jeg var student selv og fikk tilsendt "riktig" julebrus i en pakke hjemmefra. Da ble jeg glad da ☺️ Endret 28. september 2023 av frkweasley 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Når min datter var student og bodde på hybel, så laget jeg kalendere med nyttige ting og litt kos innimellom. Det kunne være sånne sminkefjerner servietter, Q-tips, tørrmat, marsipangris, sjokolade, sokker osv. Dette var kalendere hun satte stor pris på. Anonymkode: 9ea53...dc3
Eneri Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 "Småsulten" nøtteposer, rett-i-koppen-kakao, et blad, gryterettposer, pose bollemiks+gjær, toromiks vafler eller muffins/brownies, dusjsåpe,ansiktsmaske, håndkrem, refleks, hodelykt, flaxlodd, gavekort kino.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Så heldige de er! Tørrvarer som pasta, ris osv., kakemix eller ingredienser til å bake kake fra bunnen (google cake in a jar), dopapir, vaskemiddel, godteri, toalettsaker, flakslodd, kinogavekort, øl, vin, billett hjem hvis de bor et stykke unna, gløgg med rosiner og mandler, salve for såre muskler hvis de er stressa i eksamensperioden (apoteket selger slike som gir kjølende/varmende effekt), gode "lesesokker", te, nøtter. Anonymkode: a62f7...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå