Gå til innhold

Kalendergaver til student som bor på hybel? Både jente og gutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips. Det skal ikke være dyre ting, men mest for en liten oppmerksomhet i hverdagen.

Anonymkode: 8434c...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra hva jeg har erfart fra mitt stakkars blakke studentbarn som har jobbet i flere år og bodd hjemme så tas ALT imot med stor takk.

Han er dødsblakk og sliter med å få alt til å gå rundt med studielånet... 

Anonymkode: ea9e1...b78

Skrevet

Alt fra servietter, lys, deodorant, shampo, såpe, sokker, truser, mat, godteri osv. 

Som AB sier over, ALT ønskes sikkert.

Anonymkode: 4328d...a03

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tipper og de vil sette pris praktiske ting som nevnes over. Og noe kos i mellom der. Husker godt da jeg var student selv og fikk tilsendt "riktig" julebrus i en pakke hjemmefra. Da ble jeg glad da ☺️

Endret av frkweasley
  • Liker 1
Skrevet

Når min datter var student og bodde på hybel, så laget jeg kalendere med nyttige ting og litt kos innimellom. Det kunne være sånne sminkefjerner servietter, Q-tips, tørrmat, marsipangris, sjokolade, sokker osv. Dette var kalendere hun satte stor pris på. 

Anonymkode: 9ea53...dc3

Skrevet

"Småsulten" nøtteposer, rett-i-koppen-kakao, et blad, gryterettposer, pose bollemiks+gjær, toromiks vafler eller muffins/brownies, dusjsåpe,ansiktsmaske, håndkrem, refleks, hodelykt, flaxlodd, gavekort kino.

Skrevet

Så heldige de er!

Tørrvarer som pasta, ris osv., kakemix eller ingredienser til å bake kake fra bunnen (google cake in a jar), dopapir, vaskemiddel, godteri, toalettsaker, flakslodd, kinogavekort, øl, vin, billett hjem hvis de bor et stykke unna, gløgg med rosiner og mandler, salve for såre muskler hvis de er stressa i eksamensperioden (apoteket selger slike som gir kjølende/varmende effekt), gode "lesesokker", te, nøtter.

Anonymkode: a62f7...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...