Gå til innhold

Er det folk her som ligger med mange uten å ofte kjønnssykdommer en eneste tanke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer fordi jeg er veldig prippen og strikt selv. Finnes det single folk som bare er superavslappet til dette, puler rundt med mange og bare koser seg? Hva er i så fall ditt kjønn og alder? Tester du deg aldri for kjønnssykdommer? 

Hilsen nysgjerrig. 

Anonymkode: 22c1e...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definer "pule rundt".

Anonymkode: da9a1...1dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Definer "pule rundt".

Anonymkode: da9a1...1dd

Vet ikke hva som er vanlig, men tja.. alt fra 4-10 sexpartnere på 6 måneder. Eller mye mer… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva som er vanlig, men tja.. alt fra 4-10 sexpartnere på 6 måneder. Eller mye mer… 

Ikke så mange som du skriver her. Men ja, jeg har hatt en periode i livet mitt hvor jeg var deprimert, ruset meg mye og lå med mange tilfeldige uten å tenke på sånt. Var så langt nede at jeg heller ikke tenkte på at jeg faktisk kunne bli gravid. Livet mitt var på bunn uansett.

Anonymkode: 6aa65...dbc

• Hjerte 1
Skrevet

De fleste som puler rundt er stokk dumme. Hilsen en som ligger rundt selv. 

Jeg ligger rundt, men må samtidig være ekstremt selektiv siden det er så mange som ikke bryr seg. Jenter som hadde godtatt sex uten kondom, ikke vil ha bevis på at jeg testet meg nylig, ikke spør OL utenlandsreiser, boforhold etc. Det er rett og slett skremmende. Jeg er så lei av det at jeg har begynt å bare ligge med "prippene" damer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ikke så mange som du skriver her. Men ja, jeg har hatt en periode i livet mitt hvor jeg var deprimert, ruset meg mye og lå med mange tilfeldige uten å tenke på sånt. Var så langt nede at jeg heller ikke tenkte på at jeg faktisk kunne bli gravid. Livet mitt var på bunn uansett.

Anonymkode: 6aa65...dbc

Har du testet deg i ettertid da?  

Skrevet
Majer skrev (29 minutter siden):

Jeg ligger rundt, men må samtidig være ekstremt selektiv siden det er så mange som ikke bryr seg. Jenter som hadde godtatt sex uten kondom, ikke vil ha bevis på at jeg testet meg nylig, ikke spør OL utenlandsreiser, boforhold etc. Det er rett og slett skremmende. Jeg er så lei av det at jeg har begynt å bare ligge med "prippene" damer. 

Men vil de pripne damene ha sex utenom et forhold? 

Skrevet

Brukte kondom frem til de testet seg, så vet ikke helt hva jeg skulle være redd for?

Testet meg jevnlig etter hver partner, er nå i et forhold 

Anonymkode: 66ff9...000

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Brukte kondom frem til de testet seg, så vet ikke helt hva jeg skulle være redd for?

Testet meg jevnlig etter hver partner, er nå i et forhold 

Mann eller dame? 

Er de fleste redde? For hva?  

Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Spørr du dem om deres politiske ståsted før du ligger med dem? Sånn  at din fremtidige kjæreste vet at du også er bra nok for henne og ikke har støttet noe umoralsk ved å belønne kvinner som det med sex? 

Anonymkode: ffafb...1dd

Skrevet

Er vell mer redd for graviditet. 

Bruker selvsagt alltid kondom i tilegg til pstav. 

Har vell et par partnere i året ikke så mye men singel i 13 år og da blir det jo litt da. 

Anonymkode: 21ab9...fce

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mann eller dame? 

Er de fleste redde? For hva?  

Jeg er dame. Vet ikke? Svarte på innlegget

Skrevet

Tenker ikke på kjønnssykdommer. Har ikke sex som kan sammenlignes med en plugg i et apparat. 

Anonymkode: 2334a...976

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker ikke på kjønnssykdommer. Har ikke sex som kan sammenlignes med en plugg i et apparat. 

Skjønte ikke.. Du bruker ikke sex-leketøy? Har kun sex med partnere? 

• Liker 1
Skrevet

Har hatt en del partnere men aldri hatt noen sykdom. Insisterer alltid på kondom, noen ganger har vi droppet siden vi har datet eksklusivt og da har jeg sprintet til gynekolog og hatt full angst for klamydia. Aldri hatt ubeskyttet sex uten å teste meg etterpå med mindre det er en kjæreste. 

Anonymkode: 084cc...311

Skrevet

Og ja, jeg syns folk som ligger rundt uten kondom og likevel ikke tester seg etter hver partner er disgusting. Ikke rart mange blir smittet når folk er helt ukritisk til om de ender opp sterile av klamydia 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, Majer said:

For en dobbeltmoral, du gjør jo akkurat det samme selv

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønte ikke.. Du bruker ikke sex-leketøy? Har kun sex med partnere? 

Kvinne som har sex med kvinner.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var 17-18 år. Blir uvel av tanken på det nå som jeg er eldre og har mer vett, men lå en del rundt og brukte stort sett ikke kondom på den tiden. Har heldigvis aldri hatt noen kjønnssykdom, har testet meg for hele pakka.

Anonymkode: 3c1ef...590

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjorde det da jeg var 17-18 år. Blir uvel av tanken på det nå som jeg er eldre og har mer vett, men lå en del rundt og brukte stort sett ikke kondom på den tiden. Har heldigvis aldri hatt noen kjønnssykdom, har testet meg for hele pakka.

Kvinne, forresten. Er 26 nå, sluttet å ligge rundt da jeg var 18 og fikk min første kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...