AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Jeg har hus og er gift med verdens beste mann, jobb på dagtid. Men etter jobb kjenner jeg på følelse av tomrom, at det er noe som mangler i livet mitt. Barn har jeg aldri ønsket meg, kjæledyr kan vi ikke ha pga allergi (hos meg). Jeg liker å trene og er gjerne på fjellturer, er sosial og har mine hobbyer. Huset er stadig under oppussing så det er ikke sånn at jeg kjeder meg så ofte. Likevel kjenner jeg på den tomheten. Andre som har eller har hatt den følelsen? Hva kan jeg gjøre for å slippe den? Eller bare finne ut hva det er? Anonymkode: b947c...d4e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Har du gode venner også? Anonymkode: 165f7...664
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Du har kommet til steg 4 i Mazlows behovspyramide, men sliter med å komme deg opp på det femte og siste nivået. Personlig og åndelig selvrealisering. Du kan forsøke å engasjere deg i en sak som er større enn deg selv. Det trenger ikke være noe stort som klimasaken. Men å kunne hjelpe f.eks en flyktningfamilie er for mange nok til å tilfredsstille det siste behovet i pyramiden. Anonymkode: 680fd...375 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå