AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 ? Anonymkode: a7500...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Digger den blå tuben fra RFSU. Den fungerer også godt sammen med leketøy. Anonymkode: 91156...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Bruker Pjur original og er veldig fornøyd med det. Endret 28. september 2023 av Blåjojo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. september 2023 #4 Del Skrevet 28. september 2023 Silikon .. ikke vann baserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Digger den blå tuben fra RFSU. Den fungerer også godt sammen med leketøy. Anonymkode: 91156...deb Den har jeg lyst til å prøve. Den var mye billigere enn Sjur som jeg har brukt tidligere. Blåjojo skrev (6 minutter siden): Bruker Pjur original og er veldig fornøyd med det. Den er god, men litt dyr, synes jeg Sofakona skrev (6 minutter siden): Silikon .. ikke vann baserte Enig Anonymkode: a7500...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 28. september 2023 #6 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den har jeg lyst til å prøve. Den var mye billigere enn Sjur som jeg har brukt tidligere. Den er god, men litt dyr, synes jeg Enig Anonymkode: a7500...c28 Men den er også så drøy i bruk at ei flaske varer lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den var mye billigere enn Sjur som jeg har brukt tidligere. Glidemiddel med det navnet, vil bli en slager i dalstrøka nordafor.😅 Anonymkode: 91156...deb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Del Skrevet 28. september 2023 Bruker babyolje jeg. Anonymkode: c5bba...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 28. september 2023 #9 Del Skrevet 28. september 2023 Silikonbasert vil jeg foreslå. Man trenger bare bittelitt for at det skal bli skikkelig glatt og det holder lenge. Trenger ikke tenke på "påfyll". For min del har jeg ikke merket noen vesentlig forskjell mellom merker. Det største har faktisk vært hvilken type flaske eller tube den kommer i. De beste håndterer man enkelt med en hånd, også når det begynner å bli lite igjen. Andre er klønete laget. Veldig praktisk at det er enkelt å få ut av flaska når man faktisk skal bruke det. Pumpeflaske er praktisk. Ser kanskje ikke så sexy ut, men jækli praktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #10 Del Skrevet 29. september 2023 Shine fra merket Maude. Siiiinnsyk digg. Silikonbasert. Aldri prøvd noe liknende. Bruker den når jeg koser meg alene, og med partner. Og fantastisk til anal. Anonymkode: 57c00...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 29. september 2023 #11 Del Skrevet 29. september 2023 Kaerlig fra Sinful synes jeg er bra. Det smaker vann og glir god glid. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Del Skrevet 29. september 2023 Økologisk kokosolje. Ville aldri puttet glidemiddel på tynne slimhinner, langt mindre spist det. Bonus at det hindrer overvekt av candida. Anonymkode: 309b1...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 29. september 2023 #13 Del Skrevet 29. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Økologisk kokosolje. Ville aldri puttet glidemiddel på tynne slimhinner, langt mindre spist det. Bonus at det hindrer overvekt av candida. Anonymkode: 309b1...e5c Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 1. oktober 2023 #14 Del Skrevet 1. oktober 2023 Babyolje💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå