Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Hei! Er det flere en meg som går barbeint nesten året rundt? (inendørs selvfølgelig) Står tilvanlig på et parfymeri, passer alltid på å ha det varmt og deilig slik at jeg kan lufte tærne.... Det var faktisk min søster så begynnte med denne "barbeint greia". Hun sa at føttene hennes fikk et helt nytt liv etter at hun kastet sokkene innendørs. Føtter er jo viktig å pleie.... Masse klemmer Camilla 32
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Hadde jeg aldri klart! Går alltid med ullsokker jeg, sommer som vinter. Er alltid iskald på føttene, så her skal de pakkes inn så godt som bare det.
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Ispinnene mine er kun sokkeløse noen velsignede dager midt på sommeren. Men skulle ønske jeg kunne gå mere barbeint.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 hvis det ikke er for gulvkaldt går jeg ofte barbeint hjemme.
Cilla Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Jeg går bare barbeint hvis jeg har på klær det ikke passer å ha strømper til (skjørt, shorts, korte bukser etc)
Gjest 2324 Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Nei, går aldri barbeint på vinteren, og sjelden på sommeren også. Er ganske kald på føttene.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 Bare bein er jo deilig det, jeg elsker bare fotelanker jeg. Hvis dine er velstelte er det ikke noe i veien for at velger bort sokkene, mener jeg da...
Gjest gjest Skrevet 23. januar 2006 #8 Skrevet 23. januar 2006 gjorde det bestandig før,men føttene var tørre og trasige. derfor begynte jeg med fuktighetskrem og sokker på med en gang etter dusjen.det hjalp. så ikke mer barfot for meg,bortsett fra på sommeren.
Gjest Catwoman Skrevet 23. januar 2006 #10 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde nok gått barbeint hele tiden, hvis ikke føttene hadde syntes det var for kaldt. Jeg elsker å gå barbeint, gjør det hele sommeren og ellers i året og så sant jeg ikke begynner å fryse på tærne.
momo Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Jeg elsker og gå barbeint, det er det verste med vinteren at sokker og sko må på når jeg skal ut. Inne er jeg alltid barbeint. På sommeren bruker jeg alltid flip flopper ute så føttene får mest mulig luft. Vi har vannbåren gulvvarme, så kaldt blir det ikke. Men jeg gikk og alltid barbeint året rundt når vi bodde i et 50 år gammelt hus.
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 Går alltid barbeint, sommer som vinter. Bruker sokker når jeg skal på besøk til noen men ikke ellers. Bor i et veldig gammelt hus, og har ikke gulvvarme noen vei.
aline Skrevet 23. januar 2006 #13 Skrevet 23. januar 2006 går stort sett alltid barbeint hjemme, sommer som vinter. men går kun barbeint på jobb på sommerstider, samme når jeg er på besøk hos folk, da har jeg sokker på untagen på varmeste sommern. synes det er utrolig deilig å få av sokkene, og kanskje spesiellt nå på sommern, når man lett blir litt fuktig eller klam pga tykke sko, våte veier og stort sett.
Gjest Caro_gjest Skrevet 23. januar 2006 #14 Skrevet 23. januar 2006 Hei! Er det flere en meg som går barbeint nesten året rundt? (inendørs selvfølgelig) Står tilvanlig på et parfymeri, passer alltid på å ha det varmt og deilig slik at jeg kan lufte tærne.... Det var faktisk min søster så begynnte med denne "barbeint greia". Hun sa at føttene hennes fikk et helt nytt liv etter at hun kastet sokkene innendørs. Føtter er jo viktig å pleie.... Masse klemmer Camilla 32 ← Hei, Camilla! Jøss, da er vi to som gjør det . Hva bruker du på føttene? Åpne sko, pumps eller ingenting? Lille meg bruker vanligvis åpne sko på jobb, og da sier det seg selv at en satser på velstelte føtter året rundt. Gikk barbeint i høst, da ene tåremmen på sandalene mine røyk. Eneste som kommenterte det, var et par kunder som syntes jeg så så "søt & uskyldig" og "hjemmekoselig" ut. Har du hørt noe fra dine kunder / kolleger? Hvis jeg vet at jeg skal rett hjem etter jobb, og bare bruke uteskoene til og fra bussen, hender det ofte jeg skipper sokkene for den dagen. Klem, Carolina.
nostalgia Skrevet 24. januar 2006 #15 Skrevet 24. januar 2006 Jeg går alltid barbeint hjemme også, hele året rundt... Men jeg tar på meg sokker når jeg skal på besøk eller ut... Liker bare å gå barbeint ute i sandaler, og det begrenser seg jo naturlig nok til sommerhalvåret
Gjest LoisLane Skrevet 24. januar 2006 #16 Skrevet 24. januar 2006 Jeg pleide å gå barbeint før, sommer som vinter. Men nå har jeg fått så tørre og vonde bein at jeg ikke hæler.
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 Jeg går svært sjeldent barbeint.......
Tinken Skrevet 24. januar 2006 #18 Skrevet 24. januar 2006 Jeg går så og si aldri barbeint. Er iskald på føttene og det er alltid kaldt på gulvet hjemme. Liker heller ikke å gå barbeint om sommeren, bruker heller sandaler o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå