Gå til innhold

Hvorfor handlet mennene til Erna og Anniken så mange "blodaksjer"?

Majer

Anbefalte innlegg

Med det mener jeg typ våpenaksjer i Kongsberggruppen, støttet miljøødeleggelser gjennom Nordic Mining osv. Hva med litt søtere aksjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majer skrev (4 minutter siden):

Med det mener jeg typ våpenaksjer i Kongsberggruppen, støttet miljøødeleggelser gjennom Nordic Mining osv. Hva med litt søtere aksjer?

En handler ikke i aksjer for å handle søtt en gjør det for å tjene penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (14 minutter siden):

En handler ikke i aksjer for å handle søtt en gjør det for å tjene penger

Ja, men når jeg tjener penger drar jeg på jobb istedenfor å rane barn med kniv. Det er måten man tjener pengene på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (2 timer siden):

Ja, men når jeg tjener penger drar jeg på jobb istedenfor å rane barn med kniv. Det er måten man tjener pengene på.

Og jeg investerer i aksjer i tillegg. Har mye i tonnasje så er vel ikke snill nok der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (3 timer siden):

Freia sjokolade er ganske søtt. Men Mondelez har jo vært i hardt vær pga sin tilstedeværelse i Russland.

Om man absolutt skal være så veldig politisk og moralsk korrekt, så er vel kortversjonen at man ikke kan ha penger hverken i aksjer eller fond. For noe galt er det vel alle steder hvor målet er økonomisk gevinst.

Personlig har jeg penger i globale fond.Og mitt eneste mål er å tjene penger, ikke være korrekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du betaler skatt så du har nok vært en bidragsyter til aksjekjøp i Kongsberg Gruppen du også, kan jo nesten kalle deg en indirekte aksjonær. 🫣

image.thumb.png.081a298d1baea8942997a91494d6a42f.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongsberg-gruppen skaffer våpen som trengs i krigen mot Russland og Nordic Mining skaffer mineraler som trengs i det grønne skiftet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (9 timer siden):

:o:laugh::gape:
Du kan få sagt det....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...