AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #41 Del Skrevet 29. september 2023 AllahBallah skrev (1 minutt siden): Har du ikke en bror som kan lære ham ei lekse? Neida, ta det opp med lærer. Ikke skriv noe til ham du. Men jeg liker han Anonymkode: 1af22...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 29. september 2023 #42 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg liker han Anonymkode: 1af22...8b1 Ok, skriv den meldingen du spurte om her i sta da. Så kan dere krangle litt, kødde litt, så blir dere tilslutt schærester ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #43 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 14.06): Ok, burde jeg skrive til den falske brukeren om at det han gjør er uakseptabelt og at jeg kommer til å varsle læreren om dette? Eller bare gjør det uten å si ifra til han? Dette er evt den meldingen jeg vil sende han : " Boy what Du må være den verste personen jeg har møtt, du lyver, du mobber andre, er utro mot Liona, two-faced, lager hate bruker kun dedikerte til meg ahh, all dat fordi du ble blokka og r big mad, betyr jeg så mye for deg? Traff den så hardt Hahaha, og nå er du rasist også, alt var bare en test og du feila. Læreren kommer til å ta en alvorsprat prat med deg, og du blir også politi anmeldt, du ødelegger bare for deg selv rn" Anonymkode: 1af22...8b1 Jeg vet at det er en stående spøk at eldre folk alltid klager på "dagens unge", men virkelig. Dette må vel være det klareste beviset på at vi "eldre" (jeg er 33) har god grunn til å være alvorlig bekymret for fremtiden. 😔 Anonymkode: 6701b...d70 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #44 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet at det er en stående spøk at eldre folk alltid klager på "dagens unge", men virkelig. Dette må vel være det klareste beviset på at vi "eldre" (jeg er 33) har god grunn til å være alvorlig bekymret for fremtiden. 😔 Anonymkode: 6701b...d70 Hva er galt med det jeg skrev? Utdyp deg fordi jeg er forvirret Anonymkode: 1af22...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #45 Del Skrevet 29. september 2023 Språket suger. Ikke rart dét går til helvete om det er sånn unge skriver i dag. Kan forstå om du har engelskspråklig bakgrunn eller kommer fra en ghetto i USA… ikke om du er norsk og bor i Norge. Anonymkode: e90f6...bf4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #46 Del Skrevet 29. september 2023 Du sier at han skriver kjipe ting. Den meldingen du foreslår å skrive er ikke akkurat snill, den heller. Jeg kan ikke se at det hjelper på om du også driver med skittkasting. Her tror jeg dere begge har bidratt til en kjip situasjon. Anonymkode: 9d6f2...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #47 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du sier at han skriver kjipe ting. Den meldingen du foreslår å skrive er ikke akkurat snill, den heller. Jeg kan ikke se at det hjelper på om du også driver med skittkasting. Her tror jeg dere begge har bidratt til en kjip situasjon. Anonymkode: 9d6f2...b46 Hvorfor skal jeg være snill mot noen som ikke er snill mot meg ? Det går begge veier Anonymkode: 1af22...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. oktober 2023 #48 Del Skrevet 1. oktober 2023 Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå