Gå til innhold

Han switcha og ble rasist på meg, hva kan jeg gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, burde jeg også si det til hans foreldre eller bare snakke med læreren om dette? Jeg føler at om jeg kun sier det til læreren kommer de bare til å børste det vekk etter å ha snakket med han, og han kommer ikke til å lære av det, derfor blir det tålig.

Anonymkode: e9942...a70

Tåpelig***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok, burde jeg også si det til hans foreldre eller bare snakke med læreren om dette? Jeg føler at om jeg kun sier det til læreren kommer de bare til å børste det vekk etter å ha snakket med han, og han kommer ikke til å lære av det, derfor blir det tålig.

Ikke galt å gi foreldrene beskjed om hans dårlige oppførsel.

Anonymkode: 1e1b1...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ok, burde jeg skrive til den falske brukeren om at det han gjør er uakseptabelt og at jeg kommer til å varsle læreren om dette? Eller bare gjør det uten å si ifra til han? Dette er evt den meldingen jeg vil sende han

" Boy what

Du må være den verste personen jeg har møtt, du lyver, du mobber andre, er utro mot Liona, two-faced, lager hate bruker kun dedikerte til meg ahh, all dat fordi du ble blokka og r big mad, betyr jeg så mye for deg? Traff den så hardt Hahaha, og nå er du rasist også, alt var bare en test og du feila. Læreren kommer til å ta en alvorsprat prat med deg, og du blir også politi anmeldt, du ødelegger bare for deg selv rn" 

Anonymkode: 1af22...8b1

Haha, teiteste getto-språket jeg har lest på lenge. Drit i å sende han denne smørja her, om du ikke vil fremstå som like åndssvak som han. 

Anonymkode: 04af0...3a0

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Haha, teiteste getto-språket jeg har lest på lenge. Drit i å sende han denne smørja her, om du ikke vil fremstå som like åndssvak som han. 

Anonymkode: 04af0...3a0

Ok, skal jeg be læreren snakke med han om dette alene, eller burde jeg også være i rommet? Hvis jeg skal være i rommet og diskutere med dem, hva skal jeg si? (Spør siden du sa det jeg skrev virker dårlig, så vet ikke hva jeg skal si irl når samtalen blir tatt opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ok, skal jeg be læreren snakke med han om dette alene, eller burde jeg også være i rommet? Hvis jeg skal være i rommet og diskutere med dem, hva skal jeg si? (Spør siden du sa det jeg skrev virker dårlig, så vet ikke hva jeg skal si irl når samtalen blir tatt opp.)

Du skal selvfølgelig ikke være med. La skolen håndtere dette. Det er skolen som har ansvar for å hindre mobbing.

Anonymkode: de899...6a8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor dra rasist kortet på alt?????

Anonymkode: 626be...7e4

Hva? Du vet jo ikke engang hva han skrev til meg, hvordan er det å dra rasist kortet? Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

(finner ikke den andre tråden jeg la ut om dette fra idag så skriver på nytt)

Det er en gutt i klassen min som har vært rasist mot meg online fordi han ble sur han ble blokka, (vi var på en måte venner før og da var han ikke rasist mot meg) han lagde en fake bruker bare for å prøve å hate på meg og være rasist. Det jeg lurer på er, burde jeg bare ignorere han eller burde jeg si ifra til læreren så de tar en alvorsprat med gutten? Han er 17 år og burde skjønt bedre. Jeg vurderer også å politi anmelde han. Om jeg så skal ta dette opp med læreren, burde jeg først sende denne meldingen til gutten, eller bare si ifra til læreren uten å sende melding, her er melding jeg vurderer å sende 

"Boy what

Du må være den verste personen jeg har møtt på, du lyver, du mobber andre, er utro mot liona, two-faced, lager hate bruker kun dedikerte til meg ahh, all dat fordi du ble blokka og r big mad, betyr jeg så mye for deg? Traff den så hardt Hahaha, og nå er du rasist også, alt var bare en test og du feila, lærerne blir varslet om dette og kommer til å ta en alvorsprat med deg, du blir også politi anmeldt"

Ta det opp med lærerne. Eventuelt politianmeld. Ikke advar ham om noe av dette!

Anonymkode: 58613...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Såpass kan du tåle.

Anonymkode: d3430...3d0

Tåle rasisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virker som du også har provosert han? "Alt var bare en test og du feila"

Anonymkode: 47f57...17a

Har jo ikke sent den meldingen til han da, det jeg mente med at det var en test er at jeg fikk høre fra andre han var rasist, men trodde ikke på dem siden han ikke virka sånn, nå er masken hans av og de hadde rett, derfor mener jeg at han feila det. Han sa han ikke var rasist da jeg tok opp med han ang dette tidligere, og han jeg begynte å snakke med han bare for å se om han var og han var det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har jo ikke sent den meldingen til han da, det jeg mente med at det var en test er at jeg fikk høre fra andre han var rasist, men trodde ikke på dem siden han ikke virka sånn, nå er masken hans av og de hadde rett, derfor mener jeg at han feila det. Han sa han ikke var rasist da jeg tok opp med han ang dette tidligere, og han jeg begynte å snakke med han bare for å se om han var og han var det til slutt.

Nesten så jeg tror dere er forelsket i hverandre, men ingen av dere klarer ikke vise det på en god måte? 

Anonymkode: befe8...704

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nesten så jeg tror dere er forelsket i hverandre, men ingen av dere klarer ikke vise det på en god måte? 

Anonymkode: befe8...704

Hva? Hvordan er vi forelsket i hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 17.05):

Ta det opp med lærerne. Eventuelt politianmeld. Ikke advar ham om noe av dette!

Anonymkode: 58613...f37

Hvorfor ikke advare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 15.41):

Har du ikke en bror som kan lære ham ei lekse?

Neida, ta det opp med lærer. Ikke skriv noe til ham du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...