Gå til innhold

Noen som tør å innrømme at de bevisst behandlet partneren sin dritt, sånn at dere skulle bli forlatt og slapp å være den som forlater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sometimes they don't leave you directly.
Insted - they treat you like shit until you leave them 
- and then, they blame you!"

Noen her inne som ærlig tør å innrømme at de har gjort dette?

Anonymkode: 4d4ba...aed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig noen som er så feige, at de velger denne løsningen? Snakk om å være utsepkulert.

Anonymkode: 47836...3a5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg leser om det støtt og stadig, og står i en situasjon selv, hvor jeg virkelig føler at dette pågår. Allikevel er det vanskelig å tro, for hvordan klare det?

Skrevet

Dette er typisk kvinnegreie. Selv oppfyllende spådom (self fulfilling prophecy). 

Anonymkode: 3fc19...350

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det virkelig noen som er så feige, at de velger denne løsningen?...

Anonymkode: 47836...3a5

Såklart. Folk er konfliktsky af.

Anonymkode: be6f0...455

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dette er typisk kvinnegreie. Selv oppfyllende spådom (self fulfilling prophecy). 

Eksen min er mann.

I forholdet vårt ville han gjøre det slutt to ganger. Det gjorde han ved å være helt jævlig mot meg. Jeg slo ikke opp. Flaut, men jeg var hekta og ville nok godtatt enda mer dritt. Men etter noen uker første gangen, spurte jeg hva som var galt, og da sa han at han ikke hadde følelser for meg mer.

Senere den uken rotet jeg med noen i kjærlighetssorgen. Da ble han rasende på at jeg gjorde dette mot han. Jeg måtte jo skjønne at han elsket meg likevel. Jeg var dum nok til å bli sammen med han igjen.

Fikk høre i månedsvis etterpå hvor løs og ekkel jeg hadde vært som rotet med noen andre. At jeg var singel, var irrelevant. Jeg måtte jo skjønne at han elsket meg og at det var råttent gjort av meg. Og jeg godtok denne dritten også.

Det ble bedre noen år. Gjorde han noe galt, og jeg tok det opp, så minte han meg på hvor løs og ekkel jeg var.

Etter noen år til ble det grusomt noen måneder. Sinne og silent treatment. Da jeg endelig turte å spørre hva som var galt trodde han at han ville skilles. Det var litt frem og tilbake de neste to ukene, men så var det helt slutt, og han hadde "plutselig" fått ny dame.

Så, nei. Det er ikke en kvinnegreie. Det er en feig drittsekk-greie

Anonymkode: 51f6f...449

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Prøvde å være sur og grinete noen mnd. Men fikk dårlig  så måtte krype til korset allikevel.

Anonymkode: 4ad32...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Prøvde å være sur og grinete noen mnd. Men fikk dårlig  så måtte krype til korset allikevel.

Hva mener du? Du prøvde å være sur og grinete for å få den du var med til å dumpe deg? Så du slapp?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Eksen gjorde det mot meg ja. Men han slapp ikke unna med det, og det endte med at han slo opp. Det er utrolig feigt og dårlig gjort å oppføre seg slik.

Anonymkode: 58fee...25c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke slik at mange gjør dette ubevisst også?

Anonymkode: f75d9...07b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har gjort det, ja. Men var i 9.klasse 😅

Ellers ble eksmannen litt ekstra jævlig i tiden rett etter han sa han ville skilles. Føltes som om det ble gjort for at jeg skulle bli lettet eller noe

Anonymkode: d05ba...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du? Du prøvde å være sur og grinete for å få den du var med til å dumpe deg? Så du slapp?

Ja. Var mutt, svarte bare ja eller nei, null sex osv. Men nå er jeg ikke sur eller grinete, så de to mnd ble for tøffe, så jeg gjorde det slutt. Var meget ung.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har gjort det, ja. Men var i 9.klasse 😅

Ellers ble eksmannen litt ekstra jævlig i tiden rett etter han sa han ville skilles. Føltes som om det ble gjort for at jeg skulle bli lettet eller noe

Anonymkode: d05ba...511

Er nok mye i dette. De blir ekstra stygge i sluttfasen, hvor de faktisk heller burde vært ærlig og sårbare.

Tenk å ville ødelegge den andre mest mulig før man skal gå🥺 så stygt.

Tror det er dette min samboer gjør mot meg nå😔elsker han så, og det føles så tungt.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har gjort det, ikke for at han skulle være den som forlater, men for at han ikke skulle ønske å være med meg mer. Bruddet hadde ellers aldri skjedd, hadde ikke fått det til. Det hadde bare blitt en stygg krangel og så var vi sammen igjen. Jeg hadde prøvd å bryte flere ganger før, men ble ikke tatt seriøst.  Så jeg var irritert på han i en måned og vipps ville han ut ( han har vel ikke opplevd meg sånn sur tidligere). Så var vi enige. 

Har aldri beskyldt han for å bryte forholdet, alle vet at det var jeg som gjorde. 

Anonymkode: ac58f...17d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har gjort det, ikke for at han skulle være den som forlater, men for at han ikke skulle ønske å være med meg mer. Bruddet hadde ellers aldri skjedd, hadde ikke fått det til. Det hadde bare blitt en stygg krangel og så var vi sammen igjen. Jeg hadde prøvd å bryte flere ganger før, men ble ikke tatt seriøst.  Så jeg var irritert på han i en måned og vipps ville han ut ( han har vel ikke opplevd meg sånn sur tidligere). Så var vi enige. 

Har aldri beskyldt han for å bryte forholdet, alle vet at det var jeg som gjorde. 

Ikke fått det til? Hadde han fysisk hindret deg i å flytte ut? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, dette er bare mental akrobat på sitt beste. 

• Hjerte 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke helt hvorfor dere er så aggressive om sånt. Ikke noe galt å gjøre det slik om man ikke ser andre muligheter, som vil fungere. Samme for meg hva dere mener. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skjønner ikke helt hvorfor dere er så aggressive om sånt. Ikke noe galt å gjøre det slik om man ikke ser andre muligheter, som vil fungere...

Men jeg skjønner ikke hva du mener med at du ikke fikk det til, han ikke aksepterte det som slutt osv. Å slå opp er jo ikke bare å si det som ord men ta konsekvensene av det. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg skjønner ikke hva du mener med at du ikke fikk det til, han ikke aksepterte det som slutt osv. Å slå opp er jo ikke bare å si det som ord men ta konsekvensene av det. 

Hvorfor trenger du å skjønne det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor trenger du å skjønne det? 

Kanskje pga. trådens tema er akkurat det dette handler om. Dvs. Ansvarsfraskrivelse. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...