AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Var ikke det veeldig mange? de fleste var 18mm straks klar for uttak Anonymkode: aed86...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Aj det var veldig mange. Fikk du vite om du har overstimulert? Jeg fikk også mange egg, men ikke fullt så mange. Da fikk jeg høre at ca 15 var egentlig best. Og at forsøket stod i fare for å utsettes pga overstimuleringssyndrom. Eggposene fyller seg opp med væske etterpå og det kan bli fullt.. Anonymkode: e8f2c...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Aj det var veldig mange. Fikk du vite om du har overstimulert? Jeg fikk også mange egg, men ikke fullt så mange. Da fikk jeg høre at ca 15 var egentlig best. Og at forsøket stod i fare for å utsettes pga overstimuleringssyndrom. Eggposene fyller seg opp med væske etterpå og det kan bli fullt.. Anonymkode: e8f2c...48c Kanskje jeg misforsto ho?🤔 mulig ho telte veldig mange små og noen store da😅 Anonymkode: aed86...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Del Skrevet 28. september 2023 Det var veldig mange egg, hva var din AMH da? Anonymkode: 41308...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå