AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Del Skrevet 28. september 2023 Alt mellom biceps og underarmen kjennes numment ut. Det kjennes ikke ut som min egen arm på en måte. Nå har det gått åtte dager siden jeg hadde veneflonen Anonymkode: 4ff75...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Hva fikk du i veneflonen? Noe vevsirriterende? Gikk det greitt å legge den inn? Staset de lenge? Anonymkode: 4d15b...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva fikk du i veneflonen? Noe vevsirriterende? Gikk det greitt å legge den inn? Staset de lenge? Anonymkode: 4d15b...18d Damen knotet en del for å få blodsvar, men ga etterhvert opp og la inn en ny. Jeg vet ikke hvor lenge hun rotet med den inne i armen. Jeg fikk 30ml antibiotika, beroligende og kvalmestillende Anonymkode: 4ff75...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg merker det lenge. Anonymkode: a09b3...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Del Skrevet 28. september 2023 Har du vært i kontakt med sykehuset eller stedet der du fikk behandling? Hva sier de om det du opplever? Anonymkode: 1c456...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg fikk veneflon i fjor sommer av ambulansepersonell. Den ble plugget inn i hui og hast, men fikk aldri brukt for den. Da stikkstedet var grodd fikk jeg en gråaktig lite kul på stikkstedet. Denne hadde jeg i mange måneder, samtidig som det var litt vondt der. Jeg turte aldri å spørre legen hva dette var🥴 kulen er borte, men det er fremdeles et lite merke der sammen med at jeg har en litt rar følelse i rimgefingeren på den hånda Anonymkode: c8075...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå