AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #21 Del Skrevet 30. september 2023 Gjerne! -C Anonymkode: ac3a8...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #22 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg tror ts ombestemte seg 😕 Anonymkode: 51f4d...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 30. september 2023 #23 Del Skrevet 30. september 2023 Dette har jeg sett før også. Noen får folk til å be om å bli spådd. Og så kommer ikke en eneste spådom. Det er nok noen som morer seg godt her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #24 Del Skrevet 30. september 2023 Hulderen skrev (34 minutter siden): Dette har jeg sett før også. Noen får folk til å be om å bli spådd. Og så kommer ikke en eneste spådom. Det er nok noen som morer seg godt her. Rar humor 😄 Anonymkode: 51f4d...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. oktober 2023 #25 Del Skrevet 1. oktober 2023 Neste gang skal jeg spørre mine egne tarotkort om TS er til å stole på før jeg takker ja! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 2. oktober 2023 #26 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ja, her ble det stille fra TS… Merkelig form for humor da, hvis det var forsøk på det.🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. oktober 2023 #27 Del Skrevet 2. oktober 2023 Sveva skrev (4 timer siden): Ja, her ble det stille fra TS… Merkelig form for humor da, hvis det var forsøk på det.🤓 Sant. Da må det jo være mye gøyere å skrive skikkelig rare spådommer og svare folk i hytt og pine. Det hadde jeg i det minste forstått kan være gøy hvis man er i trollehumør, men å ikke svare? Det er virkelig trolling på lavt nivå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #28 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Sant. Da må det jo være mye gøyere å skrive skikkelig rare spådommer og svare folk i hytt og pine. Det hadde jeg i det minste forstått kan være gøy hvis man er i trollehumør, men å ikke svare? Det er virkelig trolling på lavt nivå. Ja det er faktisk veldig lavmål. Jeg legger selv tarot og noen ganger synes jeg også det er fint å bli lest av andre. Jeg ser jo selv at folk som oppsøker meg og det jeg gjør gjerne er sårbare eller trenger sårt noe å holde tak i, så det å tulle med sånt er dårlig gjort. Anonymkode: ff218...144 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå