AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #21 Del Skrevet 29. september 2023 GrønnNellik68 skrev (På 28.9.2023 den 10.59): Det er håp når han fortsatt er på etter sex. Da er det bare å nyte la han få tid til å bli glad i deg .. ikke stress Klokt svar. La han få sex, ikke nakenbilder. Alle menn vil ha nakenbilder, noen er så dumme at de spør tidlig, andre bruker det som kontrollspørsmål, for å finne ut hvem du er. Riktig svar er ikke alltid ja til nakenbilder, dersom han virkelig er ute etter forhold. Anonymkode: df6ac...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 29. september 2023 #22 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 10.36): Jeg har møtt en fyr to ganger nå. Sistnevnte sov jeg over hos han, og vi hadde sex. Senest igår skrev han masse at han savnet meg, og han syns det var hyggelig sist gang vi var sammen. Han er veldig opptatt av nakenbilder. Spurte han om hva han er ute etter, og han svarte at han ikke visste, og stresser heller ikke med noe. Tinderprofilen hans står det «ser etter forhold» Kan det være at han er kun ute etter sex? Hvordan skal man tolke dette? Anonymkode: 7597f...d32 Litt sent nå… men måten du sjekker dette på er ganske enkelt å gi ham motstand og se hvordan han reagerer. Og la det være helt klart: Du ser etter det motsatte av hva du tror du ser etter. Spesifikt, du ser etter en mann som ikke finner seg i dritt eller dumheter fra deg. Se på det som så: En mann som er ute etter noe seriøst ser for seg en tilværelse sammen med deg, og vil derfor rygge om du fremstår som ufyselig eller batshit crazy. Mens en mann som bare vil knulle deg bryr seg filla om du en dum som et brød eller tror på tannfeen – du har fortsatt tre hull som holdes varme av seg selv. Kort sagt: Let etter en mann som rygger når du spøker ned at du tror på horoskoper (for nei: Det gjør du ikke!). Der har du en seriøs kar. Og så kan du heller si at det horoskop-tøyset bare var en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 29. september 2023 #23 Del Skrevet 29. september 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Litt sent nå… men måten du sjekker dette på er ganske enkelt å gi ham motstand og se hvordan han reagerer. Og la det være helt klart: Du ser etter det motsatte av hva du tror du ser etter. Spesifikt, du ser etter en mann som ikke finner seg i dritt eller dumheter fra deg. Se på det som så: En mann som er ute etter noe seriøst ser for seg en tilværelse sammen med deg, og vil derfor rygge om du fremstår som ufyselig eller batshit crazy. Mens en mann som bare vil knulle deg bryr seg filla om du en dum som et brød eller tror på tannfeen – du har fortsatt tre hull som holdes varme av seg selv. Kort sagt: Let etter en mann som rygger når du spøker ned at du tror på horoskoper (for nei: Det gjør du ikke!). Der har du en seriøs kar. Og så kan du heller si at det horoskop-tøyset bare var en spøk. Tannfeen er ekte 🧚♀️ Tipper det er typisk for ditt horoskop å ikke tro på snille feer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #24 Del Skrevet 29. september 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Tannfeen er ekte 🧚♀️ Tipper det er typisk for ditt horoskop å ikke tro på snille feer. I hans narrativ er alle kvinner slemme. Feer er kvinner, altså slemme. Anonymkode: be10a...319 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 29. september 2023 #25 Del Skrevet 29. september 2023 Rosakatt skrev (7 minutter siden): Tannfeen er ekte 🧚♀️ Tipper det er typisk for ditt horoskop å ikke tro på snille feer. Du vet hva jeg er. Om du har lyst til å kalle det "skadet", "brent barn" eller en annen merkelapp er opp til deg. Men nei: Ikke tro på snille feer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #26 Del Skrevet 29. september 2023 ClausSaus skrev (21 minutter siden): Du vet hva jeg er. Om du har lyst til å kalle det "skadet", "brent barn" eller en annen merkelapp er opp til deg. Men nei: Ikke tro på snille feer. Og ikke involver deg med menn som driver med testing, mind games og lignende bullshit. Anonymkode: be10a...319 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 29. september 2023 #27 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og ikke involver deg med menn som driver med testing, mind games og lignende bullshit. Anonymkode: be10a...319 Tja… har vi et ord for mannlige feer? Kvinner er ikke den eneste dritten samfunnet har å by på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #28 Del Skrevet 29. september 2023 ClausSaus skrev (11 minutter siden): Tja… har vi et ord for mannlige feer? Kvinner er ikke den eneste dritten samfunnet har å by på. Vi har jo slike menn som tester kvinner de dater, setter opp feller for dem og spiller spill. Disse mennene tror som regel de er utrolig smarte og har "sett gjennom" kvinnen. Disse mennene ender også som regel opp alene. De fleste oppegående damer spiller ikke spill og deltar ikke i testing. Anonymkode: be10a...319 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 29. september 2023 #29 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har jo slike menn som tester kvinner de dater, setter opp feller for dem og spiller spill. Disse mennene tror som regel de er utrolig smarte og har "sett gjennom" kvinnen. Disse mennene ender også som regel opp alene. De fleste oppegående damer spiller ikke spill og deltar ikke i testing. Anonymkode: be10a...319 Mange av rottene der ute er menn. Problemet, som man etterhvert lærer seg, er at rottene ikke går rundt med et skilt rundt halsen som avslører hva de er. Og de kommer med både innover- og utovertiss. Grunnen for at du ikke skal tro på "snille feer" er ikke at det ikke finnes en eneste snill fe der ute i den store verden. Grunnen er at det sannsynligvis ikke er det du har møtt. … fordi det er så mye dritt der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 29. september 2023 #30 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I hans narrativ er alle kvinner slemme. Feer er kvinner, altså slemme. Anonymkode: be10a...319 Tror ikke egentlig han gjør det. Det var bare ment som en tullete kommentar av meg, er i fredagsstemning å det er ikke mye morsomt å finne på. Jeg tror Claus også tuller, selvsagt skal vi tro på snille feer. Jeg ga ikke bort alle tennene mine til en glitrende skikkelse på mørkeste natta for ingenting. (Tuller) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #31 Del Skrevet 29. september 2023 ClausSaus skrev (1 time siden): Mange av rottene der ute er menn. Problemet, som man etterhvert lærer seg, er at rottene ikke går rundt med et skilt rundt halsen som avslører hva de er. Og de kommer med både innover- og utovertiss. Grunnen for at du ikke skal tro på "snille feer" er ikke at det ikke finnes en eneste snill fe der ute i den store verden. Grunnen er at det sannsynligvis ikke er det du har møtt. … fordi det er så mye dritt der ute. Jeg har funnet min snille fe. At du bare finner slemme feer har kanskje noe med deg å gjøre? Og måten du tester kvinner og spiller spill med dem? Anonymkode: be10a...319 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #32 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 10.36): Jeg har møtt en fyr to ganger nå. Sistnevnte sov jeg over hos han, og vi hadde sex. Senest igår skrev han masse at han savnet meg, og han syns det var hyggelig sist gang vi var sammen. Han er veldig opptatt av nakenbilder. Spurte han om hva han er ute etter, og han svarte at han ikke visste, og stresser heller ikke med noe. Tinderprofilen hans står det «ser etter forhold» Kan det være at han er kun ute etter sex? Hvordan skal man tolke dette? Anonymkode: 7597f...d32 It is a NO. Ingen som vil bli kjent med DEG spør etter nakenbilder så kjapt. Chlamydia i lufta...... Anonymkode: 85c5c...b01 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #33 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 18.38): Beklager avsporing, er det vanlig å sende nakenbilder av hverandre når man blir godt kjent? Det er veldig vanlig ja, og kanskje 1/3 av de jeg har datet har også sendt nakenbilder og video før jeg har truffet dem. Nesten alle sender etter treff. Og dette er damer i alderen 25-45. Når man stoler på hverandre føles det greit og sexy. En fin måte å opprettholde et avstandsforhold, når man ikke kan se hverandre hver dag. M40 Anonymkode: c5ef7...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #34 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er veldig vanlig ja, og kanskje 1/3 av de jeg har datet har også sendt nakenbilder og video før jeg har truffet dem. Nesten alle sender etter treff. Og dette er damer i alderen 25-45. Når man stoler på hverandre føles det greit og sexy. En fin måte å opprettholde et avstandsforhold, når man ikke kan se hverandre hver dag. M40 Anonymkode: c5ef7...7ab NEI, det er absolutt ikke «vanlig» å sende nakenbilder til hverandre etter å ha blitt kjent. Og det er noe man absolutt ikke burde gjøre. Man aner ikke hvor disse bildene ender opp! Men mest sannsynlig deler daten dem med kompiser. INGEN date som respekterer deg og din kropp, vil ha nakenbilder av deg. Det er kun et trofé. Anonymkode: c75c4...001 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #35 Del Skrevet 12. desember 2024 Hvordan endte opp dette for deg TS? 😊 Jeg håper det gikk din vei. For meg, kunne det virke som han vil noe. Ikke alltid sex tidlig har noe å si. Anonymkode: 0fb78...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #36 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.00): Enig med engel for meg er det et dårlig tegn når mannen maser om bilder eller spammer meg med mye bilder. Mye bedre med han jeg dater nå, vi har samtaler og det er ikke noe bilde mas. Jeg sender ett i blant og da får jeg masse hjerter da🤭men det er på mitt eget initiativ. Jeg vet han synes jeg er vakker men vet også at han liker meg like mye pga personligheten min og at vi klaffer der. For min del merker jeg en tydelig forskjell på menn som er seriøst interessert enn bare sex interessert. Hvis du tenker deg om tror jeg nok du vet det også ☺️ Anonymkode: 93791...b7c Hvordan forskjell merker du? Anonymkode: 0fb78...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #37 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.19): Høres ut som meg i starten av forholdet med dama, jeg var også litt usikker på hva jeg ville og stresset ikke noe, vi pratet også veldig mye om sex og sendte bilder til hverandre, men det betyr ikke automatisk at man kun ser etter sex av den grunn Anonymkode: 3d64c...12e Hvordan endte dere opp i forhold, hvis du var usikker, hva gjorde deg usikker på henne? Anonymkode: 0fb78...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 12. desember 2024 #38 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.10): Hvis du ønsker å finne en mann som ikke bare er ute etter sex er det veldig rart å ha sex så fort. Du gir jo veldig inntrykk av at du selv da bare er ute etter sex. Mas om nakenbilder etter bare to dater er rødt flagg. At han svarer unnvikende på hva han er ute etter er også et kjempestort rødt flagg. Hvis han faktisk var interessert i et langvarig forhold og trodde at det kanskje kunne bli det med deg ville han sagt det da du spurte. Når han derimot sier vet ikke er det fordi han ikke vil skuffe deg og fordi han vet at hvis han sier sannheten så blir det ikke mer sex. Så det er tydelig at han ikke er interessert i et forhold (med deg). Anonymkode: 0cd16...39f Tenkte det samme etter å ha lest hi, men når ts skriver at han aldri har hatt kjæreste før så blir det ganske anderledes synes jeg. Ikke så rart han svarer "vet ikke" når ts spør hva han vil, det krever at han gjør seg sårbar og han kan være redd for å bli avvist, spesielt om ikke ts har vært tydelig på hva hun ønsker. Det du beskriver er oppførselen til en voksen mann som forstår dating, dette er mest sannsynlig en ung gutt/mann uten erfaring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #39 Del Skrevet 12. desember 2024 «Stresser ikke med noe» betyr: ikke interessert i forhold, kun sex! Anonymkode: 9c348...569 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #40 Del Skrevet 12. desember 2024 Om han er mer attraktiv enn deg og kan få andre damer. Da vet du det. Anonymkode: 2eb3c...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå