AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #1 Skrevet 28. september 2023 Hei, hva skal til for å få tildelt omsorgsbolig under psykisk helse? Må man ha psykose lidelse eller schizofreni? Anonymkode: d2dfd...df2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Har en del mentale lidelser som jeg sliter med Angst og depresjon Ptsd og uspesifisert affektiv lidelse Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse og engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse Ts Anonymkode: d2dfd...df2
Gjest takinova Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Det finnes vel knapt et fasitsvar på slikt. Ta kontakt med kommunen din.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Det handler vel først og fremst om hvor godt/dårlig en fungerer, og hvor mange plasser den enkelte kommune har. Anonymkode: 58881...2ef 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Behovet for hjelp er det nok som betyr noe. Har du grei nok boevne selv, sa trenger du ikke omsorgsbolig. Da er hjemmetjenesten grei nok. Anonymkode: 7739c...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Behovet for hjelp er det nok som betyr noe. Har du grei nok boevne selv, sa trenger du ikke omsorgsbolig. Da er hjemmetjenesten grei nok. Anonymkode: 7739c...7f6 Jeg har hjemmetjenesten på besøk daglig, de klager på at dem ikke strekker til og at jeg trenger visst mer en det dem kan tilby. Fikk ny henvisning til dps I dag. Ts Anonymkode: d2dfd...df2
Brunello Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Uansett hva som er vilkårene, vil jeg tro det skal mye til. Det er stort sett ikke ledige boliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå