Gå til innhold

Kjæreste som plutselig er opptatt av hygiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste som ikke er så opptatt av å dusje før vi skal ha sex, men svært opptatt av å være ren etterpå. 

Han bruker å dusje etter trening eller på morgen før jobb. Nå i det siste er det gått over til å bli to ganger for dag. 

Er det noe jeg bør bekymre meg for? Jeg forstår ikke dette helt. For egen del er det viktig at jeg er ren for han når vi skal kose oss i sengen, er ikke så opptatt av at underlivet skal lukte roser etterpå.

Det jeg setter spørsmålstegn til er at han i alle år har fulgt et mønster med dette, men nå har endret det. 

Anonymkode: f0908...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham? Ingen her inne vet hvorfor han har et økt behov for å dusje…

Anonymkode: 0a144...698

• Liker 2
Skrevet

Det pleier å være ett tegn ja, men vi har ikke fasiten. Du får holde ett ekstra øye til han.

Anonymkode: 9a63d...10a

• Nyttig 1
Skrevet

Ville sagt:

Det er deilig at du er så opptatt av hygiene. Men det er akkurat som du har endret deg på dette. Har jeg rett? Hva er grunnen til det?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er du bekymrer deg for? Er du bekymret for han av helsemessige grunner?

Anonymkode: 6a1c0...21b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva det er du bekymrer deg for? Er du bekymret for han av helsemessige grunner?

Utroskap sikkert

Anonymkode: 61ff1...ce3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun er nok bekymret for at han har funnet seg en dame på si, eller har planer om det. Og elskerinner godtar som regel ikke dårlig hygiene.

Anonymkode: 5d73e...da3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2023 den 8.08):

Har en kjæreste som ikke er så opptatt av å dusje før vi skal ha sex, men svært opptatt av å være ren etterpå. 

Han bruker å dusje etter trening eller på morgen før jobb. Nå i det siste er det gått over til å bli to ganger for dag. 

Er det noe jeg bør bekymre meg for? Jeg forstår ikke dette helt. For egen del er det viktig at jeg er ren for han når vi skal kose oss i sengen, er ikke så opptatt av at underlivet skal lukte roser etterpå.

Det jeg setter spørsmålstegn til er at han i alle år har fulgt et mønster med dette, men nå har endret det. 

han dusjer jo to ganger om dagen. Han er jo ikke så skitten da når dere skal ha sex. Skjønner godt han vil dusje etterpå. Vrkk med svette og kroppsvæsker. Jeg liker og å dusje etter sex.

Skrevet

Når dusjer han da? Og hva eksakt er du bekymret for?

Hvis han dusjer etter jobb så vil jeg si det er ganske normalt. Hvis dere har sex senere på kvelden og han velger å dusje da også ser jeg ikke helt problemet med det? Jeg kan også dusje 2 ganger om dagen, spesielt etter en het runde i senga med svette, kroppsvæske osv.

Anonymkode: 81ccc...683

Skrevet

Han dusjer før jobb fordi han skal ha seg der, eller er han egentlig på jobb, eller har han «gjemmekontor» et annet sted?

Anonymkode: 82eeb...6d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han dusjer før jobb fordi han skal ha seg der, eller er han egentlig på jobb, eller har han «gjemmekontor» et annet sted?

Anonymkode: 82eeb...6d8

What?

Så alle vi som dusjer om morran før jobb og hektisk hverdagsliv, har automatisk sex med ymse elskere? 

I didn't get that memo!

Lærer stadig noe nytt, her på Kvinneguiden. Helt klart urimelig å dusje om morgenen, altså. Oooooki 🙈

Anonymkode: 6bcaf...f71

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel ikke farlig å dusje to ganger om dagen, hvorfor er du bekymret?

Anonymkode: 882c0...03e

• Liker 2
Skrevet

Jævla usikker kvinnfolk. 

Anonymkode: 474d0...068

Skrevet

Hvorfor er han ikke opptatt av å være ren før dere har sex, men etterpå? Hadde også stusset. 

Anonymkode: 92d99...90e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man ikke vasker underlivet eller skyller det etter sex, vil det stinke motbydelig.

Jeg vasket meg ofte før sex men alltid pga pga lukt .

Anonymkode: c5ae7...ca3

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jævla usikker kvinnfolk. 

Anonymkode: 474d0...068

Jævla utro gubbe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor er han ikke opptatt av å være ren før dere har sex, men etterpå? Hadde også stusset. 

Anonymkode: 92d99...90e

han dusjer to ganger om dagen til vanlig sier ts. Han er ren

Skrevet

"Elskling. Jeg setter pris på at du dusjer og holder deg ren. Men kanskje du kunne tatt den ene dusjen rett før sex/leggetid? Det er ingenting som er mer sexy enn en nyvasket, naken mann 😍"

Anonymkode: 5d73e...da3

Skrevet

Greia er vel at han helt plutselig har begynt med dette, etter et 5år langt forhold. Før dusjet han kun en gang for dag, enten på morgen eller på kveld. Nå er det begge deler. Dusjer før jobb og dusjer på kvelden. 

Skrevet
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

han dusjer to ganger om dagen til vanlig sier ts. Han er ren

Nei de gangene vi skal ha sex er det ikke så viktig å være ren. Det virker som det ikke er for meg han er opptatt av dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...