Eydieychdi Skrevet 7. april #21 Skrevet 7. april Milla29 skrev (8 timer siden): Er det grunnen til at det ble slutt mellom dem? Hun vil ha barn, han ikke? Det skal jeg ikke påstå. Jeg synes bare det hørtes ut som at Kevin var den som ble dumpa.
MzMe Skrevet 7. april #22 Skrevet 7. april Eydieychdi skrev (Akkurat nå): Det skal jeg ikke påstå. Jeg synes bare det hørtes ut som at Kevin var den som ble dumpa. Mtp hvor bitter han har virket i ettertid, så kan det nok stemme.. 3
Eydieychdi Skrevet 13. september #24 Skrevet 13. september Jeg blir helt matt av SoMe-romantiseringen av å «redde» gatehunder… 😑 Det kommer til å bli så jævlig mye grining når hun innser at hun ikke får hunden til Norge fordi hun har fulgt feil regelverk. 1
Janmar Skrevet 13. september #25 Skrevet 13. september Eydieychdi skrev (11 minutter siden): Jeg blir helt matt av SoMe-romantiseringen av å «redde» gatehunder… 😑 Det kommer til å bli så jævlig mye grining når hun innser at hun ikke får hunden til Norge fordi hun har fulgt feil regelverk. Hun sier jo de skal følge alle regler. Og har snakket med advokat. De får den ikke hjem nå uansett. Så hvorfor tror du de ikke får den med? 1
MzMe Skrevet 13. september #26 Skrevet 13. september Eydieychdi skrev (27 minutter siden): Jeg blir helt matt av SoMe-romantiseringen av å «redde» gatehunder… 😑 Det kommer til å bli så jævlig mye grining når hun innser at hun ikke får hunden til Norge fordi hun har fulgt feil regelverk. Hunden skal være i Thailand til de kan få den til Norge.. Hun har vært i kontakt med en organisasjon i Bangkok som skulle hjelpe de. Nå er de nord i Thailand hos kjærestens familie, men hunden er ikke med dit.
Eydieychdi Skrevet 13. september #27 Skrevet 13. september MzMe skrev (44 minutter siden): Hunden skal være i Thailand til de kan få den til Norge.. For å få den hunden til Norge må Oda dokumentere at hun selv har eid og bodd sammen med hunden i utlandet i minst 6 måneder. Med andre ord - Oda må bo i Thailand (eller et annet land) samen med hunden i minst 6 måneder før hun kan få hunden til Norge. Dette er en særregel for gatehunder, med hensikt om å gjøre det tilnærmet umulig å innføre gatehunder til Norge. Derfor blir det grining. 1
Janmar Skrevet 13. september #28 Skrevet 13. september Eydieychdi skrev (2 timer siden): For å få den hunden til Norge må Oda dokumentere at hun selv har eid og bodd sammen med hunden i utlandet i minst 6 måneder. Med andre ord - Oda må bo i Thailand (eller et annet land) samen med hunden i minst 6 måneder før hun kan få hunden til Norge. Dette er en særregel for gatehunder, med hensikt om å gjøre det tilnærmet umulig å innføre gatehunder til Norge. Derfor blir det grining. Ikke iflg advokat og den organisasjonen som skal hjelpe dem. De må bevise at de har tatt vare på hunden sa hu. Jeg håper de får det til. 1
Janmar Skrevet 13. september #29 Skrevet 13. september Eydieychdi skrev (2 timer siden): For å få den hunden til Norge må Oda dokumentere at hun selv har eid og bodd sammen med hunden i utlandet i minst 6 måneder. Med andre ord - Oda må bo i Thailand (eller et annet land) samen med hunden i minst 6 måneder før hun kan få hunden til Norge. Dette er en særregel for gatehunder, med hensikt om å gjøre det tilnærmet umulig å innføre gatehunder til Norge. Derfor blir det grining. Og uansett skal den jo nå bo/oppholde seg et sted frem til dette er greit. Så får man håpe det går i orden 1
MzMe Skrevet 13. september #30 Skrevet 13. september Janmar skrev (1 time siden): Ikke iflg advokat og den organisasjonen som skal hjelpe dem. De må bevise at de har tatt vare på hunden sa hu. Jeg håper de får det til. De har jo t.o.m fått den chippet i sitt navn. 1
Eydieychdi Skrevet 13. september #31 Skrevet 13. september Janmar skrev (4 timer siden): Og uansett skal den jo nå bo/oppholde seg et sted frem til dette er greit. Så får man håpe det går i orden Det blir ikke greit før den har bodd med Oda i 6 måneder utenfor Norge: https://www.mattilsynet.no/import/import-av-dyr/import-av-gatehund-og-gatekatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå