Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg faker ofte når jeg og typen har sex, jeg sier ikke at jeg ikke nyter sexen, men han bruker en evighet, og jeg verker i lårene av å skreve med beina under akten :legrine: Jeg var på nippen til å fortelle det til ham i går kveld da vi lå i senga og pratet, men i det jeg åpnet kjeften kom han meg i forkjøpet og sa "det var virkelig deilig å høre deg stønne når du fikk orgasme" Jeg bet nesten tungen av meg for å ikke si noe :roll:

Er det flere her som faker orgasme? Og forteller dere det til partneren? 

Hva synes dere menn om at damene gjør det? :blunker:

Anonymkode: 2d783...fce

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å se at du lever et falskt forhold....

Hvorfor gidder du det?

Anonymkode: d786b...5a5

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Du ødelegger sexen for deg selv og partneren din.

Helt ærlig: si det til han ved første anledning og snakk om hvordan dere kan ha bedre sex. 

Endret av megda
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Trist å se at du lever et falskt forhold....

Hvorfor gidder du det?

Anonymkode: d786b...5a5

Falskt forhold?? 

Vi har det fint sammen! 

• Liker 1
Skrevet
megda skrev (27 minutter siden):

Du ødelegger sexen for deg selv og partneren din.

Helt ærlig: si det til han ved første anledning og snakk om hvordan dere kan ha bedre sex. 

Vet ikke om jeg våger. Han nevnte en gang at eksen hadde faket og at han ville blitt rasende om jeg hadde gjort det samme. Det er lenge siden han sa dette da, but still... :S

• Hjerte 1
Skrevet

Kommer du på ekte da, eller aldri? 

Du trenger ikke si noe. Bare slutt å fake og ta litt styringen. Skift stilling når det verker og tilpass. 

Mrs upopulær kommentar her men Hvorfor verker det? Sex er hardt arbeid. Kanskje trene litt yoga/pilates? Ikke for sexen sin del egentlig, men kanskje det at låra verker er et tegn på litt svake muskler? 

Anonymkode: a1bff...498

• Liker 4
Skrevet

Hva tenker du at du oppnår ved å fake? Hvis han tror du er fornøyd vil han aldri etterstrebe å tilfredsstille deg skikkelig (Han tror jo han gjør en kjempejobb, du «kommer» jo). 
En ting er jo at du selv får et utilfredsstillende sexliv, men det er også dårlig gjort overfor partneren din som tror han er skikkelig ram i senga, når han egentlig ikke er noe særlig…

ÆRLIGHET. Alfa og omega både i senga og ellers.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg våger. Han nevnte en gang at eksen hadde faket og at han ville blitt rasende om jeg hadde gjort det samme. Det er lenge siden han sa dette da, but still... :S

Vet du hvorfor du har faket orgasme? Det er mange yngre damer som gjør det fordi de tenker at de ikke vil såre partneren og på den måten er jo tanken god, men i lengden ødelegger det enormt mpt. tilliten i forholdet.

Bare legg deg flat og si hvorfor du gjorde det du gjorde og dersom han er et normalt oppegående menneske så vil han ha forståelse for det. 

trust me; du tjener så enormt på dette i lengden enn å fortsette å lyve for han samtidig som du ikke får bedre sex.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke sagt noe, men heller sluttet å fake og gjort tiltak. Om det begynner å verke, skift stilling eller bare si det som det er; «nå verker det i beina, kan vi bytte stilling/avslutte?»

Skrevet

Ser ikke noe gale i å fake litt! Jeg faker ofte om jeg er sammen med menn som jeg vet blir ekstra tent av å se meg «kåt». Da setter jeg gjerne på ett lite skuespill for å vise at jeg liker det han gjør, og gir ham litt selvtillit.. Det hender jeg blir litt revet med og overdriver litt, men jeg har ikke fått noen klager enda 😉 han har det bra, jeg har det bra, hvorfor skulle det være ett problem?

Anonymkode: a8c60...dc7

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Aldri fått orgasme ved penetrering ( ja er 50, så har prøvd alt).

Faket mye igjennom tidene. Noen menn er så usikre de må tro de gir kvinnen orgasme ved penetrering.

Anonymkode: d1e6f...38f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Noe så ufattelig tragisk det må være den som ikke har styrke nok til å veilede partneren slik at man selv får et godt sexliv. 

Anonymkode: dd57d...de2

• Liker 4
Skrevet

Du burde kanskje ikke si noe nå i alle fall, hadde jeg vært kjæresten din og du kom med den bomba hadde jeg slått opp. Snakker om bedriten oppførsel.

Anonymkode: eaf1f...5bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du burde kanskje ikke si noe nå i alle fall, hadde jeg vært kjæresten din og du kom med den bomba hadde jeg slått opp. Snakker om bedriten oppførsel.

Hadde du vært kjæresten min og gjort det slutt pga noe så lite så hadde jeg tenkt "good riddance!" ;)) 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noe så ufattelig tragisk det må være den som ikke har styrke nok til å veilede partneren slik at man selv får et godt sexliv. 

Anonymkode: dd57d...de2

Tragisk og tragisk fru blom

Skrevet

Er redd dette er oppskriften på å havne i pliktsex-fella om noen år… Nå er det spennende og kos å ha sex selv om du aldri kommer,det kommer til å endre seg… og da skjønner han ingenting - du pleide jo alltid komme så lett før…? Å fake en gang innimellom er noe annet… Finn på noe så du også kommer, og fas ut fakeingen - for begges del… 

Anonymkode: 5235b...0d4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg faket mye med tidligere partnere og i starten i mitt nåværende forhold (kun ved penetrering). Jeg trodde det var noe galt med meg siden jeg ikke fikk orgasme «for det har alle andre damer de har pult fått». Det tok en stund før jeg lærte at de så absolutt ikke var normalen å få orgasme av penetrering og jeg åpnet meg for partner. Det ble en liten selvtillitsknekk på ham, men vi snakket sammen og jeg fikk ham til å lese om hvor normalt det egentlig er å ikke få orgasme av penetrering alene. Han innså også da at det hadde vært mye faking med tidligere partnere også (for det meste ons i fylla). Sexlivet vårt ble så mye bedre når jeg var ærlig. Vi har sammen utforsket mye og har sammen knekt koden på hvordan jeg skal få orgasme ved penetrering. Også et det ikke krise for noen av oss de gangene jeg ikke får orgasme. 

Hvis alle men var klar over at få kvinner får orgasme ved penetrering allerede fra før de debuterte seksuelt ville nok litt av dette orgasmepresset forsvunnet. Kanskje ville man vært mer åpen for lek og utforskning samt finne glede i alle former for nytelse, ikke bare orgasmen. 

Anonymkode: e2e87...920

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du vært kjæresten min og gjort det slutt pga noe så lite så hadde jeg tenkt "good riddance!" ;)) 

Ja, man har vel forskjellig syn på løgn, manipulering og bedrag :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Faker aldri. Jeg vet godt hva som skal til for at jeg skal komme, og det er ikke noe problem å hjelpe til litt med en hånd, be om å skifte stilling e.l. slik at jeg kommer.

Dog er det noen menn som bruker evigheter på å komme etter at dama har kommet. Og sorry gutter, men da kan vi fort bli både slitne og ikke minst såre. Det å kunne komme flere ganger på rad hører til de veldig få unntakene. Det er supert at de er opptatt av at dama skal komme først, men det er en balanse det der altså... Har noen ganger jobbet for å holde igjen orgasmen til de kommer, men om det tar for lang tid så forsvinner jo spenningen og lysten til slutt også. Men men prat kan løse mye. Ofte prøver de bare å gjøre det de tror er riktig. Men så er vi kvinner akkurat like ulike som dem, så da blir det jo fort feil.

Anonymkode: 967c6...8f1

Skrevet

Husk at menn merker faking mye lettere enn dere tror, men vi sier selvsagt ikke det under sexen, det for å unngå å skape en ubehagelig og pinlig situasjonen for henne. 

Anonymkode: 81dd7...644

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...