Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Anonym64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som om ingen av dere er nok interessert i hverandre, at det har vært et hekt for deg.

Du ble først "interessert" i ham etter at han var blitt sammen med en annen. Da er det lite trolig mer enn et hekt for deg.

Gå videre begge to, tror jeg er best, for mye rot på deg til at det er særlig sjanse for at dette er ekte følelser.

Anonymkode: 2710c...f8a

• Liker 3
Skrevet

Gå heller videre og ikke spill spill neste gang.

Anonymkode: 67819...9fa

• Liker 2
Skrevet

Hvis du vil ha en spritny bil skal du ikke lete på bruktmarkedet. 

Og helt generelt bør du droppe prinsesseforventningen om skjebnebestemte forhold som begynner med kjærlighet ved første blikk. Følelser er ikke statiske. 

Anonymkode: 9feb6...b1f

Skrevet

Ikke plag andre med forskrudde gameplaner. Glad det finnes enklere kvinner i verden.

Anonymkode: e13ee...3e0

• Liker 1
Skrevet

Han virker som en stødig fyr, du virker som en vinglete person. Min anbefaling til deg hadde vært å prøve med han hvis du klarer det. Men min anbefaling til han hadde vært å ikke satse på deg..

Anonymkode: fb99c...5de

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er positivt at han var trofast i det forholdet han var i da du fortalte han om dine følelser.

Hadde han hoppet fra henne til deg kunne kanskje vennene dine sagt at du ikke kunne stole på han siden han var utro i det forholdet. Jeg tror de alltid ville funnet noe.

Jeg tenker du var den han falt for først. Så gikk han videre fordi du ikke var interessert. Da han var i et forhold med henne hadde han gått videre og da fokuserte han på deres forhold og bare det og var ikke åpen for deg på det tidspunktet. Nettopp fordi han ikke er en utro fyr.

Nå er han singel igjen og da er muligheten der for å på nytt utforske følelsene han hadde for deg.

Jeg tenker at man ikke kan tenke førstevalg og andrevalg. Det er jo rett og slett avhengig av om man treffer hverandre på rett tidspunkt og om ting klaffer.

Hadde du vært åpen for han da han først ville ha deg hadde jo dere vært i et forhold. 

Jeg føler feks at jeg og min mann er som skapt for hverandre, og ser ikke for meg at noen andre kunne vært en bedre partner for den andre enn det vi er for hverandre. Likevel så vet jeg jo at om jeg ikke hadde vært klar da han var interessert i meg, så ville han mest sannsynligvis vært sammen med en annen dame.

Jeg tror heller ikke han hadde slått opp og valgt meg dersom han allerede var i et forhold, siden han ikke er den utro typen eller en fyr som har følere ute mens han er i et forhold.

Syns du skal drite i det vennene dine sier og følge magefølelsen din og dine egne ønsker.

Anonymkode: 30e0c...8f9

• Nyttig 1
Skrevet

Det virker som du higrer etter noen du ikke kan få helt. Dette høres ikke ut som noe å satse på spørr du meg!

Anonymkode: b3c02...f71

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Han virker som en stødig fyr, du virker som en vinglete person. Min anbefaling til deg hadde vært å prøve med han hvis du klarer det. Men min anbefaling til han hadde vært å ikke satse på deg..

Anonymkode: fb99c...5de

Dette. :ler:

Anonymkode: 9feb6...b1f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...