Linnie Skrevet 5. november 2002 #1 Del Skrevet 5. november 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Prøvde i hele fjor, men fikk ikke tak i den!! Kan kjøpe brukt også, men vet ikke hvor jeg skal lete! Send PM om det ikke er lov å legge ut sånne linker her... Jeg bare MÅ ha den i år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 5. november 2002 #2 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg såg videoene til salgs hos Brio og bokhandlerene i fjor, så de kommer sikkert igjen i år!! Jeg lånte de på biblioteket for 1 uke siden og kom i julestemning med en gang jeg høret "pligesangen" som er kjenningsmeodien til Jul i skomakergata!! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 Kjempekoslig julebarne Tv. Se om du finner en nettbutikk hvor de selger videoer og søk på den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 6. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. november 2002 Takker og bukker!!! Fant ut at den har release dato 13 november!!! Løøøøp og kjp!! (Men la det være igjen to tol meg!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlena ikke pålogget Skrevet 8. november 2002 #5 Del Skrevet 8. november 2002 "Jul i Skomakergata" kommer snart i butikkene på DVD og VHS. Jeg gleder meg som en unge til å kjøpe de!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 8. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har bestillt den på "free record shop"!! Skal hente den i dag!!! (De har den på Videonova også, men der kostet den nesten dobbelt så mye, 179,50 i forhold til 89,50 på "free record shop"!!!! Hvordan kan det være mulig med sååå stor prisforskjell???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå