AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Hei. Jeg har små lepper hvis man ser rett på dem, men hvis man ser på dem undenifra så er de større. Litt vanskelig å forklare, men det er mye lepper, men de peker ned og utover.. vil disse bli løftet opp med restylane? Eller vil de bare peke mer ut? Anonymkode: 86db9...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 22.49): Hei. Jeg har små lepper hvis man ser rett på dem, men hvis man ser på dem undenifra så er de større. Litt vanskelig å forklare, men det er mye lepper, men de peker ned og utover.. vil disse bli løftet opp med restylane? Eller vil de bare peke mer ut? Anonymkode: 86db9...dd2 Har ganske små lepper jeg også. Har i flere år tatt 1ml Restylane en gang i året og mine har løftet seg opp og fått en fin volum Ikke for små og ikke for store. Anonymkode: b2597...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. oktober 2023 #3 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ganske små lepper jeg også. Har i flere år tatt 1ml Restylane en gang i året og mine har løftet seg opp og fått en fin volum Ikke for små og ikke for store. Anonymkode: b2597...dcd Kan jeg se bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 Fillers. Ser. Ikke. Bra. Ut. Uansett. Punktum. At mange tydeligvis tror det både ser naturlig ut, og bedre enn originalen, er meg en gåte.. Anonymkode: 1c6e7...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå