AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Jeg gikk tur med hunden min, og vi møtte på en katt som freste og skyttet rygg, hunden brydde seg ikke siden den er vant med katt, har både hund og katt. Jeg trodde katten skulle løpe vekk, men den fulgte etter og freste, til slutt ble jeg lei og prøvde å jage katten, men den kom frem igjen. Den forsvant ikke før det kom en bil. Aldri opplevd en katt sånn. Er dette vanlig? Anonymkode: e318e...be8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Ja. Katter er ulike. De velger enten fight eller flight når de er redde. Denne er en fight-katt. Anonymkode: fc584...503 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Skal forsvare sitt territorium. Jeg går en annen vei se få gangene det har skjedd. Slik katten har fått gjort sin jobb. Anonymkode: b3c3e...fee
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal forsvare sitt territorium. Jeg går en annen vei se få gangene det har skjedd. Slik katten har fått gjort sin jobb. Anonymkode: b3c3e...fee Måtte nesten gå den veien for å komme hjem.. Anonymkode: e318e...be8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 Ja, noen katter kan finne på å gjøre slikt. Jeg har opplevd det samme et par to-tre ganger. Både fresing, men også veldig intens stalking. Veldig ubehagelig. Anonymkode: 47187...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå