timbar Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Jeg trenger noen gode råd, skal i et bryllup neste lørdag og trenger å finne en bh som gjør brystene mine så små og kompakte som mulig. Jeg vet såklart at minimizer er typen. Men er det noen merker som er bedre enn andre? Og hvor får jeg evnt kjøpt de? I tillegg er jeg usikker på hvilke farge jeg bør ha på strømpebuksen. Jeg har en kjole som går rett nedenfor knærne, den har hvitt liv og mørkeblått skjørt. Jeg må ergo ha strømpebukse, men er veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge. Uten farge, mørkeblå eller noe annet, merke på evnt strømpebukser tas også imot med takk. Takknemlig for svar.
flusa Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 timbar skrev (7 timer siden): Jeg trenger noen gode råd, skal i et bryllup neste lørdag og trenger å finne en bh som gjør brystene mine så små og kompakte som mulig. Jeg vet såklart at minimizer er typen. Men er det noen merker som er bedre enn andre? Og hvor får jeg evnt kjøpt de? I tillegg er jeg usikker på hvilke farge jeg bør ha på strømpebuksen. Jeg har en kjole som går rett nedenfor knærne, den har hvitt liv og mørkeblått skjørt. Jeg må ergo ha strømpebukse, men er veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge. Uten farge, mørkeblå eller noe annet, merke på evnt strømpebukser tas også imot med takk. Takknemlig for svar. Triumph har en fin minimerings-bh! Min favoritt!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Ville valgt blå strømpebukser .om ikke skoene er sorte, da ville jeg valgt en gråtone for en overgang. Synes wolford er best på strømpebukser. Er overdelen i kjolen veldig vid? Kan liksom ikke se for meg at BH-en foreslått over vil sitte pent under en pen bluse/ kjoleoverdel i fint materiale. Minimizer er utrykk de fleste produsentene har gått bort i fra. Synes BH-er fra Marie jo og primadonna er best, men akkurat hvilken modell kommer litt an på størrelse og materialet i kjolen. Om du har tid til og gå innom en undertøysforretning med kjolen , hadde det vært det beste både for og finne riktig strømpe og få hjelp til bh som sitter fint under kjolen? Anonymkode: 3a769...603
timbar Skrevet 30. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2023 On 9/28/2023 at 4:23 AM, flusa said: Triumph har en fin minimerings-bh! Min favoritt! Takk for tips 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå