Gå til innhold

Boblebadekar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal pusse opp badet, og vurderer å sette inn boblebadekar. Men så har jeg hørt at det ofte er veldig mange problemer og reklamasjonssaker knyttet til boblebadekar kontra vanlig badekar, og vi lurer derfor på om det kanskje koster mer enn det smaker.

Er det noen som har noen erfaringer å dele om dette?

Anonymkode: dee4c...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte det veldig lite. Måtte bytte det til vanlig badekar og kjøpte heller boblebad til å ha ute. 

Anonymkode: c5c7c...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad støyer, inne som ute - liker best stillhet når jeg skal ha et avslappende bad.

Anonymkode: 691bb...8a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode innspill! Ja, det med støyen så jeg også var nevnt da jeg googlet litt rundt etter erfaringer om dette. Mulig det er bedre å gå for et litt stort, vanlig badekar isteden, ja. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min anbefaling, ikke kjøp. Jeg har til gode å se en ståendes hos noen, som faktisk funker og brukes.

Anonymkode: fcea2...68c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår både fungerer og brukes, men det er et helvete å rense den. Ville aldri selv kjøpt det. 

Anonymkode: c8434...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må vite at en virkelig liker å sitte i boblebad, og at en orker å rengjøre det hyppig nok, ellers så vil det være langt bedre å ha vanlig badekar (det tar i hvertfall ikke skade av å stå noen mnd eller år å bare samle støv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk for gode innspill! Ja, det med støyen så jeg også var nevnt da jeg googlet litt rundt etter erfaringer om dette. Mulig det er bedre å gå for et litt stort, vanlig badekar isteden, ja. 

ts

Heller et stort vanlig badekar. Det er ganske bråkete. Har ikke selv men har fått høre når andre har satt på. 

Anonymkode: 1d68a...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et helvete å rense. Lukter og Støyer. Det ble brukt første måneden😅 vi har byttet det ut med vanlig badekar, men har boblebad ute, et sånt billig oppblåsbart.

Anonymkode: aa619...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2023 at 8:31 PM, AnonymBruker said:

Vi skal pusse opp badet, og vurderer å sette inn boblebadekar. Men så har jeg hørt at det ofte er veldig mange problemer og reklamasjonssaker knyttet til boblebadekar kontra vanlig badekar, og vi lurer derfor på om det kanskje koster mer enn det smaker.

Er det noen som har noen erfaringer å dele om dette?

Mitt innebygde massasjebadekar sluttet å fungere, og det kostet masse å bytte/endre, så jeg endte opp med å pusse opp hele badet. Ble da vanlig badekar, og har ikke savnet boblene, men savner massasjen😂

Anonymkode: 91213...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en jacuzzi ute. Inne i et lite rom vil støyen være ubehagelig. Spesielt i et flislagt rom med harde overflater som lyden kan slå mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...